Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> تکنیک های مدل سازی -> نمونه كارهاي low poly
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4  بعدي

نويسنده
پيغام
كنجكاو
مدیر پروژه
مدیر پروژه


تاريخ عضويت: 1 شنبه 29 شهريور 1383
تعداد ارسالها: 180
محل سكونت: نپتون-زمين


4 شنبه 19 تير 1387 - 23:10
پاسخ بصورت نقل قول
@iran_adventure:
سلام مجتبی جان، خسته نباشی... کار مدل سازی ماشینت خیلی خوب از کار در اومده... (چه به نسبت کارهای قبلی و چه از نظر کلی)

اگه یه تصویره wireframe هم بزاری بد نیست... Idea
نقل قول:
مي خواستم بگم ولي منتظر بودم ببينم اصلا كسي اين ها رو مي خواد يا نه كه شما بهش اشاره كردي ...

ها ها... پس منتظر بودی این یکی رو هم یکی بخواد دیگه، نه... Very Happy Smile
با اجازه آقا مجتبی لینک پستی که توی 3dtotal گذاشته بودی رو میذارم تا بچه ها ببینن... Cool
Bmw M5 E60

آقا مجتبی تصاویر wire ماشین رو هم اونجا گذاشتن... برای یادگیری خوبه... 3264 مثلث؟!!! اگه میخواستم تعداد face هاشو حدس بزنم عدد خیلی بیشتری رو میگفتم... خیلی خوبه، کارت درسته، دمت گرم... (راستی به 3dtotal هم خوش اومدی، امیدوارم کارهای بیشتری از شما ببینم... Very Happy ) Razz

نقل قول:
اين مدل بدون نرمال مپ هستش ...

اگر چه اینبار از Normal Map استفاده نکردی اما مدل خیلی خوب کار شده، مخصوصا بدنه ماشین، که به نظر میرسه احتیاجی به نرمال مپ نداره و با یه نور پردازی perpixel ساده میتونه زیباتر از این هم بشه... اگه داری از Editable Poly استفاده میکنی میتونی بعضی Edge ها رو از روی شیشه و بدنه ماشین Remove کنی تا ترجیحا از Quad ها بیشتر استفاده کرده باشی... اگر چه لزوم استفاده از Tri بجای Quad، در بعضی جاها محسوسه (مثلا گوشه های ماشین، دستگیره های در و غیره)، اما بعضی جاها هم براحتی میتونی بجای دوتا Triangle یک Quad داشته باشی... (که البته برای بازی فرقی نمیکنه... اما برای مدل چرا، در ضمن wire خیلی زیباتری هم خواهی داشت Laughing )

نقل قول:
...چون مدل low poly هستش ترجيح دادم با تكسچرينگ و ( اگه شد شيدرينگ ! ) درست كنم/كنه!

هه هه... میدونم کیو میگی... PDT_002 ... ما رو منتظر نگه ندار... Laughing
گرچه تصور یه تصویر زیبا از این مدل با یه Metal Shader خیلی سخت نیست... اما نمیتونم صبر کنم تا شما یه تصویر تر و تمیز و زیبا برامون پست کنید...

منتظرم، تبریک میگم و... Laughing
- موفق باشید... Arrow

_________________
!Sometimes it is difficult to recognize the difference between worthless glass and priceless diamonds, specially about human beings
None of you humans seem to understand! I'm not logged in here with you! YOU'RE LOGGED IN HERE WITH ME
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
iran_adventure
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: شنبه 4 آذر 1385
تعداد ارسالها: 2069
محل سكونت: تهران


5 شنبه 20 تير 1387 - 10:11
پاسخ بصورت نقل قول
سلام

ممنون حسین جان .
هم بابت راهنمايي هاي اين سري و هم سري هاي قبل !

بله همون طور كه گفتي مي خواستم يكي بگه واير فريم بزار تا من هم بزارم Very Happy كه خوب خودت زحمتش رو كشيدي !

نقل قول:

3264 مثلث؟!!! اگه میخواستم تعداد face هاشو حدس بزنم عدد خیلی بیشتری رو میگفتم


مرسي . راستش اين برمي گرده به اصليتم ! بيابيد پرتقال فروش را ! Idea
البته بعضي جاها بايد لبه هايي رو اضافه كنم ولي در نهايت از 3500 بيشتر نمي شه ...

نقل قول:

راستی به 3dtotal هم خوش اومدی، امیدوارم کارهای بیشتری از شما ببینم


ممنون . دوباره جریان همون چراغ های خاموش و این حرف هاست دیگه ؟! Very Happy
سايت خوبيه يه سري مسابقات مدل لوپلي هم داره فكر كنم براي پيشرفت اعضاي سايت خوب باشه . من هم سعي مي كنم شركت كنم ...

نقل قول:

اگر چه اینبار از Normal Map استفاده نکردی اما مدل خیلی خوب کار شده


البته همون سرو كله زدن با نرمال مپ كلي چيز بهم ياد داد ...

نقل قول:

اگه داری از Editable Poly استفاده میکنی میتونی بعضی Edge ها رو از روی شیشه و بدنه ماشین Remove کنی تا ترجیحا از Quad ها بیشتر استفاده کرده باشی... اگر چه لزوم استفاده از Tri بجای Quad، در بعضی جاها محسوسه (مثلا گوشه های ماشین، دستگیره های در و غیره)، اما بعضی جاها هم براحتی میتونی بجای دوتا Triangle یک Quad داشته باشی... (که البته برای بازی فرقی نمیکنه... اما برای مدل چرا، در ضمن wire خیلی زیباتری هم خواهی داشت


آره از Editable Poly استفاده كردم و چون نمي خواستم مدل high poly درست كنم بي خيال Quad شدم ولي چشم سعي مي كنم از Quad استفاده كنم . فكر كنم اين طوري براي توسعه آينده هم بهتر باشه ! مثلا من مي خوام لبه هاي درها رو با تكسچر دربيارم ولي اگه بخوام در ها رو جدا بكنم مشكلي نيست چون edge ها رو روي لبه ها قرار دادم اين طوري اگه زماني خواستم درها رو جدا كنم مشكل خاصي به وجود نمياد فكر كنم استفاده از Quad هم به همين صورت يك نوع آينده نگري باشه Smile PDT_002

نقل قول:

گرچه تصور یه تصویر زیبا از این مدل با یه Metal Shader خیلی سخت نیست... اما نمیتونم صبر کنم تا شما یه تصویر تر و تمیز و زیبا برامون پست کنید...


مخلصيم Cool Idea Laughing

اين 2 تصوير رو هم به خاطر حسین جان مي زارم :

http://i36.tinypic.com/2cib9f7.jpg
http://i35.tinypic.com/2dudq4p.jpg

براي مدل سازي بهتر سعي كنيد قبل از شروع به مدل سازي edge ها رو روي كاغذ پياده سازي كنيد ...
البته قسمت پايين سپرها با مدل من فرق مي كرد و اين رو بعد از اينكه پرينت گرفتم متوجه شدم ! و بعضي جاها هم خط خطي شد و در نهايت با مدل من فرق داره ولي تفاوت زياد نيست ...

_________________
Make something happen
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
iran_adventure
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: شنبه 4 آذر 1385
تعداد ارسالها: 2069
محل سكونت: تهران


2 شنبه 14 مرداد 1387 - 21:53
پاسخ بصورت نقل قول
نمونه كارهاي low poly خود را در اين تاپيك قرار دهيد ...

_________________
Make something happen
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
mehdico
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 19 بهمن 1383
تعداد ارسالها: 1524
محل سكونت: اهواز


2 شنبه 14 مرداد 1387 - 23:54
پاسخ بصورت نقل قول
------=

iran_adventure,
اولاً تاپیک جدید مبارک باشه. این موج دوم تغییر آواتار هم راه افتاده! اینا همش به نشونه ی تحوله برای داشتن یه سایت بهتر تر !
حالا بریم سراغ دوماً !! چرا دوباره گفتی؟ اگه داشتیم میذاشتیم!

الان مکس ندارم ، ولی یه چیز قدیمی آماده دارم! (البته خیلی مبتدیانست،ببخشید دیگه)

www.driver.persiangig.com/TEMP/man_2.jpg

امیدوارم در تالار جدید یه چیزهایی یاد بگیرم. Arrow

------=
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
iran_adventure
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: شنبه 4 آذر 1385
تعداد ارسالها: 2069
محل سكونت: تهران


3 شنبه 15 مرداد 1387 - 04:55
پاسخ بصورت نقل قول
بابت تبريك ممنون . البته فكر كنم منظورت انجمن جديد باشه ... كه بايد به بقيه تبريك بگي ...

نقل قول:

حالا بریم سراغ دوماً !! چرا دوباره گفتی؟ اگه داشتیم میذاشتیم!


خوب به خاطر اين بود كه قبلا اعضا اين تاپيك رو به اسم من و براي نمونه كارهاي خودم مي شناختند و حتي براي ملموس شدن بيشتر قضيه پست اول و دوم خودم رو ويرايش كنم !

نقل قول:

الان مکس ندارم ، ولی یه چیز قدیمی آماده دارم!


مدل خوبي شده ...
البته قصد شما فقط تمرين بوده ولي در بازي ها اشيايي كه ريز هستند را نسبتا لوپلي تر مي سازند و نكته جالب تو اين سوت اينه كه با اينكه چيز خاصي نداره ولي نسبتا به تعداد face بيشتري نياز داره كه دليلش داشتن منحني هاي زياده ...

نقل قول:

امیدوارم در تالار جدید یه چیزهایی یاد بگیرم.


من هم همچنين .

_________________
Make something happen
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
_Akhtar
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: جمعه 10 فروردين 1386
تعداد ارسالها: 1212


2 شنبه 28 مرداد 1387 - 14:49
پاسخ بصورت نقل قول


كد:
car - 206
Ve : 584
Fa : 646
Time : 80 min


برای یکی از دوستان، توی وقت اضافه زدم...
سوالی باشه در خدمتم Arrow

_________________
تو هم مثل من تازه واردی؟
از اینجـــا شروع کن! <<<


www.Saeed-Shahriyari.ir
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
iran_adventure
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: شنبه 4 آذر 1385
تعداد ارسالها: 2069
محل سكونت: تهران


2 شنبه 28 مرداد 1387 - 16:23
پاسخ بصورت نقل قول


دور چرخ ها تو عكس خودت رو ببين . بعضي از edge ها رو در لبه ها به هم وصل كردي . دور چرخ به انحنا نياز داره پس بهتره به هم وصلشون نكني و edge هاي لبه ها رو زياد كني ...

تا جايي هم كه مي توني نظم بده . از polygon دو مثلثي استفاده كن و از vertex هايي استفاده كن كه حداكثر چهار edge به آن ختم بشه ...

چون اگه از نرمال مپ و يا نورپردازي perpixle استفاد نكني به مشكل برمي خوري ...

خيلي هم لوپلي در نظر گرفتي ... مي شه گفت از نظر تعداد پليگان در حد MidtownMadness2 هستش ...

_________________
Make something happen
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
_Akhtar
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: جمعه 10 فروردين 1386
تعداد ارسالها: 1212


2 شنبه 28 مرداد 1387 - 21:32
پاسخ بصورت نقل قول
چه نقد توپی!! Shocked البته من راستش چون زمان کمی داشتم، یک جاهایی را فقط سعی کردم به هم بچسبونم Smile مخصوصاً بخاطر اینکه قرار نیست اسکین بشه، آدم خیالش راحته! PDT_002 ولی حالا که شما زحمت کشیدین ایرادهاشو گفتین، حتماً درستشون میکنم Arrow
بازم ممنون از راهنماییتون... Surprised

_________________
تو هم مثل من تازه واردی؟
از اینجـــا شروع کن! <<<


www.Saeed-Shahriyari.ir
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
ken_13
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 4 شنبه 6 شهريور 1387
تعداد ارسالها: 9


5 شنبه 7 شهريور 1387 - 09:13
پاسخ بصورت نقل قول
سلام !



ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
eta
مدیر سایت
مدیر سایت


تاريخ عضويت: 2 شنبه 27 تير 1384
تعداد ارسالها: 2153
محل سكونت: شاهين شهر


5 شنبه 7 شهريور 1387 - 10:37
پاسخ بصورت نقل قول
برای ken:
یه wire frame هم می تونی بذاری؟

_________________
تالار اصول ->صفحه ها، مقالات و تاپیکهای مفید

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 2 از 4 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |