Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> ساخت بازی با نرم افزار Unity -> سوال و جواب (کد نویسی جاوا اسکریپت)
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3 ... 153, 154, 155 ... 162, 163, 164  بعدي

نويسنده
پيغام
Seyphonex
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: شنبه 5 شهريور 1390
تعداد ارسالها: 119
محل سكونت: Fars


جمعه 12 آبان 1391 - 22:22
پاسخ بصورت نقل قول
sendmessage هم میشه
بستگی داره می خواد چیکار کنه.

_________________
بازی hero boy (ویندوز + اندروید)
ساخته شده توسط من

http://www.persian-designers.com/forum/viewtopic.php?p=70247#70247
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
شهروز
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 16 مرداد 1383
تعداد ارسالها: 3279
محل سكونت: Germany


شنبه 13 آبان 1391 - 00:31
پاسخ بصورت نقل قول
Parham,
روش ها زیاده ولی ربطی به حرفه ای بودن یا جامع بودن نداره. هر کدوم موارد استفاده ی خودشون رو دارند. این معیار ها رو از کجا میاری پرهام Very Happy

_________________




استدیوی نرم افزاری بلوبالک
www.Bluebulk.info
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
amir.nemati63
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 1 شنبه 16 مهر 1391
تعداد ارسالها: 33
محل سكونت: شاهین شهر


شنبه 13 آبان 1391 - 02:03
پاسخ بصورت نقل قول
ممنونم ازتون.
من دیشب همین روش که شهروز خان گفتن رو استفاده کردم ولی امتیازا تغییر نمیکرد.
حالا بازم امشب امتحان میکنم.
حتما" جاییش اشکال داشته.
هدفم اینه که 5 تا آبجکت دارم که زدن هر کدوم یه امتیاز خاص اضافه میکنه.

یه سوال دیگه هم دارم.
تاجایی که فهمیدم IsGrounded برای چرخ ماشین و کراکتر کنترلر کاربرد داره.
راهی هست که اسکریپت بفهمه یه آبجکت معمولی روی زمین هست یا نه؟

_________________
انجمن هاي آموزشي استديو بلوبالك افتتاح شد

http://www.bluebulk.info/community
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
king_of_persia
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: شنبه 2 مهر 1390
تعداد ارسالها: 161


شنبه 13 آبان 1391 - 11:13
پاسخ بصورت نقل قول
روش های مختلفی برای چک کردن محیط هست. می تونید raycast کنید یا با استفاده از متدهای کلاس physics چک کنید که کره یا کپسولی در موقعیت مورد نظر(در اینجا پایین آبجکت) collision free هست یا نه.

_________________
امید خودتو هیچوقت از دست نده . وگرنه بدان هیچوقت موفق نخواهی شد...
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Parham
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 28 دي 1390
تعداد ارسالها: 408
محل سكونت: somewhere behind a lot of troubles...


شنبه 13 آبان 1391 - 13:43
پاسخ بصورت نقل قول
شهروز,
سلام.
نه بابا...معیار کجا بود...ما کی باشیم بخایم معیار بدیم؟

روش SendMessage چجوریه؟من تازه گت کامپوننت رو یاد گرفتم... Rolling Eyes

_________________
برای رسیدن به موفقیت آسانسوری وجود ندارد،باید پله پله بالا رفت؛
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
amir.nemati63
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 1 شنبه 16 مهر 1391
تعداد ارسالها: 33
محل سكونت: شاهین شهر


جمعه 19 آبان 1391 - 03:00
پاسخ بصورت نقل قول
سلام دوستان.
من با استفاده از راهی که شهروز خان فرمودند و همینطور send message هم در رابطه با امتیاز به نتیجه نرسیدم.
البته میدونم باید بیشتر سعی کنم. برای همین الان یه سوال دیگه رو مطرح میکنم.


من یه آبجکت دارم که شلیک میشه و ریجید بادی هم هست.
میخوام اگر شرایطی که براش تعیین کردم محقق بشه ، مسیر خودش رو تغییر بده و به سمت آبجکت هدف بره.
تونستم با LookAt جهت آبجکت شلیک شده رو به سمت هدف بچرخونم ولی همچنان در مسیر قبلی حرکت میکنه.
خودم فکر میکنم باید از توابعی مثل Slerp استفاده کنم.اگر درست یا اشتباه هست خواهش میکنم راهنماییم کنید.
ضمنا" ترجیحا" تغییر جهت آهسته نباشه.
یعنی میخوام یه شکست لحظه ای توی منحنی تغییر مسیر باشه نه یه کمان و تدریجی!
پیشاپیش ممنونم.

_________________
انجمن هاي آموزشي استديو بلوبالك افتتاح شد

http://www.bluebulk.info/community
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
شهروز
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 16 مرداد 1383
تعداد ارسالها: 3279
محل سكونت: Germany


جمعه 19 آبان 1391 - 03:14
پاسخ بصورت نقل قول
amir.nemati63,
سلام.
برای امتیاز دهی قسمت پنجم این مقاله آموزشی رو بخونید:
http://bluebulk.info/community/viewtopic.php?f=8&t=24

_________________




استدیوی نرم افزاری بلوبالک
www.Bluebulk.info
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
Seyphonex
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: شنبه 5 شهريور 1390
تعداد ارسالها: 119
محل سكونت: Fars


جمعه 19 آبان 1391 - 03:37
پاسخ بصورت نقل قول
بعد از اینکه lookat استفاده کردید از transform.Translate(Vector3.forward) استفاده کنید.
باید جواب بده.

_________________
بازی hero boy (ویندوز + اندروید)
ساخته شده توسط من

http://www.persian-designers.com/forum/viewtopic.php?p=70247#70247
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
mssr
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 2 شنبه 16 اسفند 1389
تعداد ارسالها: 60


شنبه 20 آبان 1391 - 10:25
پاسخ بصورت نقل قول
با سلام
1-من قبلا يك سوال پرسيده بودم كه چه طور موشك را از مكاني به مكان ديگر بفرستيم يكي از دوستان اين كد را ژيشنهاد دادند

var Target: : Transfrom

function Update()
{
transform.lookat(Target: );
transform,translate(vector3.forward * time.deltaTime);
}

ولي وقتي اين را به موشك كه يك prefab مي باشدكد را اعمال مي كنيم ديگر پلير به Target اساين نميشه مشكل از كجاست؟

2- چه طور موزيك رندومي به مرحه اضافه كنيم ؟
3-چه طور بازي را stop كنيم مثلا با زدن كليدspace بازي stop بشه
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
Unity3D
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 1034


شنبه 20 آبان 1391 - 11:03
پاسخ بصورت نقل قول
سلام

mssr,

1- تابع Start رو تعریف کن و اونجا مقدار Player رو ( حالا اینکه از کجا و با چه روشی پیداش میکنی چون بستگی به کدت داره ) بهش بده ...
2- یه آرایه از AudioClip درست کن و تو ادیتور بهش مقدار بده بعد توی تابع Start یه عدد Random بین 0 تا طول آرایه درست کن بعد AudioClip ایی که از آرایه در میاد رو بده به audio.clip و بعد هم اجراش کن ...
3- چند تا کار باید انجام بدی ، اول اینکه یه متغییر از توع bool و بصورت Static یجا تعریف کن تا همه جا بهش دسترسی داشته باشی ، توی همه اسکریپتها توی توابعی مثل Update میتونید این متغییر رو چک کنید اگر True بود مثلا دیگه کدها اجرا نشن ، علاوه بر این مقدار Time.timeScale رو باید یه مقدار خیلی کوچیکی مثل 0.0000001 قرار بدی ...
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 154 از 164 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3 ... 153, 154, 155 ... 162, 163, 164  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |