Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> ساخت بازی با نرم افزار Unity -> سوال و جواب (کد نویسی جاوا اسکریپت)
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3 ... 161, 162, 163, 164  بعدي

نويسنده
پيغام
PROUNITY
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: جمعه 2 تير 1391
تعداد ارسالها: 102
محل سكونت: unity.transform


شنبه 21 بهمن 1391 - 18:05
پاسخ بصورت نقل قول
سلام میخواستم از اسکرین موقع اجرای بازی عکس بگیرم و تونستم

کد عکس گرفتن از صفحه application.CaptureScreenshot("ScreenShot.png");

هست اینو میدونم اما من یک gui.box هم دارم که میخوام اون عکسی که از صفحه اسکرین گرفتم توی اون نمایش داده بشه اول تست کردم و یک متغییر تکسچر تعریف کردم و اون عکسی که گرفتم رو ریختم توش ولی ارور داد و گفت

cannot convert 'void' to 'unityengin.texture'.

اگر کسی میدونه چطوری این کار رو بکنم راهنمایی بکنه
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
PROUNITY
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: جمعه 2 تير 1391
تعداد ارسالها: 102
محل سكونت: unity.transform


1 شنبه 22 بهمن 1391 - 00:50
پاسخ بصورت نقل قول
چرا این انجمن ها اینجوری شده؟هر جا میریم عضو میشیم تعطیل میشه؟
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
alpine
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 431


2 شنبه 23 بهمن 1391 - 02:46
پاسخ بصورت نقل قول
کار application.CaptureScreenshot گرفتن عکس و ذخیره مستقیم اونه و به شما مقداری مثل Texture2d حاوی عکس بر نمیگردونه که شما بتونید در gui.box استفاده کنید . مگر این که بعد از ذخیره سازی عکس از فایل ذخیره شده استفاده کنید

_________________
Email:b_c.info@Yahoo.com
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
PROUNITY
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: جمعه 2 تير 1391
تعداد ارسالها: 102
محل سكونت: unity.transform


2 شنبه 23 بهمن 1391 - 17:19
پاسخ بصورت نقل قول
خوب من اون رو از اول که تست کردم میدونستم از شما کمک میخواستم که جوابمو توی یک انجمن دیگه گرفتم Idea
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
amiko
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: شنبه 10 فروردين 1392
تعداد ارسالها: 3


شنبه 10 فروردين 1392 - 14:12
پاسخ بصورت نقل قول
سلام.

چطوری میشه با این کد کاری کرد که وقتی progress bar پر شد بره مرحله بعد؟

كد:

var progress : float = 0;
var pos : Vector2 = new Vector2(20,40);
var size : Vector2 = new Vector2(60,20);
var progressBarEmpty : Texture2D;
var progressBarFull : Texture2D;
 
function OnGUI()
{
GUI.DrawTexture(Rect(pos.x, pos.y, size.x, size.y), progressBarEmpty);
GUI.DrawTexture(Rect(pos.x, pos.y, size.x * Mathf.Clamp01(progress), size.y), progressBarFull);
}
 
function Update()
{
progress = Time.time * 0.05;
}
[/code]
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
king_of_persia
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: شنبه 2 مهر 1390
تعداد ارسالها: 161


شنبه 10 فروردين 1392 - 15:47
پاسخ بصورت نقل قول
شما برای لود کردن باید از تابع Application.LoadLevelAsync استفاده کنید . این تابع یک object از نوع AsyncOperation داره که یکی از متغیر های این کلاس progress هست. از همین progress می تونید درصد لود شدن مرحله را بفهمید .

_________________
امید خودتو هیچوقت از دست نده . وگرنه بدان هیچوقت موفق نخواهی شد...
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
amiko
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: شنبه 10 فروردين 1392
تعداد ارسالها: 3


شنبه 10 فروردين 1392 - 16:55
پاسخ بصورت نقل قول
اون تابع Application.LoadLevelAsync رو باید کجا بنویسم ؟
میشه کد کامل رو بنویسید ؟
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
king_of_persia
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: شنبه 2 مهر 1390
تعداد ارسالها: 161


شنبه 10 فروردين 1392 - 23:03
پاسخ بصورت نقل قول
شما refrence خود یونیتی رو نگاه کنی ، چندین مثال زده در همین موضوع که کار دستتون می آید. اگر هم دنبال کد آماده هستید که فکر نکنم اینجا جاش باشه .

_________________
امید خودتو هیچوقت از دست نده . وگرنه بدان هیچوقت موفق نخواهی شد...
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
amiko
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: شنبه 10 فروردين 1392
تعداد ارسالها: 3


2 شنبه 12 فروردين 1392 - 17:56
پاسخ بصورت نقل قول
سلام :

این کد چه مشکلی داره؟اخطار میده؟

كد:
    var progress : float = 0;
    var pos : Vector2 = new Vector2(20,40);
    var size : Vector2 = new Vector2(60,20);
    var progressBarEmpty : Texture2D;
    var progressBarFull : Texture2D;
     
    function OnGUI()
    {
    GUI.DrawTexture(Rect(pos.x, pos.y, size.x, size.y), progressBarEmpty);
    GUI.DrawTexture(Rect(pos.x, pos.y, size.x * Mathf.Clamp01(progress), size.y), progressBarFull);
    }
     
    function Update()
    {
    progress = Time.time * 1;
   
    if(progress >= 1) { Application.LoadLevel "levelname"}
   
    }
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Parham
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 28 دي 1390
تعداد ارسالها: 408
محل سكونت: somewhere behind a lot of troubles...


2 شنبه 12 فروردين 1392 - 18:49
پاسخ بصورت نقل قول
سلام.
amiko,
دقیقا چه اخطاری میده؟

فکر کنم باید این خط رو اینجوری بنویسی:
[code]
progress=time.time*1;
||
/\
progress=(float)time.time*1;
[code]

_________________
برای رسیدن به موفقیت آسانسوری وجود ندارد،باید پله پله بالا رفت؛
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 162 از 164 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3 ... 161, 162, 163, 164  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |