Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> برنامه نویسی با زبان های C++ و Delphi و VB -> آرشیو کننده ی اختصاصی خود رو بسازید
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه 1, 2  بعدي

آرشیو کننده ی اختصاصی خود رو بساز
نويسنده
پيغام
MahanGM
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 20 شهريور 1386
تعداد ارسالها: 1846
محل سكونت: USS Terra Nova


3 شنبه 2 تير 1388 - 18:03
پاسخ بصورت نقل قول
به نام خدا و سلام. من قصد دارم آموزش کامل ساخت نرم افزار آرشیو کننده ی فایل را که از خودم هست رو آموزش بدم. اینم بگم که آموزش این نرم افزار با vb.net 2008 داده میشه. هرکی خواست
نظراتش رو بده من خودم هر روز یک قسمتش رو آموزش می دم که فکر کنم باید کمتر از 6 قسمت بشه. بزودی میام. Surprised

_________________
I have a dream that little children will one day live in a nation where they will not be judged by the color of their skin but by the content of their character. I have a dream today
هیچ راه فراری نیست!
http://www.dreamfactory.ir
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
drblack
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 1 شنبه 4 فروردين 1387
تعداد ارسالها: 122
محل سكونت: خوب معلومه همینجا!


4 شنبه 3 تير 1388 - 18:49
پاسخ بصورت نقل قول
چه نوع فشرده سازی؟ نوع الگوریتم رو میگم.
LZMA یا bzip کلا یه توضیح بده.
راستی اگه خواستی الگوریم‌ها رو خودت بنویسی و مشکلی داشتی میتونم راهنماییت کنم. ولی اگه از همون .net استفاده میکنی که هیچی.

_________________
دست یکی از اعضای بدن انسان است!
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
MahanGM
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 20 شهريور 1386
تعداد ارسالها: 1846
محل سكونت: USS Terra Nova


5 شنبه 4 تير 1388 - 07:46
پاسخ بصورت نقل قول
drblack جون اولا من گفتم آرشیو کننده نه فشرده ساز. البته ممنون که اینم گوشزد کردی می دونی چیه الگوریتم خاصی نیست من حتی دیدم که بعضی برنامه ها فقط فضای های خالی بین داده ها را ور میدارن و هنگام استخراج میزارنشون سر جاش.

من همه چی رو ساختم الآن فقط مشکل دارم که بازم به دات نت بر میگرده تو وی بی 6 خیلی کارا مثل هلو انجام می دادی ولی اینجا خیلی فرق داره Confused . من داده هایی که میگیرم رو بصورت space بهم بر میگردونه و همین مشکل اصلیه ! تو وی بی 6 اینطور نبود !. Surprised

راستی اینم بگم احتمال اینکه بصورت یک مقاله این آموزش رو بذارم احتمال بیشتری داره. Surprised

_________________
I have a dream that little children will one day live in a nation where they will not be judged by the color of their skin but by the content of their character. I have a dream today
هیچ راه فراری نیست!
http://www.dreamfactory.ir
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Pswin
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: جمعه 29 دي 1385
تعداد ارسالها: 261
محل سكونت: پشت کامپیوترم


5 شنبه 4 تير 1388 - 13:41
پاسخ بصورت نقل قول
یعنی چی؟
بصورت space بر می گردونه؟


اگر میخوای برنامه زیپ بسازی از vb 6 استفاده کنی. بهتره. چون نیازی به دات نت برای اچرل نداره و در نتیجه برنامت قابل حملتر میشه.

_________________
سمینار تخصصی بازی سازی و گرافیک کامپیوتری (یکشنبه 29 آذر 1388 - 9:30 صبح تا 13 بعد از ظهر ):
http://barnamenevis.org/forum/forumdisplay.php?f=28
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
MahanGM
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 20 شهريور 1386
تعداد ارسالها: 1846
محل سكونت: USS Terra Nova


5 شنبه 4 تير 1388 - 13:50
پاسخ بصورت نقل قول
Pswin, می دونم ممنون. من کلا منظورم اینه یه نرم افزار آرشیو کننده ی فایل فقط فایل ها رو میکنه تو یک فایل و دوباره اسخراج. من با وی بی 6 تو این کارها استادم Cool ولی دات نت نه ! این که دارم اینکار رو دات نت انجام می دم یسری مزایا هست که وی بی 6 یک صدم اونها رو هم نداره.

منظورم از space همون فضای خالی بود اگه آشنایی داشته باشید با دستور FileGetObject()
اینکار رو می کنیم یعنی اطلاعات فایل رو بصورت binary میگیریم ولی نمی دونم چرا فضا خالی بر میگردونه. Surprised Shocked

_________________
I have a dream that little children will one day live in a nation where they will not be judged by the color of their skin but by the content of their character. I have a dream today
هیچ راه فراری نیست!
http://www.dreamfactory.ir
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Pswin
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: جمعه 29 دي 1385
تعداد ارسالها: 261
محل سكونت: پشت کامپیوترم


5 شنبه 4 تير 1388 - 17:23
پاسخ بصورت نقل قول
تا اونجا که میدونم میشه از همون دستورات vb6 هم برای کار با فایها داخل دات استفاده کردش. ایقدر دات نت کار نکردم که کار با فایلها رو بطور کل داخلش از یادم رفته ولی برای خوندن فایل باید از جرینها استفاده کنی.

_________________
سمینار تخصصی بازی سازی و گرافیک کامپیوتری (یکشنبه 29 آذر 1388 - 9:30 صبح تا 13 بعد از ظهر ):
http://barnamenevis.org/forum/forumdisplay.php?f=28
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
MahanGM
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 20 شهريور 1386
تعداد ارسالها: 1846
محل سكونت: USS Terra Nova


5 شنبه 4 تير 1388 - 19:09
پاسخ بصورت نقل قول
من مشکلم همینه منم دات نت رو تازه باز کردم و بخاطر همین یکسری چیز هاش با وی بی 6 فرق می کنه.

_________________
I have a dream that little children will one day live in a nation where they will not be judged by the color of their skin but by the content of their character. I have a dream today
هیچ راه فراری نیست!
http://www.dreamfactory.ir
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
drblack
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 1 شنبه 4 فروردين 1387
تعداد ارسالها: 122
محل سكونت: خوب معلومه همینجا!


جمعه 5 تير 1388 - 00:47
پاسخ بصورت نقل قول
آها حالا متوجه شدم. همچین چیزی رو فکر کنم قبلا با c++ نشوته بودم. بعدا کدها بهم ریخت و پراکنده شد. من هم دیگه نرفتم سراغش. ولی خوب اگه فشرده سازی هم اضافه کنی بد نیست‌ها.
راتستی کتاب data compression the complete refrence چیز خوبیه.

_________________
دست یکی از اعضای بدن انسان است!
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
MahanGM
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 20 شهريور 1386
تعداد ارسالها: 1846
محل سكونت: USS Terra Nova


جمعه 5 تير 1388 - 10:38
پاسخ بصورت نقل قول
drblack نوشته:
آها حالا متوجه شدم. همچین چیزی رو فکر کنم قبلا با c++ نشوته بودم. بعدا کدها بهم ریخت و پراکنده شد. من هم دیگه نرفتم سراغش. ولی خوب اگه فشرده سازی هم اضافه کنی بد نیست‌ها.
راتستی کتاب data compression the complete refrence چیز خوبیه.


آره ولی اینها از کجا گیر میاد ؟. می دونی میشه خیلی راحت compressor بهش اضافه کرد ولی اگه بخوای یک چیزی بسازی که بشه بعنوان یک برنامه ازش در تمامی کامپیوتر ها استفاده کرد کار رو یکم سخت می کنه.

_________________
I have a dream that little children will one day live in a nation where they will not be judged by the color of their skin but by the content of their character. I have a dream today
هیچ راه فراری نیست!
http://www.dreamfactory.ir
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
drblack
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 1 شنبه 4 فروردين 1387
تعداد ارسالها: 122
محل سكونت: خوب معلومه همینجا!


جمعه 5 تير 1388 - 17:51
پاسخ بصورت نقل قول
یه جستجوی توی گوگل بکن. پیدا میشه. من خودم دارمش.
فکر کنم از سایت ebookee.net یا knowfree گرفتمش.

_________________
دست یکی از اعضای بدن انسان است!
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 1 از 2 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه 1, 2  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |