png در حال رشد
تاريخ عضويت: جمعه 18 دي 1388 تعداد ارسالها: 36
2 شنبه 5 بهمن 1388 - 01:02 |
|
|
سلام
در opengl در حالت 2 بعدی با این کد:
كد: |
glMatrixMode(GL_PROJECTION);
glLoadIdentity;
glViewport(0, 0, ClientWidth, ClientHeight);
glOrtho(0,form1.ClientWidth,form1.ClientHeight,0); |
میشه هر واحد رو به یک پیکسل نسبت داد! ولی در حالت 3 بعدی نمیتونم!!!
در ضمن با کد بالا در حالت 2 بعدی نقطه 0و0 میشه گوشه چپ و بالا ولی در حالت سه بعدی نمیشه!
میشه یه راهنمایی کنید که 2 عمل بالا رو در حالت 3 بعدی هم برقرار کنم؟ زبانش مهم نیست شما به هر زبانی که دوس داری بنویس.
ممنون. |
|
|