Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> ساخت بازی های کامپیوتری به وسیله نرم افزار Game Maker -> ساخت بازی های isometric
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه 1, 2  بعدي

ساخت بازی های isometric
نويسنده
پيغام
MOHAMADA
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 5 آبان 1388
تعداد ارسالها: 381
محل سكونت: گرگان


جمعه 22 ارديبهشت 1391 - 12:17
پاسخ بصورت نقل قول
سلام دوستان من می خوام یک بازی تو سبک isometric بسازم. بیشتر چیز هاشو بلدم اما توی بعضی چیز ها گیر می کنم واسه ی همین تصمیم گرفتم این مبحث رو ایجاد کنم تا از اول در مورد این نوع بازی ها و روش ساختشون بحث کنیم .

با تشکر Laughing
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
MOHAMADA
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 5 آبان 1388
تعداد ارسالها: 381
محل سكونت: گرگان


شنبه 23 ارديبهشت 1391 - 14:02
پاسخ بصورت نقل قول
اولین سوال رو خودم می پرسم
بهترین نرم افزار برای ساخت بازی های Isometric چیست؟

از نظر خودم این کار رو با گیم مکر و 3D Game studio به خوبی می شه انجام داد. Surprised
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
MOHAMADA
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 5 آبان 1388
تعداد ارسالها: 381
محل سكونت: گرگان


1 شنبه 21 خرداد 1391 - 14:19
پاسخ بصورت نقل قول
سلام دوستان يك سوال داشتم براي كشيدن اسپرايت Isometric چه نرم افزاري بهتره؟
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
MahanGM
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 20 شهريور 1386
تعداد ارسالها: 1846
محل سكونت: USS Terra Nova


1 شنبه 21 خرداد 1391 - 20:22
پاسخ بصورت نقل قول
نرم افزاری خاصی نمیخواد فقط باید تکنیکش رو بلد باشی. لینک زیر منبعی خوبی برای کلا طراحی گرافیکه.

http://2dgameartforprogrammers.blogspot.nl/2012/02/building-isometric-art-in-vectors-step.html

_________________
I have a dream that little children will one day live in a nation where they will not be judged by the color of their skin but by the content of their character. I have a dream today
هیچ راه فراری نیست!
http://www.dreamfactory.ir
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
MOHAMADA
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 5 آبان 1388
تعداد ارسالها: 381
محل سكونت: گرگان


2 شنبه 22 خرداد 1391 - 16:51
پاسخ بصورت نقل قول
مرسی ماهان جان یه چیزایی ازش فهمیدم.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
MOHAMADA
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 5 آبان 1388
تعداد ارسالها: 381
محل سكونت: گرگان


3 شنبه 17 مرداد 1391 - 16:03
پاسخ بصورت نقل قول
سلام بر دوستان گل
یک سوال داشتم در بازی های استراتژیک زمانی پلیر از جلوی ابجکت ها رد میشه جلو شون هست ولی زمانی که از پشتشون رد میشه بازی هم تصویر پلیر جوی ابجکت میفته؟

راه حل این مشکل چیست؟ Confused

با تشکر Surprised
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
شهروز
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 16 مرداد 1383
تعداد ارسالها: 3279
محل سكونت: Germany


3 شنبه 17 مرداد 1391 - 18:07
پاسخ بصورت نقل قول
خب کافیه مکانش رو تشخیص بدی که جلو هست یا عقب بعد depth ـش رو کم یا زیاد کنی. کم بشه میاد جلو. زیاد بشه میره عقب.

_________________




استدیوی نرم افزاری بلوبالک
www.Bluebulk.info
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
MOHAMADA
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 5 آبان 1388
تعداد ارسالها: 381
محل سكونت: گرگان


3 شنبه 17 مرداد 1391 - 22:21
پاسخ بصورت نقل قول
خوب این کار رو با چه دستوری انجام بدم داداش ؟ Idea
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
شهروز
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 16 مرداد 1383
تعداد ارسالها: 3279
محل سكونت: Germany


3 شنبه 17 مرداد 1391 - 22:29
پاسخ بصورت نقل قول
یک if میذاری که اگه y بزرگتر از فلان آبجکت بود. خیلی سادست.

كد:
if (y>tower.y)
depth=-1;
else
depth=0;

_________________




استدیوی نرم افزاری بلوبالک
www.Bluebulk.info
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
MOHAMADA
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 5 آبان 1388
تعداد ارسالها: 381
محل سكونت: گرگان


4 شنبه 18 مرداد 1391 - 14:35
پاسخ بصورت نقل قول
کد درست عمل نمی کنه نمیدونم چرا ؟ Confused
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 1 از 2 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه 1, 2  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |