Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> ساخت بازی با نرم افزار Unity -> سوال و جواب (کد نویسی سی شارپ - #C)
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, ... 26, 27, 28  بعدي

نويسنده
پيغام
miladigs
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 24 ارديبهشت 1388
تعداد ارسالها: 435


3 شنبه 10 فروردين 1389 - 16:16
پاسخ بصورت نقل قول
كسي برايه اين سوال من جوابي نداره!!!

_________________
براي بدست آوردن چيزي كه تا به حال نداشتم بايد كسي شوم كه تا به حال نبودم!
WWW.BARMANDEV.COM
WWW.ZANAGAMES.COM
مرجع معرفی،نقدوبررسی اپلیکیشن های موبایل
www.appreview.ir
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Unity3D
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 1034


3 شنبه 10 فروردين 1389 - 22:59
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:
كسي در مورد نحوه سوكت پروگرمينگ تويه يونيتي مي دونه؟

نقل قول:
كسي برايه اين سوال من جوابي نداره!!!


http://www.codeproject.com/KB/IP/socketsincsharp.aspx
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
miladigs
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 24 ارديبهشت 1388
تعداد ارسالها: 435


5 شنبه 12 فروردين 1389 - 13:53
پاسخ بصورت نقل قول
ممنون.

چه جوري ميشه يه خط رو رندر كرد؟
يعني فرض كن من اسلحه از نمايه اول شخص دارم.مي خوام به يه جايي يا هدفي شليك كنم حالا مي خوام قبل از شكليك مسير گلوله رو به صورت يه خط مثلا قرمز نمايش بدم كه حالا اين گلوله نيرويه جازبه هم روش تاثير داره يعني خط مي تونه به صورت منحني هم باشه.

با تشكر.

_________________
براي بدست آوردن چيزي كه تا به حال نداشتم بايد كسي شوم كه تا به حال نبودم!
WWW.BARMANDEV.COM
WWW.ZANAGAMES.COM
مرجع معرفی،نقدوبررسی اپلیکیشن های موبایل
www.appreview.ir
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Unity3D
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 1034


جمعه 13 فروردين 1389 - 00:27
پاسخ بصورت نقل قول
miladigs, البته سوالت رو میشه به 2 بخش تقسیم کرد
یکی اینکه چطور خط یا منحنی ترسیم کنی ... که خب جوابش اینه که از Line Renderer و Trail Renderer استفاده کنی ...

یکی هم اینه که چطور مسیر و محل برخورد جسم رو تعیین کنید ... در مورد مسیر مستقیم که از Raycast استفاده میکنید ... در مورد منحنی هم الان یه فکری به نظرم رسید که البته شاید معایبی داشته باشه ، اون هم اینه که شما یه آبجکت بسازید کامپوننت rigidbody و trail renderer بهش اضافه کنید ... بعد این ابجکت رو قبل از پرتاب ، طی فواصل زمانی مشخص instantiate کنید ...
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
miladigs
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 24 ارديبهشت 1388
تعداد ارسالها: 435


1 شنبه 15 فروردين 1389 - 13:02
پاسخ بصورت نقل قول
2 تا سوال:

1-چه جوري ميشه از مختصات صفحه پرتابه اي رو پرت كرد؟يعني مثلا از مختصات 200و300 پیکسل مانيتور.

2-چه جوري ميشه يك ابجكت رو به صورت outsource مثلا از یه مسیری لود کرد و اون رو نمونه سازی کرد؟
ممنون.

_________________
براي بدست آوردن چيزي كه تا به حال نداشتم بايد كسي شوم كه تا به حال نبودم!
WWW.BARMANDEV.COM
WWW.ZANAGAMES.COM
مرجع معرفی،نقدوبررسی اپلیکیشن های موبایل
www.appreview.ir
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
miladigs
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 24 ارديبهشت 1388
تعداد ارسالها: 435


1 شنبه 15 فروردين 1389 - 21:07
پاسخ بصورت نقل قول
یه سوال دیگه:

چه جوری میشه یه دستوری رو مثلا هر یک ثانیه یکبار انجام داد؟

یکی اینا رو جواب بده لطفا.

ممنون.

_________________
براي بدست آوردن چيزي كه تا به حال نداشتم بايد كسي شوم كه تا به حال نبودم!
WWW.BARMANDEV.COM
WWW.ZANAGAMES.COM
مرجع معرفی،نقدوبررسی اپلیکیشن های موبایل
www.appreview.ir
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
alpine
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 431


1 شنبه 15 فروردين 1389 - 22:47
پاسخ بصورت نقل قول
سلام سوال اول و دومت رو اصلا متوجح نشدم ! در مورد سوال سومت ميتوني كدهات رو داخل
كد:
void FixedUpdate(){

      }

بنويسي!
بعد به آدرس Edit/Projrct Setting/ Time بري و مقدار Fixed Timestep رو برابر با 1 قرار بدي

(اين يكي از چند روشي است كه ميتونه كمكت كنه).

_________________
Email:b_c.info@Yahoo.com
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
miladigs
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 24 ارديبهشت 1388
تعداد ارسالها: 435


2 شنبه 16 فروردين 1389 - 15:00
پاسخ بصورت نقل قول
ببین من می خوام یک پرتابه رو از مختصات screen space پرتاب كنم.مثلا فرض كن من 1024*768 پيكسل دارم حالا مي خوام از مختصات 200و250 يك پرتابه رو به سمت جلو پرت كنم تا مسقيم بره.حله؟

_________________
براي بدست آوردن چيزي كه تا به حال نداشتم بايد كسي شوم كه تا به حال نبودم!
WWW.BARMANDEV.COM
WWW.ZANAGAMES.COM
مرجع معرفی،نقدوبررسی اپلیکیشن های موبایل
www.appreview.ir
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
mg_mahyar
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: جمعه 20 فروردين 1389
تعداد ارسالها: 22


1 شنبه 5 ارديبهشت 1389 - 09:17
پاسخ بصورت نقل قول
یه سوال کلی دارم:
یونیتی رو پقدر میشه با کد نویسی توسعه داد؟
یعنی یه گروه 7 نفره که c# یا C++ بلدن میتونن ارتباط خوبی باهاش بگیرن و هر کاری میخوان باهاش بکنن؟
کلا نقش کد توی یونیتی تا چه حده؟
یه موتوره که باید کد نویسی کرد و چون یه سری کارا رو تین هست اومده و کد نویسی رو آسون کرده و میشه بدون اونم یه کارای کرد؟ یا برعکس یعنی یه موتوره که رابط گرافیکی کاربر همه کارس و با کد نویسی میشه یکم تغییر داد ولی در کل خیلی توی قابلیتاش اثر نداره؟
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
z92
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 1 شنبه 23 اسفند 1388
تعداد ارسالها: 275


4 شنبه 8 ارديبهشت 1389 - 22:15
پاسخ بصورت نقل قول
سلام
من تازه ميخوام سي شارپ رو ياد بگيرم( c++ تا حدودی بلدم)
از کجا باید شروع کنم؟
یعنی کدوم قسمت سی شارپ به درد یونیتی میخوره؟
مثلا باید فرم ها رو یاد بگیرم یا کنسول یا چیز دیگه؟

_________________
بدوران دو کس را اگر دیدمی/ به دور سر هر دو گردیدمی
یکی آنکه گوید بد من به من/ دگر آنکه پرسد بد خویشتن
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 2 از 28 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, ... 26, 27, 28  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |