Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> ساخت بازی با نرم افزار Unity -> UNITY يا UDK؟
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3 ... , 15, 16, 17  بعدي

نويسنده
پيغام
nimaprofessionalism
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 12 تير 1387
تعداد ارسالها: 510
محل سكونت: جی میل


شنبه 12 دي 1388 - 22:26
پاسخ بصورت نقل قول
AliyerEdon نوشته:
البته یه ذره در مورد شیوا زیاده روی کردم ولی در کل به درد نمی خوره!!
نمی دونم چرا احساس می کنم شیوا مستقیما( کاملا مستقیما!!) داره از یونیتی تقلید می کنه؟ شاید هم یونیتی از اون تقلید کرده!! یکی تحقیق کنه ببینه کدوم زودتر ساخته شدند.


اگه یونیتی سال2005 کارش رو شروع کرده باشه فککنم اول یونیتی ساخته شده

_________________


سایت اعتراض به وضعیت اینترنت

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
hamzehshabani
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: شنبه 16 شهريور 1387
تعداد ارسالها: 357
محل سكونت: استان گیلان


شنبه 12 دي 1388 - 22:41
پاسخ بصورت نقل قول
ببینید بچه ها بحث هاتون جای فکر زیاد داره به نظر من هر انجینی مزایا و معایب خودش رو داره، اینکه ما با شیوا، یونیتی و یا حتی آنریل بازی بسازیم بستگی به این داره که هدفمون چیه؟

ما باید بدونیم که قراره چی بسازیم؟

اینکه یونیتی از لینوکس ساپورت نمیکنه بر میگرده به موضوع تقاضا، مثلا یه سر به فید بک یونیتی بزنید در کل 2 تا ایده واسه لینوکس مطرح شده که هیچکدومش مربوط به ساخت بازی با فرمت اجرایی لینوکس نیست و فقط یکیش درخواست وب پلیر لینوکس بوده.
مثلا قراره که تو نسخه های آینده یونیتی از ایکس باکس ساپورت بشه دلیلش چیه؟ چون کاربرا چند بار درخواست کردن و رای آورده.
پس اگه من هم جزو سازندگان یونیتی بودم برای چیزی که کسی بهش نیاز نداره وقت نمیذاشتم.
Unity3D جان شما اول ببین هدفت چیه؟ اگه میخوای بازیت برای لینوکس هم ساخته بشه خب برو سراغ شیوا و این رو هم بدون که کار کردن با شیوا هم گیج کننده است هم نسبت به انجین های دیگه فرق داره یعنی اگه شما قبلا با انجین های دیگه در حد متوسط کار نکرده باشی اوایل کار تو شیوا واست مثل کابوس میمونه.
نکته بعدی بعد از تعیین هدفت اینه که انجین هایی رو مد نظر قرار بدی و اونها رو از هر لحاظ با هم مقایسه کنی تا ببینی برای بازیت کدوم بهتره؟ این موضوع خیلی مهمه که بر اساس بازیت انجین انتخاب کنی، مثلا یوبی سافت رو ببین برای بازی پرنس از انجین Anvil (خدا کنه غلط املایی نداشته باشه) و برای وگاس از آنریل استفاده کرده، دلیلش چی بوده؟ مطمئنا هدفش و قدرت انجین ها در ساخت اون سبک بوده. Mr. Green

_________________


خدایا کمکم کن تا درهایی که به سویم میگشایی ندانسته نبندم و درهایی که به رویم میبندی به اصرار نگشایم. . .

آی دی من : Hamzeh_Shabani

سایت من : www.GameLab.ir

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
hamzehshabani
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: شنبه 16 شهريور 1387
تعداد ارسالها: 357
محل سكونت: استان گیلان


شنبه 12 دي 1388 - 22:43
پاسخ بصورت نقل قول
در ضمن m_basij جان شیوا و تورگ اصلا با هم قابل قیاس نیستن، سالها وقت مونده تا شیوا به تورگ برسه عزیزم.

_________________


خدایا کمکم کن تا درهایی که به سویم میگشایی ندانسته نبندم و درهایی که به رویم میبندی به اصرار نگشایم. . .

آی دی من : Hamzeh_Shabani

سایت من : www.GameLab.ir

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
omid3098
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 2 شنبه 14 آبان 1386
تعداد ارسالها: 132
محل سكونت: كرج


شنبه 12 دي 1388 - 23:02
پاسخ بصورت نقل قول
شمار رو به خدا بچه ها.. اینقدر تعصبی نسبت به انتخاب یه انجین برخورد نکنین.
فکر نمیکنین به جای 16 صفحه بحث، راجع به اینکه یونیتی معرکه ست یا فلان انجین داغونه، بهتره وقتتون رو روی تاپیک های مهمتری بذارین؟
بهتر نیست به جای تعریف و تمجید از یه انجین یه بازی تحسین بر انگیز باهاش بسازین؟

واقعا متاسفم، ولی دیدن این تاپیک واسم هم خسته کننده شده و هم نا امید کننده..

_________________
برای مبارزه با تاریکی شمشیر نمی کشم، شمع می افروزم.(زرتشت)
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Unity3D
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 1034


شنبه 12 دي 1388 - 23:25
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:
مثلا اسکریپت نویسی تو UnityDevelop خیلی آسان و لذت بخشه.


AliyerEdon جان ، UnityDevelop یه مشکلی داره ، Calltip هاش برا توابع فقط یه صورت از پارامتر ها رو نشون میده .

نقل قول:
اخه این شیوا هم شد حرف وقتی منابع اموزشی یاسش نیست.


خب مگه manual نداره ؟

نقل قول:

Unity3D جان شما اول ببین هدفت چیه؟ اگه میخوای بازیت برای لینوکس هم ساخته بشه خب برو سراغ شیوا و این رو هم بدون که کار کردن با شیوا هم گیج کننده است هم نسبت به انجین های دیگه فرق داره یعنی اگه شما قبلا با انجین های دیگه در حد متوسط کار نکرده باشی اوایل کار تو شیوا واست مثل کابوس میمونه.
نکته بعدی بعد از تعیین هدفت اینه که انجین هایی رو مد نظر قرار بدی و اونها رو از هر لحاظ با هم مقایسه کنی تا ببینی برای بازیت کدوم بهتره؟ این موضوع خیلی مهمه که بر اساس بازیت انجین انتخاب کنی، مثلا یوبی سافت رو ببین برای بازی پرنس از انجین Anvil (خدا کنه غلط املایی نداشته باشه) و برای وگاس از آنریل استفاده کرده، دلیلش چی بوده؟ مطمئنا هدفش و قدرت انجین ها در ساخت اون سبک بوده.


حمزه جان با حرفت کاملا موافقم ... اصلا قصد این رو نداشتم که بگم فلان اینجین از اون یکی بهتره یا بدتره ... اصلا به ما چه این دعواها باشه واسه سازنده هاشون (وظیفه من و شما این هست که از این آب گلالود ماهی بگیریم PDT_002 )
در مورد این که برای هر هدفی یه اینجین خاص مناسب تره هم باهات کاملا موافقم Laughing

در کل به نظر من ، ما (خودمو میگم که کسی ناراحت نشه) هنوز نمی تونیم از حداکثر توانایی یه اینجین استفاده کنیم و بازی درست حسابی بسازیم بعد میگیم ایراد از اینجینه !
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
hamzehshabani
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: شنبه 16 شهريور 1387
تعداد ارسالها: 357
محل سكونت: استان گیلان


1 شنبه 13 دي 1388 - 10:26
پاسخ بصورت نقل قول
بله درسته.

omid3098 جان شما چرا داغ کردی؟

باید کسی صحبتی تو فروم بکنه که ما به اون بچسبیم، این بحث هم مهمه چون ممکنه آینده جناب Unity3D رو مشخص کنه، بعدشم برای ساخت بازی های خوب باید یه تیم خوب، وقت، تخصص، پول و خیلی چیز های دیگه باشه، شما هم میتونی بجای کار با Lead werks با یونیتی کار کنی تا ببینی این ها تعصب نیست و عشقه.

_________________


خدایا کمکم کن تا درهایی که به سویم میگشایی ندانسته نبندم و درهایی که به رویم میبندی به اصرار نگشایم. . .

آی دی من : Hamzeh_Shabani

سایت من : www.GameLab.ir

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
AliyerEdon
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: جمعه 9 فروردين 1387
تعداد ارسالها: 167


1 شنبه 13 دي 1388 - 11:56
پاسخ بصورت نقل قول
hamzehshabani نوشته:
بله درسته.

omid3098 جان شما چرا داغ کردی؟

باید کسی صحبتی تو فروم بکنه که ما به اون بچسبیم، این بحث هم مهمه چون ممکنه آینده جناب Unity3D رو مشخص کنه، بعدشم برای ساخت بازی های خوب باید یه تیم خوب، وقت، تخصص، پول و خیلی چیز های دیگه باشه، شما هم میتونی بجای کار با Lead werks با یونیتی کار کنی تا ببینی این ها تعصب نیست و عشقه.

ایول. تا قبل از UDK هیچ انجین عمومی نمی تونست دل کسی رو که با یونیتی کار کرده رو به شک در انتخابش بندازه!!
دوستان شیوا رو هم بیخیال شد. کافی یه بار اجرا کنید تا هر چی از دهنتون در میاد بهش بگید!! البته فقط کاربران یونیتی!!

_________________
یا خدا یعنی ...
... یا هستی
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
nimaprofessionalism
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 12 تير 1387
تعداد ارسالها: 510
محل سكونت: جی میل


1 شنبه 13 دي 1388 - 15:43
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:
اخه این شیوا هم شد حرف وقتی منابع اموزشی یاسش نیست.


سایتش که تا دلت بخواد آموزش گذاشته Confused

_________________


سایت اعتراض به وضعیت اینترنت

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
hamzehshabani
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: شنبه 16 شهريور 1387
تعداد ارسالها: 357
محل سكونت: استان گیلان


1 شنبه 13 دي 1388 - 18:11
پاسخ بصورت نقل قول
بچه های عزیزم معذرت میخوام قصد جسارت ندارم اما اگه بحث شیوا و یونیتی داغه یه تاپیک جدا بزنیم که تاپیک آنریل قاطی نشه. البته ببخشید.

_________________


خدایا کمکم کن تا درهایی که به سویم میگشایی ندانسته نبندم و درهایی که به رویم میبندی به اصرار نگشایم. . .

آی دی من : Hamzeh_Shabani

سایت من : www.GameLab.ir



اين نامه توسط hamzehshabani در 1 شنبه 13 دي 1388 - 21:30 ويرايش شده است.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
m_basij
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 19 شهريور 1388
تعداد ارسالها: 523
محل سكونت: داخل کد


1 شنبه 13 دي 1388 - 19:10
پاسخ بصورت نقل قول
سلام به همه . به خصوص به بر و بچ جوشی !!!!!!!
Idea
اقا nimaprofessionalism بله من گفتم منابع اموزشی باسش کمه چرا ؟؟؟!!!! اخه یک نفری که نمی شه اینهمه اموزشو ترجمه کنی و بخونی وقتی همه دارن رو چیز های دیگه تمر کر می کنن شما تنها نمی تونی این کار رو بکنی و مثل من میشه که تک نفری دارم udk کار می کنم و اموزش به درد بخور فارسی هم باسش نیست .

_________________


اين نامه توسط m_basij در 1 شنبه 13 دي 1388 - 23:11 ويرايش شده است.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 16 از 17 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3 ... , 15, 16, 17  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |