Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> ساخت بازی با نرم افزار Unity -> سوال و جواب (کد نویسی جاوا اسکریپت)
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4 ... 162, 163, 164  بعدي

نويسنده
پيغام
ehsan_designer
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 4 شنبه 4 ارديبهشت 1387
تعداد ارسالها: 48
محل سكونت: روياهام


3 شنبه 25 اسفند 1388 - 01:11
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:

ehsan_designer, با اینکه منظورت رو دقیق متوجه نشدم اما تا وقتی که کامپوننت rigidbody به آبجکتت متصله حرکت و چرخشش تحت قوانین فیزیک هست ... یعنی با دستور Rotate هم میتونی بچرخونیش



دوست من مي خوهم كه قل بخوره مگه دستور تورك براي قل دادن نيست ؟
فكر كن چرخاي ماشينه
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Fantasy.Gamer
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 2 شنبه 16 آذر 1388
تعداد ارسالها: 278
محل سكونت: کنار کامپیوتر


3 شنبه 25 اسفند 1388 - 01:58
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:
دوست من مي خوهم كه قل بخوره مگه دستور تورك براي قل دادن نيست ؟
فكر كن چرخاي ماشينه
خوب می تونی از این دو کد به دلخواه استفاده کنی
كد:
transform.Rotate(0,5,0);
یا
transform.eulerAngles.y+=5;

البته بستگی به محورت داره حالا من برای شما y رو مثال زدم
شما می تونید x یا z رو هم استفاده کنید. Razz

_________________
هیچ وقت دعا نکن جای دیگران باشی زیرا در اینصورت جای تو خالی می ماند!
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Unity3D
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 1034


3 شنبه 25 اسفند 1388 - 09:20
پاسخ بصورت نقل قول
ehsan_designer نوشته:
نقل قول:

ehsan_designer, با اینکه منظورت رو دقیق متوجه نشدم اما تا وقتی که کامپوننت rigidbody به آبجکتت متصله حرکت و چرخشش تحت قوانین فیزیک هست ... یعنی با دستور Rotate هم میتونی بچرخونیش



دوست من مي خوهم كه قل بخوره مگه دستور تورك براي قل دادن نيست ؟
فكر كن چرخاي ماشينه


مقدار Drag و Angular Drag کامپوننت Rigidbody رو از صفر به 0.5 افزایش بدید
بعد این کد رو به آبجکت اضافه کنید
كد:

        if (Input.GetKey(KeyCode.W))
        {
            rigidbody.AddRelativeTorque(0, 0, 20, ForceMode.Impulse);
        }


البته اگه کار خاصی نمی خواید انجام بدید بهتره از همون دستور Rotate استفاده کنید ...
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
mhrn
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 29


3 شنبه 25 اسفند 1388 - 15:54
پاسخ بصورت نقل قول
خوب آقايون حالا كه اينقدر زحمت كشيدين يه كد همبراي لود شدن دوباره صحنه
واز اول تكرار شدن بازي بگيد
ممنون
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Fantasy.Gamer
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 2 شنبه 16 آذر 1388
تعداد ارسالها: 278
محل سكونت: کنار کامپیوتر


3 شنبه 25 اسفند 1388 - 16:35
پاسخ بصورت نقل قول
mhrn نوشته:
خوب آقايون حالا كه اينقدر زحمت كشيدين يه كد همبراي لود شدن دوباره صحنه
واز اول تكرار شدن بازي بگيد
ممنون

من که نمی دونم منظورت چیه.
اگه منظورت ریستارت شدن بازیه
خوب می تونی از
كد:
Application.Load("shomareye hamoun sahne");

استفاده کنی

_________________
هیچ وقت دعا نکن جای دیگران باشی زیرا در اینصورت جای تو خالی می ماند!
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
SMOKE_UNITY
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 4 شنبه 14 بهمن 1388
تعداد ارسالها: 229


3 شنبه 25 اسفند 1388 - 18:20
پاسخ بصورت نقل قول
سلام
من يه player دارم که يه اسلحه دارد وقتي به طرف ديوار مي رم اسلحه توي ديوار ميره
من بايد چه کار کنم

_________________
خدايا ميترسم از صورت هايي كه لبخند ميزنند اما نگاه مهرباني ندارند.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Fantasy.Gamer
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 2 شنبه 16 آذر 1388
تعداد ارسالها: 278
محل سكونت: کنار کامپیوتر


3 شنبه 25 اسفند 1388 - 18:31
پاسخ بصورت نقل قول
ریگید بادی و کلایدر رو به اسلحه اضافه کن اگه اسلحه جایگاهش تغییر کرد گزینه ی freez rotation رو فعال use gravity رو غیر فعال کن.
ممکنه اسلحت با دست پلیرت رابطه پدر و فرزندی باشه پس با تیکهای گزینه های کلایدر و ریگید بادی بازیکن تا حساب کار دستت بیاد.
مثلا is trigger هم ممکنه نقش داشته باشه
در ضمن دیوار هم فقط کافیه کلایدر داشته باشه.
Laughing

_________________
هیچ وقت دعا نکن جای دیگران باشی زیرا در اینصورت جای تو خالی می ماند!
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Unity3D
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 1034


3 شنبه 25 اسفند 1388 - 20:01
پاسخ بصورت نقل قول
fantasy.gamer, SMOKE_UNITY, البته نیازی نیست که collider و rigidbody به اسلحه اضافه بشه ( که اگه بشه یه مشکلاتی هم بوجود میاره !! )

دلیل اینکه اسلحه توی دیوار میره اینه که اسلحه شما بزرگه ... یعنی باید اندازه اسلحه رو کوچکتر کنید جوری که داخل Character Controller قرار بگیره ، مثل این عکسی که براتون گذاشتم :

http://upload.iranblog.com/6/1268761046.jpg

البته شاید نیاز بشه که مقدار near clip plane دوربین رو هم کاهش بدی ...
در کل نتیجه کار یکی خواهد بود و اسلحه شما دیگه توی دیوار نمیره Idea


(با اجازه دوستان عکس رو برداشتم و لینک گذاشتم تا صفحه سبک شه : HamzehShabani)
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
mhrn
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 29


3 شنبه 25 اسفند 1388 - 21:32
پاسخ بصورت نقل قول
fantasy.gamer نوشته:
mhrn نوشته:
خوب آقايون حالا كه اينقدر زحمت كشيدين يه كد همبراي لود شدن دوباره صحنه
واز اول تكرار شدن بازي بگيد
ممنون

من که نمی دونم منظورت چیه.
اگه منظورت ریستارت شدن بازیه
خوب می تونی از
كد:
Application.Load("shomareye hamoun sahne");

استفاده کنی

سلام داداش ممنون منظورم همونه
ولي فقط تو اون قسمت "" شماره صحنه رو بنويسيم يا اسمش رو؟؟؟
ممنون Laughing
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Fantasy.Gamer
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 2 شنبه 16 آذر 1388
تعداد ارسالها: 278
محل سكونت: کنار کامپیوتر


3 شنبه 25 اسفند 1388 - 22:09
پاسخ بصورت نقل قول
نمی دونم اسم هم میشه یا نه
ولی شمارش بنویسی حله دیگه

_________________
هیچ وقت دعا نکن جای دیگران باشی زیرا در اینصورت جای تو خالی می ماند!
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 3 از 164 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4 ... 162, 163, 164  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |