Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> تکنیک های مدل سازی -> پرسش و پاسخ
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه 1, 2  بعدي

پرسش و پاسخ
نويسنده
پيغام
iran_adventure
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: شنبه 4 آذر 1385
تعداد ارسالها: 2069
محل سكونت: تهران


2 شنبه 14 مرداد 1387 - 16:34
پاسخ بصورت نقل قول
مي توانيد سوالهاي خود پيرامون مدل سازي lowpoly را در اين تاپيك بپرسيد ...

_________________
Make something happen
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
jonathan
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 8 ارديبهشت 1385
تعداد ارسالها: 1166
محل سكونت: شيراز


جمعه 5 مهر 1387 - 11:17
پاسخ بصورت نقل قول
سلام
چطور ميشه يك چنل غير از چنل يك (يا همون يك) رو unwrap كرد و بعد هم همون چنل unwrap شده رو render to texture كرد ؟
ديگه دارم به باگ use existing channel توي rtt مطمن ميشم ....

ممنون
فعلا

_________________
Then you came right in
tearing out my soul
tearing out my soul
tearing out my soul
tearing out my soul
tearing out my soul
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
jonathan
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 8 ارديبهشت 1385
تعداد ارسالها: 1166
محل سكونت: شيراز


جمعه 5 مهر 1387 - 17:54
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:

ديگه دارم به باگ use existing channel توي rtt مطمن ميشم ....

oh oh ببين توي عصبانيت چقدر تند رفتم !
مشكلم حل شد...uv هام چندتا چندتا افتاده بودن رو هم و موقع bake شدن به بعضي جاهاش نور نميرسيد...

فعلا

_________________
Then you came right in
tearing out my soul
tearing out my soul
tearing out my soul
tearing out my soul
tearing out my soul
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
iran_adventure
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: شنبه 4 آذر 1385
تعداد ارسالها: 2069
محل سكونت: تهران


جمعه 5 مهر 1387 - 18:01
پاسخ بصورت نقل قول
وقتي سوال رو پرسيدي رفتم تست زدم ( براي اولين بار ) . مشكلي نبود به همين خاطر فكر كردم مشكل از اينجاست :

نقل قول:

چطور ميشه يك چنل غير از چنل يك (يا همون يك) رو unwrap كرد


چون خودم هم دقيقا نفهميدم كه چه طوري از 2 تا چنل استفاده كردم Very Happy مي خواستم مطمين بشم بعد بيام بگم ...

كه خوب خدا رو شكر رفع شده ...

_________________
Make something happen
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
jonathan
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 8 ارديبهشت 1385
تعداد ارسالها: 1166
محل سكونت: شيراز


شنبه 6 مهر 1387 - 11:27
پاسخ بصورت نقل قول
آره ولي مشكل (چندتا) چنل نبود! چون unwrap چنل يك رو save كردم و روي بقيه چنل ها تست كردم ولي باز همونجوري ميشد (كار ميكرد)!...مشكل از شكل UVهام بود كه حل نشد ولي از يه راه ديگه استفاده كردو و مشكلم حل شد Very Happy

ممنون
فعلا

_________________
Then you came right in
tearing out my soul
tearing out my soul
tearing out my soul
tearing out my soul
tearing out my soul
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
mmoo
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 3 شنبه 20 فروردين 1387
تعداد ارسالها: 8


1 شنبه 3 آبان 1388 - 23:48
پاسخ بصورت نقل قول
سلام
میگم low ploy چیه و کجای 3ds max ،از کجا میشه تعداد face ها رو فهمید.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
iran_adventure
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: شنبه 4 آذر 1385
تعداد ارسالها: 2069
محل سكونت: تهران


2 شنبه 4 آبان 1388 - 00:27
پاسخ بصورت نقل قول
عني تعداد پلي گان ها كم باشه ... جاي خاصي از 3ds max نيست ! اگر مدلي كه مي سازيد تعداد پلي گان هاش كم باشه بهش مي گن مدل لوپلي ...
توي مكس دكمه 3 رو بزنيد توضيحات مياد . براي ديدن تعداد face هاي 3 ضلعي بايد از داخل تنظيمات face را فعال كرد ...

_________________
Make something happen
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
omid3098
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 2 شنبه 14 آبان 1386
تعداد ارسالها: 132
محل سكونت: كرج


2 شنبه 4 آبان 1388 - 11:46
پاسخ بصورت نقل قول
iran_adventure نوشته:
توي مكس دكمه 3 رو بزنيد توضيحات مياد . براي ديدن تعداد face هاي 3 ضلعي بايد از داخل تنظيمات face را فعال كرد ...

فکر میکنم دکمه 7 رو باید بزنید. اینجوری تعداد poygon خا رو نشون میده. که اگه میخواین از مدل توی بازی استفاده کنین تعداد face ها مهمه. که برای نشون دادن اون باید برید توی configure (روی اسم Viewport راست کلیک کنین و Configur رو انتخاب کنین یا از منوی View گزینه Viewport configuration رو انتخاب کنین) توی زبانه Statics گزینه Triangle count رو فعال کنین و polygon count رو غیر فعال کنین.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
iran_adventure
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: شنبه 4 آذر 1385
تعداد ارسالها: 2069
محل سكونت: تهران


2 شنبه 4 آبان 1388 - 20:36
پاسخ بصورت نقل قول
بله دكمه 7 هستش . اشتباه تايپي بيد ! Surprised

_________________
Make something happen
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
aaeiria
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 4 شنبه 25 آذر 1388
تعداد ارسالها: 1


4 شنبه 25 آذر 1388 - 17:35
پاسخ بصورت نقل قول
omid3098 نوشته:
iran_adventure نوشته:
توي مكس دكمه 3 رو بزنيد توضيحات مياد . براي ديدن تعداد face هاي 3 ضلعي بايد از داخل تنظيمات face را فعال كرد ...

فکر میکنم دکمه 7 رو باید بزنید. اینجوری تعداد poygon خا رو نشون میده. که اگه میخواین از مدل توی بازی استفاده کنین تعداد face ها مهمه. که برای نشون دادن اون باید برید توی configure (روی اسم Viewport راست کلیک کنین و Configur رو انتخاب کنین یا از منوی View گزینه Viewport configuration رو انتخاب کنین) توی زبانه Statics گزینه Triangle count رو فعال کنین و polygon count رو غیر فعال کنین.


خوب برای چی اینکار رو بکنیم؟ ما که نمی تونیم یه دونه یه دونه اونا بشماریم. منظورتون فقط دیدنش بود؟
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 1 از 2 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه 1, 2  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |