Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> ساخت بازی با نرم افزار Unity -> سوال و جواب (کد نویسی سی شارپ - #C)
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3 ... , 26, 27, 28  بعدي

نويسنده
پيغام
mosab
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 2 شنبه 6 فروردين 1386
تعداد ارسالها: 7


1 شنبه 24 دي 1391 - 21:53
پاسخ بصورت نقل قول
ولی من می خوام حجم شی ء رو افزایش بدم.ارتفاع خود شی ء.نمی خوام ببرمش بالا.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
mosab
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 2 شنبه 6 فروردين 1386
تعداد ارسالها: 7


1 شنبه 24 دي 1391 - 21:56
پاسخ بصورت نقل قول
این ارور رو هم داد
error CS1612: Cannot modify a value type return value of `UnityEngine.Transform.position'. Consider storing the value in a temporary variable
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Unity3D
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 1034


2 شنبه 25 دي 1391 - 03:14
پاسخ بصورت نقل قول
mosab,

مقدار transform.localScale رو داخل کد تغییر بدید ضمنا حتما manual و tutorial یونیتی رو بخونید ...
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
mosab
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 2 شنبه 6 فروردين 1386
تعداد ارسالها: 7


4 شنبه 27 دي 1391 - 23:35
پاسخ بصورت نقل قول
Unity3D عزیز من
من ابتدا قبل از اینکه اینجا سوال بپرسم از لوکال اسکیل استفاده کردم.ولی به شکل ناجوری حجم شی ء به داخل کاهش پیدا می کرد.وجالب اینکه قابل کنترل نبود.یعنی یک عدد ثابتی نمی شد بهش داد.چون من باید این رو تو تابع آپدیت استفاده می کردم.به خاطر همین گفتم شاید روش دیگه ای وجود داشته باشه.
یه ترفند زدم:
اومدم پوزیشن شی ء ستون شکل رو در راستای Y تغییر دادم.منتحا نصف ستون تو زمینه. Very Happy PDT_002
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
ErfanDev
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 4 شنبه 13 دي 1391
تعداد ارسالها: 7


جمعه 11 اسفند 1391 - 16:01
پاسخ بصورت نقل قول
سلام من وفتی از Application.LoadLevel استفاده می کنم . کدم هر بار که application.Load Level میشه یدونه از گیم آبجکتی که بهش نسبت دادم کپی میکنه.
لطفاً کمک کنید.

کد :
Application.LoadLevel(Application.loadedLevel);
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
aebmgroup
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: جمعه 9 فروردين 1392
تعداد ارسالها: 1
محل سكونت: هشتگرد


جمعه 9 فروردين 1392 - 20:54
پاسخ بصورت نقل قول
سلام

شما باید داخل تابع شماره مرحله تون رو بنویسید

البته قبلش باید توی Build Setting مرحله هاتون رو شماره گذاری کنید
File --->Build Setting
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Ali
مدیر کل
مدیر کل


تاريخ عضويت: شنبه 20 تير 1383
تعداد ارسالها: 2983
محل سكونت: On the edge


4 شنبه 14 فروردين 1392 - 21:08
پاسخ بصورت نقل قول
@ErfanDev,

احتمالا جایی در کدها از Object.DontDestroyOnLoad استفاده کردین.

_________________
پی سی گیمرز - آرشيو بزرگ بازی های کامپیوتری
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
ErfanDev
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 4 شنبه 13 دي 1391
تعداد ارسالها: 7


1 شنبه 25 فروردين 1392 - 14:18
پاسخ بصورت نقل قول
با سلام شاید در برنامه های فتو شاپ و نظیر این دیده باشید که Line Tool چگونه کار میکنه من میخوام اینکارو با یونیتی انجام بدم. یعنی یجور Line tool با cube اگه جوابمو بدبد ممنون میشم .
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
ford3
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: جمعه 29 آذر 1392
تعداد ارسالها: 1
محل سكونت: IRAN


جمعه 29 آذر 1392 - 07:28
پاسخ بصورت نقل قول
ببخشید من سی شارپ ویندوز بلدم تو یونیتی هم می تونه بهم کمک کنه یا نه؟
Surprised Evil or Very Mad PDT_001 PDT_002 Wink
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير MSN
 

نويسنده
پيغام
hamid_narimani2012
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: جمعه 15 ارديبهشت 1391
تعداد ارسالها: 4


1 شنبه 15 دي 1392 - 09:35
پاسخ بصورت نقل قول
سلام به همه دوستان.یه سوالی برام پیش اومده.من یه کلاس به نام score و کلاسی دیگر به نام spawner.هر کدام از این کلاس ها در فایلی جداگانه ذخیره شده اند.برای استفاده از توابع و متغیرهای کلاس spawner در score باید چه کار کنم؟خیلی سال پیش سی شارپ کار کردم و الان دستورهاش یادم رفته.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 27 از 28 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3 ... , 26, 27, 28  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |