Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> معرفی نرم افزار های ساخت بازی -> سلام. درخواست یه موتور حرفه ای.
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه 1, 2, 3  بعدي

سلام. درخواست یه موتور حرفه ای.
نويسنده
پيغام
mrrad
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 3 شنبه 9 شهريور 1389
تعداد ارسالها: 50


4 شنبه 29 تير 1390 - 23:24
پاسخ بصورت نقل قول
سلام. تیم ما در حال ساخت بازی سه بعدی با نمای دوبعدی با موتورهای رایگان (مثل udk,unityو...)
هست.
ما می خوایم بعد از این پروژه ساخت یک بازی کاملا سه بعدی سوم شخص شمشیری رو آغاز کنیم. می خوایم پروژه کاملا قابل رقابت با بازیهای بزرگ خارجی مثل pop5یا gow3 باشه. بنابراین به یک موتور خوب نیاز مندیم و موتورهای رایگان جواب گوی ما نخواهند بود.
می خوایم بازی از هر نظر(هوش مصنوعی ، گرافیک و...)فوق العاده باشه.
میشه بگید که بهترین موتور برای بازی با این سبک و این عظمت چی هست؟لطفا قیمتش رو هم بگید و اینکه چطوری و از کجا میشه تهیه کرد.
(از بین موتورهای خیلی قوی من UnrealوCryEngin رو سراغ دارم که اینطور که شنیدم Unreal خیلی خیلی گرونه.)
لطفا چند موتور با قیمت های مختلف مرفی کنید.
ممنون.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
alpine
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 431


5 شنبه 30 تير 1390 - 00:12
پاسخ بصورت نقل قول
بنده Trinigy Vision Engine رو پیشنهاد میکنم .
فقط قول نمیدم که بتونید به این زودیها باهاش کار کنید. Idea

چون اطلاعاتی ازش ندارید و بعید میدونم که حتی اسمش رو هم شنیده باشید میگم (فراتر از اون چیزیه که به نظر میاد )
http://www.trinigy.net/

تو گوگل هم یه سرچ کنید بد نیست.

_________________
Email:b_c.info@Yahoo.com
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
mrrad
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 3 شنبه 9 شهريور 1389
تعداد ارسالها: 50


5 شنبه 30 تير 1390 - 00:23
پاسخ بصورت نقل قول
چه بازیهایی باهاش ساخته شده اند؟
جواب گوی نیازهای ما خواهد بود؟(رقابت با gow3یاpop5)
بازم می گم ما تا حدی می تونیم هزینه کنیم و انجین رو بخریم.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Unity3D
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 1034


5 شنبه 30 تير 1390 - 01:33
پاسخ بصورت نقل قول
mrrad,

ازتون عذر میخوام که بی تعارف بهتون میگم اما

این حرف شما خیلی بچه گانه هست شما چفدر تجربه ، هزینه و نیرو دارید که میخواید با Gears Of War و Prince Of Persia رقابت کنید ؟ Shocked
بهترین شرکتهای ما تو ایران مثل همین گرشاسپ با اون همه تجربه بازیشون اونور indie جساب میشه تیم شما یهو چجور ایقدر تجربه کسب کرده ؟!!
این رو هم خدمتتون بگم موتور برای شما بازی نمیسازه !! به من و شما CryEngine هم بدن هیچ کاری نمیتونیم انجام بدیم ... عین این هست که بچه 5 ساله که نمیتونه سوار دوچرخه اش بشه رو بگذارید تو کابین یه هواپیما !!! .... Wink
اینجور موتورهایی هم که میفرمایید بالای 100 هزار دلار هستند و همینجوری هم نمیفروشن !!
ضمنا اون یونیتی و یو دی کی هم که فرمودین رایگان نیستن !!!

اگه واقعا میخواید کار حرفه ای انجام بدید باید صبر و تلاش داشته باشید ...
فعلا از بازیهای کوچیک شروع کنید ولی نه با موتور آماده ... دقیقا از پایه شروع کنید

البته امیدوارم ناراحت نشید از این صحبتهای بنده و به دید منطقی بهش نگاه کنید ...
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
mrrad
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 3 شنبه 9 شهريور 1389
تعداد ارسالها: 50


5 شنبه 30 تير 1390 - 01:59
پاسخ بصورت نقل قول
Unity3D نوشته:
mrrad,

ازتون عذر میخوام که بی تعارف بهتون میگم اما

این حرف شما خیلی بچه گانه هست شما چفدر تجربه ، هزینه و نیرو دارید که میخواید با Gears Of War و Prince Of Persia رقابت کنید ؟ Shocked
بهترین شرکتهای ما تو ایران مثل همین گرشاسپ با اون همه تجربه بازیشون اونور indie جساب میشه تیم شما یهو چجور ایقدر تجربه کسب کرده ؟!!
این رو هم خدمتتون بگم موتور برای شما بازی نمیسازه !! به من و شما CryEngine هم بدن هیچ کاری نمیتونیم انجام بدیم ... عین این هست که بچه 5 ساله که نمیتونه سوار دوچرخه اش بشه رو بگذارید تو کابین یه هواپیما !!! .... Wink
اینجور موتورهایی هم که میفرمایید بالای 100 هزار دلار هستند و همینجوری هم نمیفروشن !!
ضمنا اون یونیتی و یو دی کی هم که فرمودین رایگان نیستن !!!

اگه واقعا میخواید کار حرفه ای انجام بدید باید صبر و تلاش داشته باشید ...
فعلا از بازیهای کوچیک شروع کنید ولی نه با موتور آماده ... دقیقا از پایه شروع کنید

البته امیدوارم ناراحت نشید از این صحبتهای بنده و به دید منطقی بهش نگاه کنید ...
سلام دوست عزیز.
خیلی ممنونم از پیام عالی و دوستانه ی شما. انتقادات بسیار سازنده ای بود.
ولی چند نکته:
-منظور من از gow بازی god of war بود نه gear of war.
-ما از ساخت بازی های کوچک که چه عرض کنم با game maker شروع به کار کردیم. الانم داریم با unityوudk بازی می سازیم. ولی قصد داریم یک عنوان تاریخی و حماسی بسیار عظیم از تاریخ ایران بسازیم که خوب مسلما یک انجین درست و حسابی لازم داریم.
-فکر نمی کنید بزرگترین مشکل گرشاسپ انجینش بود؟ این بازی با اون گرافیکی که به قول شما در اونور indie حساب میشه مشکل افت فریم داشت! این یعنی چی؟ ولی بازی مثل gow(منظور:god of war 3) با اون گرافیک در 60 فریم اجرا می شد (البته در کنسول)
-بالاخره ما باید از یک جا ساخت بازی حرفه ای در ایران رو شروع کنیم. اگه با این دید نگاه کنیم و اینطوری روحیه ی هم رو تضعیف کنیم هرگز موفق نمی شیم.
-کی گفته شرکت سازنده ی گرشاسپ بهترین سازنده ی ایرانی باقی می مونه؟
-ما تیمی هستیم امیدوار و با پشتکار شما صبر کنید تا بازی 2D ما که با انجین های رایگان(UNITY,UDK,...) ساخته میشه عرضه بشه اونوقت خواهید دید که به لطف خدا بزرگترین بازی های 2D اونور مثل SHANKیا... که با موتور های اختصاصی ساخته شده اند در مقابل این بازی Indie حساب میشن.
انشاالله می رسه اون روز.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Unity3D
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 1034


5 شنبه 30 تير 1390 - 03:32
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:
-منظور من از gow بازی god of war بود نه gear of war.


خب وقتی مینویسید gow میشه gears of war هم خوندش بهرحال فرقی نداره منظور شما بازی های AAA هست ...

نقل قول:
ما از ساخت بازی های کوچک که چه عرض کنم با game maker شروع به کار کردیم. الانم داریم با unityوudk بازی می سازیم. ولی قصد داریم یک عنوان تاریخی و حماسی بسیار عظیم از تاریخ ایران بسازیم که خوب مسلما یک انجین درست و حسابی لازم داریم.


خب این که قبلا بازی ساختید با موتورهای آماده خیلی خوبه ...
و اینکه هدفتون ساخت بازی بزرگ در اون حد هست اینم خوب هست ...

اما همونطور که بنده گفتم شما برای شروع یه کار حرفه ای باید از بازیهای کوچیک شروع کنید اونهم بدون استفاده از موتور آماده ...
اون بازیهایی که شما فرمودین و کلا بازیهای AAA معمولا با موتور خودشون ساخته میشن یا از موتورهای گرون قیمت و با سرس کد ....

نمیتونم بگم تجربه استفاده از موتور آماده اصلا به کار نمیاد ولی وقتی حرف از یه همچین پروژه ای هست باید یگم برنامه نویسی برا این انجینها با اون چیزی که تجربه کردید زمین تا آسمون فرق داره ...

نقل قول:
-فکر نمی کنید بزرگترین مشکل گرشاسپ انجینش بود؟ این بازی با اون گرافیکی که به قول شما در اونور indie حساب میشه مشکل افت فریم داشت! این یعنی چی؟ ولی بازی مثل gow(منظور:god of war 3) با اون گرافیک در 60 فریم اجرا می شد (البته در کنسول)


اتفاقا به نظر من تنها خوبیش همون انجینش بود ...
در مورد افت فریم وقتی با God Of War مقایسه میکنید بله اما نسبت به بقیه بازیهای ایرانی که با موتورهای آماده مثل یونیتی و UDK ساخته شدن خیلی خیلی بهتر بود ...

نقل قول:
-بالاخره ما باید از یک جا ساخت بازی حرفه ای در ایران رو شروع کنیم. اگه با این دید نگاه کنیم و اینطوری روحیه ی هم رو تضعیف کنیم هرگز موفق نمی شیم.


اول این رو بگم که بنده قصد این رو ندارم روحیه شما رو تضعیف کنم ...
باید از یه جایی شروع کرد ولی شما میخواید تو همون مراحل اول با GOW رقابت کنید ؟ به نظر خودتون منطقی هست ؟؟
ضمنا گفتم که اون موتورهایی که شما میگین حداقل قیمتی معادل 100 هزار دلار دارن ، فکر نمیکنم هیچ شرکت ایرانی بتونه از پس این هزینه بر بیاد چه برسه به یه تیم کوچیک !؟

نقل قول:
-کی گفته شرکت سازنده ی گرشاسپ بهترین سازنده ی ایرانی باقی می مونه؟


بنده همچین حرفی نزدم ...
ولی واقعیت اینه که فعلا جز بهترین ها هستن ...

نقل قول:

-ما تیمی هستیم امیدوار و با پشتکار شما صبر کنید تا بازی 2D ما که با انجین های رایگان(UNITY,UDK,...) ساخته میشه عرضه بشه اونوقت خواهید دید که به لطف خدا بزرگترین بازی های 2D اونور مثل SHANKیا... که با موتور های اختصاصی ساخته شده اند در مقابل این بازی Indie حساب میشن.
انشاالله می رسه اون روز.SHANK


اولا همونطور که گفتم یونیتی و یو دی کی رایگان نیستند !!!
دوما شما فکر کردید که من اومدم اینجا با شما کل کل کنم ؟! بنده اون چیزی که تجربه کردم رو برای شما بیان کردم ... از اینکه شما بازیهای خوب و حرفه ای هم بسازید خوشحال میشم و به عنوان یه هم میهن افتخار ...
اما در مورد بازی که ریلیز نکردید قضاوت نکنید که میاد مثلا SHANK رو میترکونه !! قضاوت رو بگذارید بعد از ریلیز اونهم به عهده گیمر ها ...

موفق باشید ....
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
hamed_benz
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 27 آبان 1388
تعداد ارسالها: 307
محل سكونت: شاهین شهر جوووووون


5 شنبه 30 تير 1390 - 06:00
پاسخ بصورت نقل قول
ببخشید پا برهنه میام ، ولی خوب سوال پیش میاد دیگه

اصولا و عموما از دلایل و تجربیات Unity3D, استفاده میکنم ، اما این چند وقته این بحث انجین های تجاری ( همون آماده ی خودمون ) و غیر اینها بالا گرفته.

میخواستم بدونم ، منظور از پایه ، اینه که ما ++VC رو باز کنیم ، وشروع کنیم به نوشتن ادیتور و رندر انجین و ... این چیزا ؟

یا منظور موتور های متن باز هست ( همون اگره مثلا ) ؟

ممنون میشم

_________________
There Are 10 Types Of People In This World

Those That Understand Binary And Those That Don't

دانلود سریع و ساده از تمام آپلود سنتر ها :
http://rapidbaz.com/from/822936
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
miladigs
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 24 ارديبهشت 1388
تعداد ارسالها: 435


5 شنبه 30 تير 1390 - 09:44
پاسخ بصورت نقل قول
دوست عزيز اينقدر ساده فكر نكن.

ساخت يك بازي اون هم به اون عظمت به اين راحتي نيست!انجين درسته كه مهم هست اما همه كار نيست.تيم سازنده مهم تره.بازي هايي هست كه با همين گيم ميكر و يونيتي ساخته شده كه با يه خلاقيت كوچيك كلي صدا ميكنه.

هدف تضعيف روحيه شما نيست.اما حرف هاي شما نشان دهنده بي تجربه بودن هست.ما هم در ابتدا همينطور بوديم و اين احساسات و تفكرات شما رو تجربه كرديم.فقط قصد كمك داريم.همين.تصميم گيري در آخر با خودتون هست!

در ضمن ساخت يازي تنها 50 درصد كار هست بايد ماركتيگ هم داشته باشيد!

_________________
براي بدست آوردن چيزي كه تا به حال نداشتم بايد كسي شوم كه تا به حال نبودم!
WWW.BARMANDEV.COM
WWW.ZANAGAMES.COM
مرجع معرفی،نقدوبررسی اپلیکیشن های موبایل
www.appreview.ir
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
mrrad
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 3 شنبه 9 شهريور 1389
تعداد ارسالها: 50


5 شنبه 30 تير 1390 - 10:12
پاسخ بصورت نقل قول
خیلی ممنون از همتون.
جناب Unity3d من باید از شما معذرت بخوام چون منظورتون رو از بازی ساده شروع کردن نفهمیده بودم!
الان فهمیدم.
یعنی شما می گید که ما خودمون یک انجین بسازیم و باهاش یه بازی ساده طراحی کنیم بعد که تجربه بدست آوردیم انچین رو ارتقا بدیم؟
میشه بگید برای ساخت انجین چی کار باید کرد و آیا منبع آموزشی وجود داره؟

شما خیلی لطف دارید که رک حرف می زنید الان فهمیدم که حق باشما و آقای miladigs هست.

از شما هم ممنون آقای miladigs.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
SILSIN
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: شنبه 19 مرداد 1387
تعداد ارسالها: 46
محل سكونت: مازندران


5 شنبه 30 تير 1390 - 10:49
پاسخ بصورت نقل قول
خب من هم می خوام یه نظری بدم

mrrad: این که شما می خواین یه بازی رو شروع کنید خیلی خوبه . ولی توجه کنید واسه ساخت یه بازی دانش فنی هم لازمه اگه شما دارین که باید بدونید چی به چیه وگرنه این همه سوال نداره که . معمولا شرکت های بازی سازی که دارن فعالیت می کنن همه و همه بسته به سیاسیت های کاری خودشون میان نوع تکنولوژی های به کار رفته توی بازی خودشون رو یا خودشون میسازن یا از نمونه های جواب پس داده شده توی بازار استفاده می کنن . نگاه کنید بازی قابل رقابت به بازی نمی گن که فقط تکنولوژی توش مطرح باشه .بازی که فقط تکنولوژی نیست اگه توجه کرده باشی اون دوتا بازی که خودتون نام بردید علاوه بر تکنولوژی گیم پلی بسیار روان و خوبی داشتن که باعث محبوبیتشون شده بود پس بازی که شما می خوانی بسازین باید یه گیم پلی خوب داشته باشه تا بتونه با اون نمونه ها رقابت کنه . تااینجا که حله . میریم سراغ اون روی سکه یعنی تکنولوژی . توجه کنید توی این زمینه تکنولوژی شامل انجین ها میان افزار ها و کلا هر ابزاری که شما با اون می تونید یه بازی بسازین.این هم به دو عامل بستگی داره 1-ایا شما می خواین با ابزار جواب پس داده شده توی بازار کنید 2-ایا می خواین ابزارتون رو خودتون بنویسید
اول مورد 2 رو می گم . این مسئله یه مسئله کاملا پیچیده است . ساخت یه انجین بازی سازی به همین سادگی ها هم نیست یعنی مثلا واسه یه انجین ساده یه شرکت چند ده نفری یا چند صد نفری میان فقط روی انجین بازی کار می کنن اونوقت به نظر شما اگه شما یه تیم کوچیک داشته باشین چه جوری می خواین این کار رو بکنید ؟ درضمن اگه هدف شما تجاریه بحث به روز رسانی هم وسط میاد انجینی که شما می خواین بسازین باید هر ساله با تکنولوژی های روز دنیا اپدیت بشه که این نیاز به یه تیم جدای برنامه نویسی داره. البته اگه از خیر میان افزارهایی که قیمت های سرساماور دارند و موضوع تحریم ما که بعضی از تکنولوژی های مورد استفاده در انجین ها رو در اختیار ما قرار نمی دهند و غیره و غیره درضمن دلیل پیشرفت نکردن در این زمینه توی کشور ما نداشتن دانش فنیه که فقط افراد انگشت شماری این دانش رو دارن که اونم نه صد در صد . تنها شرکتی که خودم به شخصه توی این زمینه قبولش دارم شرکت سازنده گرشاسبه که فکر کنم تنها بازی استنادارد و تنها انجین نوشته شده ایرانیه اونم نصف و نیمه . که واقعا اینده این گروه تنظمینه . البته توجه کنید که شرکت سازنده گرشاسپ یه تیم جدا واسه ساخت انجین داشتن .اگه شما بخواین بازی بسازین باید این نکات رو مد نظر داشته باشید
حالا مورد 1
استفاده از انجین های اماده با سورس و بی سورس
نگاه کنید این طور طبقه بندی ها مربوط به یه سری ابزار میشه که توی بازار به صورت عمومی هست و نیاز به پولی نداره و این بستگی به مهارت شما در استفاده از اون داره اگه بدون سورس هست مثل UDK اگه توی کار با اون محدودیتی ندارشته باشین که ندارین(( که کاملترین انجین عمومیه)) به راحتی می تونید تمامی سبک ها رو پیاده سازی کنید که شمشیر زنی تازه میشه راحت ترین اون . مورد بعدی هم با سورسه که که هم شامل انجین های کوچک بازاری میشه مثل UNITY که بسته به دانش فنی گروه شما می تونید اون رو ارتقا بدید و یا برین یه انجین بخرین مثل انریل یا کرای که پول سر سام اوری می خواد

خب خودم دیگه خسته شدم امیدوارم تونسته باشم کمکی چه مختصر به شما بکنم
امیدوارم موفق باشید

_________________
اولین انجمن تخصصی انجین بازی سازی UDK در ایران

WWW.UDK.IR
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 1 از 3 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه 1, 2, 3  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |