Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> برنامه نویسی با زبان های C++ و Delphi و VB -> دندانه زدایی!!
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2

نويسنده
پيغام
png
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: جمعه 18 دي 1388
تعداد ارسالها: 36


1 شنبه 18 بهمن 1388 - 23:11
پاسخ بصورت نقل قول
فعلا هدف خاصی ندارم...
فقط میخوام بدونم. Laughing
ممنون.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Pswin
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: جمعه 29 دي 1385
تعداد ارسالها: 261
محل سكونت: پشت کامپیوترم


4 شنبه 21 بهمن 1388 - 00:27
پاسخ بصورت نقل قول
سلام

ما چند نوع دندانه زدایی داخل OpenGL داریم که بین اونها MSAA از همه بیشتر توسط سخت افزار ساپورت میشه. آنتی آلیاز MSAA درجه های خاص خودش رو داره که کمترین اون 2x و بیشترین اون فعلا 32x هستش ( من تا حالا بیشتر از 32 رو ندیدم). هر بار که که x به توان دو میره کیفیت تصویر بهتر میشه و سرعت هم نصف مثلا اگر توی 4x بتونی 28 فریم نتیجه بگیری توی 8x تنها 14 فریم میگیری. معمولا آنتی آلیاز 8x مناسب و کند هستش و تفاوت زیادی با 16 نداره اما 4x از نظر سرعت و کیفیت ار همه بهتره.

به تازگی (از سال 2006 - معرفی سری هشت Geforce) نوعی دیگه ای از آنتی آلیاز داخل OpenGL به نام CSAA معرفی شد که روی تکسچرها (RTT) هم جواب مبده که بهش CSAA میگن و تقریبا دو برابر MSAA سرعت داره. ولی روی محدوده کمی از سخت افزارها ساپورت میشه.

البته متدهای دیگه مثل SSAA هم هستن و یا متدهای دستی که معمولا توی دیفرید شیدینگ استفاده میشن که بازهم معمولا با بلور کردن لبه ها سروکار دارن.

ا بهترین کار برای شروع اینه که برین سراغ MSAA. البته راحترین حالت استفاده از MSAA استفاده از SDL برای ساخت پنجره هستش.آموزش زیر برای win32 هستش:
http://nehe.gamedev.net/data/lessons/lesson.asp?lesson=46

_________________
سمینار تخصصی بازی سازی و گرافیک کامپیوتری (یکشنبه 29 آذر 1388 - 9:30 صبح تا 13 بعد از ظهر ):
http://barnamenevis.org/forum/forumdisplay.php?f=28
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 2 از 2 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |