Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> برنامه نویسی با زبان های C++ و Delphi و VB -> قدمهاي بازي سازي به ترتيب
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي

قدمهاي بازي سازي به ترتيب
نويسنده
پيغام
arman3d.abadi
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 3 شنبه 13 فروردين 1387
تعداد ارسالها: 16
محل سكونت: اهواز رشت کرمان تهران


3 شنبه 13 فروردين 1387 - 06:06
پاسخ بصورت نقل قول
با سلام Laughing
لطفا ببگوييد اول ++c بعد چي آيا حالا بايد سراغ directx برويم يا يه موتور اصلا چه بايد كرد ؟
من نياز به كمك شما ها دارم چون گيج شدم

_________________
پرواز در رويا هايم زیبا ترین چیزی است که من آن را دوست دارم
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
eta
مدیر سایت
مدیر سایت


تاريخ عضويت: 2 شنبه 27 تير 1384
تعداد ارسالها: 2153
محل سكونت: شاهين شهر


3 شنبه 13 فروردين 1387 - 17:58
پاسخ بصورت نقل قول
منم برای فهمیدن حرفهای شما نیاز به کمک دارم.
برادر من یه ذره فارسی رو پاس بدار!!
نفهمیدم چی گفتی!!!!

_________________
تالار اصول ->صفحه ها، مقالات و تاپیکهای مفید

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

Re: قدمهاي بازي سازي به ترتيب
نويسنده
پيغام
MahanGM
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 20 شهريور 1386
تعداد ارسالها: 1846
محل سكونت: USS Terra Nova


4 شنبه 14 فروردين 1387 - 14:48
پاسخ بصورت نقل قول
arman3d.abadi نوشته:
با سلام Laughing
<>ؤإةىئأءئإةئؤإٌٍٍٍَّASFKDSF>SDG<S":}A{D}W{EWDSA"D:ASC?>DVLD:LF:DSFL{WLFDSE{PDF
ADFSKDFPOSD{}L:LL


من ترجمهشو ميگم اول بايد با c++ يا directx يا موتر بازي سازي

بازي ساختن رو شروع كرد؟

_________________
I have a dream that little children will one day live in a nation where they will not be judged by the color of their skin but by the content of their character. I have a dream today
هیچ راه فراری نیست!
http://www.dreamfactory.ir
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
eta
مدیر سایت
مدیر سایت


تاريخ عضويت: 2 شنبه 27 تير 1384
تعداد ارسالها: 2153
محل سكونت: شاهين شهر


4 شنبه 14 فروردين 1387 - 17:20
پاسخ بصورت نقل قول
بازی ساختن رو نباید با DX شروع کرد. بازی ساختن رو باید از موتورها آغاز کرد. برای ساخت موتوره که باید سراغ DX رفت. بعضی موتورها خاص منظوره اند(بار سوم!(شما محل نده باقیشو بخون!!)) بعضی ها همه کاره. بعضی ها زبون مخصوص به خود رو دارند و بعضی های دیگه از زبونهای معروف مثل (++C و پایتون)استفاده می کنند.

_________________
تالار اصول ->صفحه ها، مقالات و تاپیکهای مفید

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
AliyerEdon
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: جمعه 9 فروردين 1387
تعداد ارسالها: 167


3 شنبه 20 فروردين 1387 - 17:08
پاسخ بصورت نقل قول
بلعکس. برای بازی سازی را تا با DirectX یا OpenGL کار نکرده و با آنها آشنا نشده اید، از موتور آماده استفاده نکنید.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
MahanGM
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 20 شهريور 1386
تعداد ارسالها: 1846
محل سكونت: USS Terra Nova


جمعه 23 فروردين 1387 - 21:25
پاسخ بصورت نقل قول
AliyerEdon, چرا ؟ Shocked

_________________
I have a dream that little children will one day live in a nation where they will not be judged by the color of their skin but by the content of their character. I have a dream today
هیچ راه فراری نیست!
http://www.dreamfactory.ir
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
cna
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 1 شنبه 9 مرداد 1384
تعداد ارسالها: 28
محل سكونت: تهران


3 شنبه 15 مرداد 1387 - 05:41
پاسخ بصورت نقل قول
به نظر من، بازي سازي يك سري مفاهيم داره كه اگر اونها رو بدوني ميتوني از
ابزار بازي سازي استفاده كني حالا اين ابزار مي خواد Game Engin باشه یا برنامه نویسی با
DirectX یا OpenGL یا هر چیز دیگه ای ...
گرچه هر ابزاری هم تعریفهای خاص خودش رو داره ولی مهم دونستن مراحل کاره!!
حالا با کار کردن روی هر کدام از ابزاری که مورد نظرمون هست می تونیم به هدف برسیم

کار کردن با زبانهای برنامه نویسی به همراه پکیجهای گرافیک مثل DirectX از
دیدگاه من ( نظر من اینه!! ) بخاطر دسترسی آسان به توابع و دردست داشتن کنترل
همه چیز خیلی ارزشمندتره. بعضی از Engine ها این امکان رو ندارند!
ولی با این روش کار چندین برابر میشه!!! Confused
و چون من به جنبه فنی اون بیشتر علاقه دارم این راه رو انتخاب کردم!
Arrow
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 1 از 1 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |