Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> تکنیک های مدل سازی -> WIP : پژو 405
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2

نويسنده
پيغام
iran_adventure
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: شنبه 4 آذر 1385
تعداد ارسالها: 2069
محل سكونت: تهران


4 شنبه 15 خرداد 1387 - 16:37
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:

گوشه سپر عقب و جلو چرا این جوری شد ؟


اوه ! سوتي داده بودم ! اون مدل لوپلي و بدون نرمال مپ هستش ... ( البته روي نرمال مپ بدنه كار كردم سپرها ايراد دارند چون روي UV ها كار نكردم و گذاشتم اتوماتيك unwarp كنه ... )

http://i31.tinypic.com/ofq9hl.jpg
http://i31.tinypic.com/iqesg7.jpg

نقل قول:

الان فرو رفتگی دورش توی lowpoly هم هست ؟


نه Laughing البته به خاطر اينكه خوب دربياد مجبور شدم از نرمال مپ با سايز 2048 در 2048 استفاده كنم ... اون فرورفتگي دور رو كه برداشتم 1000 تا از مثلث ها كم شد Shocked

نقل قول:

البت بازم جای کار داره ...


آره ... اول مي خوام درآوردن نرمال مپ رو خوب ياد بگيرم بعد سراغ جزييات مي رم . مثل آيينه ها و چراغ هاي جلو و عقب و ...

_________________
Make something happen
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
eta
مدیر سایت
مدیر سایت


تاريخ عضويت: 2 شنبه 27 تير 1384
تعداد ارسالها: 2153
محل سكونت: شاهين شهر


4 شنبه 15 خرداد 1387 - 17:20
پاسخ بصورت نقل قول
میشه روند کلی استخراج نرمال مپ رو بگی؟

_________________
تالار اصول ->صفحه ها، مقالات و تاپیکهای مفید

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
iran_adventure
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: شنبه 4 آذر 1385
تعداد ارسالها: 2069
محل سكونت: تهران


4 شنبه 15 خرداد 1387 - 18:05
پاسخ بصورت نقل قول
http://www.persian-designers.com/forum/viewtopic.php?t=4221

_________________
Make something happen
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Pswin
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: جمعه 29 دي 1385
تعداد ارسالها: 261
محل سكونت: پشت کامپیوترم


5 شنبه 17 مرداد 1387 - 13:00
پاسخ بصورت نقل قول
eta:
ATI یه برنامه داره که میتونه از روی مدلهای H-poly یه نرمال مپ بسازه و اونها رو تبدیل به low-poly کنه (این رو یکی از بچه ها می گفتش و من هنوز برنامش رو امتحان نکردم ولی روی سایتش یه برنامه شبیه همین برنامه رو دیدم که رو یه مدل نینجا کار کرده بود). البته به جزء اون nvidia هم یه پلاگین برای ساخت نرمال مپ از روی تکسچرها داخل فتوشاپ داره .

_________________
سمینار تخصصی بازی سازی و گرافیک کامپیوتری (یکشنبه 29 آذر 1388 - 9:30 صبح تا 13 بعد از ظهر ):
http://barnamenevis.org/forum/forumdisplay.php?f=28
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
iran_adventure
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: شنبه 4 آذر 1385
تعداد ارسالها: 2069
محل سكونت: تهران


5 شنبه 17 مرداد 1387 - 13:20
پاسخ بصورت نقل قول
http://developer.amd.com/gpu/normalmapper/Pages/default.aspx
http://developer.nvidia.com/object/melody_home.html
http://developer.nvidia.com/object/photoshop_dds_plugins.html

يه برنامه ديگه هم به نام orb براي ساخت نرمال مپ هستش ...

بهترين كار ساخت نرمال مپ توسط برنامه هاي مختلف و تركيب آنها با هم هستش ...

_________________
Make something happen
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Pswin
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: جمعه 29 دي 1385
تعداد ارسالها: 261
محل سكونت: پشت کامپیوترم


5 شنبه 17 مرداد 1387 - 17:57
پاسخ بصورت نقل قول
سلام
مرسی. nvidia melody رو تا حالا ندیده بودم. به نظر میاد برنامه خوبی باشه. کلا کارهای nvidia خیلی خوبه.

_________________
سمینار تخصصی بازی سازی و گرافیک کامپیوتری (یکشنبه 29 آذر 1388 - 9:30 صبح تا 13 بعد از ظهر ):
http://barnamenevis.org/forum/forumdisplay.php?f=28
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
ali rafaty
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 3 شنبه 4 فروردين 1388
تعداد ارسالها: 30


2 شنبه 25 آبان 1388 - 11:00
پاسخ بصورت نقل قول
مدلش رو نميزتريد براي دانلود؟ PDT_001
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
iran_adventure
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: شنبه 4 آذر 1385
تعداد ارسالها: 2069
محل سكونت: تهران


2 شنبه 25 آبان 1388 - 13:07
پاسخ بصورت نقل قول
سلام
به چند دليل نه !

1 . نمي دونم كجا فايلش رو نگه داشتم !
2 . نه تكسچر شده . نه قسمت داخل داره و كلا چون جزو كارهاي اولم بود ايراد داشت و ناقصه ...
3 . بهتره خودتون راه و روش ساختش رو ياد بگيريد ... زياد هم سخت نيست . شما شروع كنيد . اگر جايي ايراد داشتيد من كمك مي كنم ...

_________________
Make something happen
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 2 از 2 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |