Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> بررسی سوالات و اشکالات کاربران -> مشكل با دوربين در گيم ميكر
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي

مشكل با دوربين در گيم ميكر
نويسنده
پيغام
Green-co
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 2 شنبه 4 تير 1386
تعداد ارسالها: 30
محل سكونت: لس آنجلس


1 شنبه 12 اسفند 1386 - 22:31
پاسخ بصورت نقل قول
سلام
من دارم يه بازي مثل جي تي اي 2 درست ميكنم(با همون امكانات) بعد
تو دوربين مشكل پيدا كردم:
مشكلم اينه كه در تنظيمات روم در قسمت view دوربین دنبال ماشین میره ولی وقتی از ماشین
پیاده می شی دیگه دوربین دنبال کاراکتر نمیاد و رو همون ماشین می مونه!
می خواستم ببینم چطور می تونم کاری کنم که وقتی از ماشین پیاده شدی دوربین دنبال کاراکتر بره و وقتی سوار شدی دنبال ماشین
ممنون میشم اگه جواب بدین
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
eta
مدیر سایت
مدیر سایت


تاريخ عضويت: 2 شنبه 27 تير 1384
تعداد ارسالها: 2153
محل سكونت: شاهين شهر


3 شنبه 14 اسفند 1386 - 18:56
پاسخ بصورت نقل قول
كد:
The following variables exist that influence the view. All, except the first two are arrays ranging from 0 (the first view) to 7 (the last view).


view_enabled Whether views are enabled or not.
view_current* The currently drawn view (0-7). Use this only in the drawing event. You can for example check this variable to draw certain things in only one view. Variable cannot be changed.
view_visible[0..7] Whether the particular view is visible on the screen.
view_xview[0..7] X position of the view in the room.
view_yview[0..7] Y position of the view in the room.
view_wview[0..7] Width of the view in the room.
view_hview[0..7] Height of the view in the room.
view_xport[0..7] X-position of the viewport in the drawing region.
view_yport[0..7] Y-position of the viewport in the drawing region.
view_wport[0..7] Width of the viewport in the drawing region.
view_hport[0..7] Height of the viewport in the drawing region.
view_angle[0..7] Rotation angle used for the view in the room (counter-clockwise in degrees.
view_hborder[0..7] Size of horizontal border around the visible object (in pixels).
view_vborder[0..7] Size of vertical border around visible object (in pixels).
view_hspeed[0..7] Maximal horizontal speed of the view.
view_vspeed[0..7] Maximal vertical speed of the view.
view_object[0..7] Object whose instance must remain visible in the view. If there are multiple instances of this object only the first one is followed. You can also assign an instance id to this variable. In that case the particular instance is followed.

توضیحات view_object رو بخون.

_________________
تالار اصول ->صفحه ها، مقالات و تاپیکهای مفید

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
Green-co
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 2 شنبه 4 تير 1386
تعداد ارسالها: 30
محل سكونت: لس آنجلس


4 شنبه 15 اسفند 1386 - 01:09
پاسخ بصورت نقل قول
فهميدم!خيلي ممنون
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 1 از 1 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |