Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> ساخت بازی با نرم افزار Unity -> سوال و جواب ( يونيتي )
 

ارسال يك موضوع جديد   اين انجمن قفل شده است شما نمي توانيد نامه جديدي ارسالي كنيد يا به نامه اي پاسخ دهيد و يا اينكه آنها را ويرايش كنيد. ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه 1, 2, 3 ... 71, 72, 73  بعدي

سوال و جواب ( يونيتي )
نويسنده
پيغام
nimaprofessionalism
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 12 تير 1387
تعداد ارسالها: 510
محل سكونت: جی میل


1 شنبه 17 آبان 1388 - 14:19
پاسخ بصورت نقل قول
سلام.
هدف اين تايپيك بحث درباره مشكلات عمده كاربران Unity است.

شما میتوانید مشکلات خود را اینجا مطرح کنید تا دوستان به شما پاسخ دهند!
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
hamzehshabani
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: شنبه 16 شهريور 1387
تعداد ارسالها: 357
محل سكونت: استان گیلان


1 شنبه 17 آبان 1388 - 15:35
پاسخ بصورت نقل قول
ممنون nimaprofessionalism جان من یه سوال کوچیک داشتم آیا میشه تو یونیتی فارسی نوشت؟

تو نسخه 2.5 من یکم سعی کردم اما نتونستم.

البته بگم که من اصلا برای GUI تو این انجین وقت نذاشتما...

اگه میشه یکی از دوستان کمکم کنه. Mr. Green

_________________


خدایا کمکم کن تا درهایی که به سویم میگشایی ندانسته نبندم و درهایی که به رویم میبندی به اصرار نگشایم. . .

آی دی من : Hamzeh_Shabani

سایت من : www.GameLab.ir

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
nimaprofessionalism
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 12 تير 1387
تعداد ارسالها: 510
محل سكونت: جی میل


1 شنبه 17 آبان 1388 - 16:13
پاسخ بصورت نقل قول
hamzehshabani نوشته:
ممنون nimaprofessionalism جان من یه سوال کوچیک داشتم آیا میشه تو یونیتی فارسی نوشت؟

تو نسخه 2.5 من یکم سعی کردم اما نتونستم.

البته بگم که من اصلا برای GUI تو این انجین وقت نذاشتما...

اگه میشه یکی از دوستان کمکم کنه. Mr. Green

خواهش میکنم!

خیر .باید از تکسچرهای فارسی استفاده کنید!

_________________


سایت اعتراض به وضعیت اینترنت

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
hamzehshabani
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: شنبه 16 شهريور 1387
تعداد ارسالها: 357
محل سكونت: استان گیلان


1 شنبه 17 آبان 1388 - 20:30
پاسخ بصورت نقل قول
آها ممنون عزیز Mr. Green

_________________


خدایا کمکم کن تا درهایی که به سویم میگشایی ندانسته نبندم و درهایی که به رویم میبندی به اصرار نگشایم. . .

آی دی من : Hamzeh_Shabani

سایت من : www.GameLab.ir

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
nimaprofessionalism
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 12 تير 1387
تعداد ارسالها: 510
محل سكونت: جی میل


1 شنبه 17 آبان 1388 - 21:33
پاسخ بصورت نقل قول
خواهش میکنم!

_________________


سایت اعتراض به وضعیت اینترنت

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

وارد كردن آبجكت به يونيتي
نويسنده
پيغام
alamdar_761
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 1 شنبه 14 مهر 1387
تعداد ارسالها: 45
محل سكونت: بندرعباس


2 شنبه 18 آبان 1388 - 10:21
پاسخ بصورت نقل قول
سلام
به چه شكلي مدل يا آبجكت را از تري دي مكس به يونيتي وارد كنيم با تمامي مخلفاتش (متريال - انيميشن - ...)
من خودم وقتي مدل را وارد مي كنم تكسچرهاش بهم مي ريزه (تكسچرها به صورت tile روی مدل نشون داده میشه)
ممنون
التماس دعا
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
hamzehshabani
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: شنبه 16 شهريور 1387
تعداد ارسالها: 357
محل سكونت: استان گیلان


2 شنبه 18 آبان 1388 - 11:00
پاسخ بصورت نقل قول
دوست عزیز شما اول تکسچر رو بصورت کامل توی تری دی مکس رو آبچکت تنظیم میکنی بعد آبجکت رو با فرمت 3DS یا FBX یا ... اکسپورت میکنی (بهتره با FBX اکسپورت کنی) بعد آبجکت رو از منوی Assets و گزینه Import New Assets وارد انجین میکنی.

تا اینجا مدلت بدون تکسچر وارد انجین میشه.

بعد دوباره از منوی Assets و گزینه Import New Assets تکسچر همین مدل رو وارد انجین میکنی و تو قسمت تنظیمات آبجکت تکسچر رو براش Load میکنی که دقیقا همونطوریکه تو تری دی مکس بود اینجا میاد.

البته من این کار رو تو مایا انجام میدم اما به هر حال فکر نمیکنم مشکلی داشته باشه. Arrow

_________________


خدایا کمکم کن تا درهایی که به سویم میگشایی ندانسته نبندم و درهایی که به رویم میبندی به اصرار نگشایم. . .

آی دی من : Hamzeh_Shabani

سایت من : www.GameLab.ir

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
nimaprofessionalism
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 12 تير 1387
تعداد ارسالها: 510
محل سكونت: جی میل


2 شنبه 18 آبان 1388 - 12:56
پاسخ بصورت نقل قول
hamzehshabani نوشته:
دوست عزیز شما اول تکسچر رو بصورت کامل توی تری دی مکس رو آبچکت تنظیم میکنی بعد آبجکت رو با فرمت 3DS یا FBX یا ... اکسپورت میکنی (بهتره با FBX اکسپورت کنی) بعد آبجکت رو از منوی Assets و گزینه Import New Assets وارد انجین میکنی.

تا اینجا مدلت بدون تکسچر وارد انجین میشه.

بعد دوباره از منوی Assets و گزینه Import New Assets تکسچر همین مدل رو وارد انجین میکنی و تو قسمت تنظیمات آبجکت تکسچر رو براش Load میکنی که دقیقا همونطوریکه تو تری دی مکس بود اینجا میاد.

البته من این کار رو تو مایا انجام میدم اما به هر حال فکر نمیکنم مشکلی داشته باشه. Arrow

ممنون از توضیحاتت!
توجه: فرمت به باید FBXباشه!خود ساتیش هم همینو گفته

_________________


سایت اعتراض به وضعیت اینترنت

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

تایید
نويسنده
پيغام
hamzehshabani
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: شنبه 16 شهريور 1387
تعداد ارسالها: 357
محل سكونت: استان گیلان


2 شنبه 18 آبان 1388 - 13:46
پاسخ بصورت نقل قول
nimaprofessionalism نوشته:
hamzehshabani نوشته:
دوست عزیز شما اول تکسچر رو بصورت کامل توی تری دی مکس رو آبچکت تنظیم میکنی بعد آبجکت رو با فرمت 3DS یا FBX یا ... اکسپورت میکنی (بهتره با FBX اکسپورت کنی) بعد آبجکت رو از منوی Assets و گزینه Import New Assets وارد انجین میکنی.

تا اینجا مدلت بدون تکسچر وارد انجین میشه.

بعد دوباره از منوی Assets و گزینه Import New Assets تکسچر همین مدل رو وارد انجین میکنی و تو قسمت تنظیمات آبجکت تکسچر رو براش Load میکنی که دقیقا همونطوریکه تو تری دی مکس بود اینجا میاد.

البته من این کار رو تو مایا انجام میدم اما به هر حال فکر نمیکنم مشکلی داشته باشه. Arrow

ممنون از توضیحاتت!
توجه: فرمت به باید FBXباشه!خود ساتیش هم همینو گفته


آره نیما جان من خودم هر کاری کردم مدل های انیمیت رو وارد یونیتی کنم بجر فرمت FBX هیچ فرمتی به شکل استاندارد وارد نشد و همشون دردسر های خاص خودشونو داشتن. Cool

_________________


خدایا کمکم کن تا درهایی که به سویم میگشایی ندانسته نبندم و درهایی که به رویم میبندی به اصرار نگشایم. . .

آی دی من : Hamzeh_Shabani

سایت من : www.GameLab.ir

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
miladigs
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 24 ارديبهشت 1388
تعداد ارسالها: 435


3 شنبه 19 آبان 1388 - 10:13
پاسخ بصورت نقل قول
سلام.

از بين زبانهاي يونيتي كدوم بهتره؟چه تفاوتهايي دارن و كدوم قدرت و پرفورمنسش بيشتره؟ممنون.اگه ميشه توضيح كامل بديد.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   اين انجمن قفل شده است شما نمي توانيد نامه جديدي ارسالي كنيد يا به نامه اي پاسخ دهيد و يا اينكه آنها را ويرايش كنيد.    صفحه 1 از 73 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه 1, 2, 3 ... 71, 72, 73  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |