Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> ساخت بازی با نرم افزار Unity -> سوال و جواب (کد نویسی جاوا اسکریپت)
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, ... 162, 163, 164  بعدي

نويسنده
پيغام
ehsan_designer
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 4 شنبه 4 ارديبهشت 1387
تعداد ارسالها: 48
محل سكونت: روياهام


2 شنبه 24 اسفند 1388 - 04:36
پاسخ بصورت نقل قول
من سي شارپيشو مي خام ميتوينين كمكم كنين Laughing ؟ همبن برخورد Laughing
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
lord73
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: شنبه 8 اسفند 1388
تعداد ارسالها: 100
محل سكونت: انجین های بازی سازی


2 شنبه 24 اسفند 1388 - 07:41
پاسخ بصورت نقل قول
می تونید روش کامپایل رو برای من توضیح بدید یا حداقل یک راهنمایی کنید PDT_001

_________________
خوشبختی ما در سه جمله است :
تجربه از دیروز، استفاده از امروز، امید به فردا
ولی ما با سه جمله دیگر زندگی مان را تباه می کنیم :
حسرت دیروز، اتلاف امروز، ترس از فردا
دکتر علی شریعتی
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Unity3D
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 1034


2 شنبه 24 اسفند 1388 - 12:16
پاسخ بصورت نقل قول
lord73 نوشته:
می تونید روش کامپایل رو برای من توضیح بدید یا حداقل یک راهنمایی کنید PDT_001


File>Build Settings...>Build
Shocked
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
mhrn
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 29


2 شنبه 24 اسفند 1388 - 16:43
پاسخ بصورت نقل قول
hamzehshabani نوشته:
mhrn نوشته:
با سلام خدمت آقايون
ميخواستم يه كاري كنم كه وقتي كاراكتر بازي به يه چيز معين خورد ببازيم و بازي از اول تكرار بشه ممنون
ممنون ميشم كد رو با يه مثال بگيد
بازم ممنون


سلام عزیزم بفرما این هم کد جاوا :
كد:

var OtherObject:GameObject;
function OnCollisionEnter(collision : Collision)
    {
        if (collision.other.gameObject == OtherObject)
        {
            print("Barkhord kard!");
        }
    }


امیدوارم موفق باشی.

سلام داداش يه جاهاييش رو راهنمايي كن چون من تو js سر رشته ندارم

لو ن دستور معيني رو كه بايد به كد بديم تا اگر به اون برخورد كرد ببازيم در كدوم قسمت بنويسيم؟؟؟
بعد از دستور پرينت؟؟؟
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Fantasy.Gamer
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 2 شنبه 16 آذر 1388
تعداد ارسالها: 278
محل سكونت: کنار کامپیوتر


2 شنبه 24 اسفند 1388 - 17:46
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:
سلام داداش يه جاهاييش رو راهنمايي كن چون من تو js سر رشته ندارم

لو ن دستور معيني رو كه بايد به كد بديم تا اگر به اون برخورد كرد ببازيم در كدوم قسمت بنويسيم؟؟؟
بعد از دستور پرينت؟؟؟

سلام
آره ،باید بعد از دستور پرینت بنویسی اصلا پرینت خودش یه نماد که مشخص شه ضربه خورده شده یا نه
می تونی برنامه رو اینجوری بنویسی که بهتر متوجه شی


كد:
var OtherObject:GameObject;
var sens=0;
function OnCollisionEnter(collision : Collision)
    {
        if (collision.other.gameObject == OtherObject)
        {
         
sens=sens+1;
print(s);
        }
    }

کد بالا کارش اینه که وقتی برخورد اتفاق افتاد یه واحد به sens اضافه می کنه(البته شاید بیشتر از یکی)
به نظر من برید اون آموزشیهای اول شخص رو بخونید
این سوالی که کردی رو می تونستی خودت امتحان کنی
به نظر من اصلا یه پروژه بساز به اسم تست
توش فقط بشین برنامه امتحان کن

 

_________________
هیچ وقت دعا نکن جای دیگران باشی زیرا در اینصورت جای تو خالی می ماند!
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
hamedpooya
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 5 شنبه 17 آذر 1384
تعداد ارسالها: 78


2 شنبه 24 اسفند 1388 - 17:49
پاسخ بصورت نقل قول
ممنون از راهنماييتون .
حالا ميشه به جاي (animation.Play("folan"مثلا گفت در صورت اين برخورد با فشار داد كليدي
مثلا يك ابجكت مثل يك چراغ خاص فعال يا غير فعال بشه منظورم :
(( if(Input.GetKeyDown(KeyCode.L
light.enabled != light.enabled
من اينو انجام ميدم كار نميكنه. در ضمن چه جوري ميشه اين كد رو براي يك چراغ خاص نوشت
يعني اون كليد مشخص شده همه چراغها رو روشن يا خاموش نكنه ممنون
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Fantasy.Gamer
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 2 شنبه 16 آذر 1388
تعداد ارسالها: 278
محل سكونت: کنار کامپیوتر


2 شنبه 24 اسفند 1388 - 20:04
پاسخ بصورت نقل قول
hamedpooya نوشته:
ممنون از راهنماييتون .
حالا ميشه به جاي (animation.Play("folan"مثلا گفت در صورت اين برخورد با فشار داد كليدي
مثلا يك ابجكت مثل يك چراغ خاص فعال يا غير فعال بشه منظورم :
(( if(Input.GetKeyDown(KeyCode.L
light.enabled != light.enabled
من اينو انجام ميدم كار نميكنه. در ضمن چه جوري ميشه اين كد رو براي يك چراغ خاص نوشت
يعني اون كليد مشخص شده همه چراغها رو روشن يا خاموش نكنه ممنون

سلام
كد:
var light1:Light;
var light2:Light;
.
.
.
if(Input.GetKey("L")){
light1.enabled=true
light2.enabled=false
}
if(Input.GetKey("j")){
light2.enabled=true
light1.enabled=false
}

من فکر کنم این کد بتونه کارت رو راه بندازه
بهر حال اگر جواب گرفتی یا نگرفتی خبر بده(یادت نره)
بهر حال شرمنده اگه نتونستم کمکت کنم
Crying or Very sad Crying or Very sad

_________________
هیچ وقت دعا نکن جای دیگران باشی زیرا در اینصورت جای تو خالی می ماند!
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
ehsan_designer
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 4 شنبه 4 ارديبهشت 1387
تعداد ارسالها: 48
محل سكونت: روياهام


2 شنبه 24 اسفند 1388 - 21:07
پاسخ بصورت نقل قول
ببينم كسي دستور rotation تو حالت فيزيك رو بلده من كه هر value به addtorqur ميدم نمي چرخونه
كد:
rigidbody.AddRelativeTorque(charkhesh, paresh, Input.GetAxis("Vertical") * speed);
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Fantasy.Gamer
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 2 شنبه 16 آذر 1388
تعداد ارسالها: 278
محل سكونت: کنار کامپیوتر


2 شنبه 24 اسفند 1388 - 21:42
پاسخ بصورت نقل قول
ehsan_designer نوشته:
ببينم كسي دستور rotation تو حالت فيزيك رو بلده من كه هر value به addtorqur ميدم نمي چرخونه
كد:
rigidbody.AddRelativeTorque(charkhesh, paresh, Input.GetAxis("Vertical") * speed);

میشه بگی میخوای چیکار کنی تا اگه تونستم بهتر بتونم راهنمایی کنم.

_________________
هیچ وقت دعا نکن جای دیگران باشی زیرا در اینصورت جای تو خالی می ماند!
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Unity3D
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 1034


2 شنبه 24 اسفند 1388 - 22:41
پاسخ بصورت نقل قول
ehsan_designer, با اینکه منظورت رو دقیق متوجه نشدم اما تا وقتی که کامپوننت rigidbody به آبجکتت متصله حرکت و چرخشش تحت قوانین فیزیک هست ... یعنی با دستور Rotate هم میتونی بچرخونیش
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 2 از 164 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, ... 162, 163, 164  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |