Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> ساخت بازی با نرم افزار Unity -> سوال و جواب (مدل و انیمیشن در یونیتی)
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3 ... 13, 14, 15, 16, 17  بعدي

نويسنده
پيغام
sajad98
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 1 شنبه 3 بهمن 1389
تعداد ارسالها: 64


1 شنبه 6 فروردين 1391 - 03:24
پاسخ بصورت نقل قول
سلام.
من چندتا مدل توی 3dmax ساختم که خاصیت Bend رو بهش دادم . وقتی مدل ها رو به ادیتور یونیتی میارم مدل ها درست هستند ولی وقتی بازی رو پلی می کنم مدل هایی که خمیدگی دارند به هم میریزه باید چیکار کنم؟
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
king_of_persia
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: شنبه 2 مهر 1390
تعداد ارسالها: 161


جمعه 18 فروردين 1391 - 20:30
پاسخ بصورت نقل قول
من یک مدل داشتم باشم به خوشحالی انیمیشن می زدم و بدون هیچ مشکلی در یونیتی باش کار می کردم تا اینکه یک چندتا مدل که ایمپورت کردم ، unit ها دستکاری شد و همه چی بهم ریخت. توی مکس درسته ولی وقتی اکپورت می کنم بهم می ریزه. هر چه قد با یونیت ها ور رفتم درست نشد. لطفا یکی کمکم کنه. در ضمن مدل انیمیشنش با biped خورده .
با تشکر از هر کسی که جواب میده

_________________
امید خودتو هیچوقت از دست نده . وگرنه بدان هیچوقت موفق نخواهی شد...
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
AshkaN_666i
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 27 آبان 1389
تعداد ارسالها: 951
محل سكونت: NoWhere Land


جمعه 18 فروردين 1391 - 20:38
پاسخ بصورت نقل قول
king_of_persia, خب تنظیمات مکس رو default کن شاید درست شه! برای منم یه بار این جوری شد و خود به خودم درست شد. یه بار هم سعی کن مدلت رو به یه فورمت دیگه اکسپورت کنی.

_________________
-

If you say pls, because it is shorter than "please", I will say no, because it is shorter than yes
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Unity3D
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 1034


جمعه 18 فروردين 1391 - 20:54
پاسخ بصورت نقل قول
king_of_persia, گزینه Scale Factor تو تنظیمات Mesh Import مدلت رو هم چک کن ، ممکنه از اون هم باشه ...
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
king_of_persia
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: شنبه 2 مهر 1390
تعداد ارسالها: 161


شنبه 19 فروردين 1391 - 16:13
پاسخ بصورت نقل قول
ممنون از راهنمایی هاتون.
اگر با فرمت دیگه خروجی بگیرم که Biped را پشتیبانی نمی کند و تنظیمات مکس را چطور باید به factory Setting برگردونم یعنی انگار تازه نصب شده . خودم چند بار reset کردم اما افاقه نکرد.

از ScaleFactor هم نیست !

_________________
امید خودتو هیچوقت از دست نده . وگرنه بدان هیچوقت موفق نخواهی شد...
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
flyman
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: جمعه 10 مهر 1388
تعداد ارسالها: 569


2 شنبه 19 تير 1391 - 14:22
پاسخ بصورت نقل قول
سلام
من دوتا انیمیشن دارم که یکیش ماله دویدنه و یکی اش ماله شلیک.
میشه یه مثال بهم بگید که چطوری این دوتا انیمیشن رو با هم تلفیق کنم؟ هرکاری با AddMixingTransform انجام دادم، درست نشد.

_________________
آی دی من در یاهو اینه:
silverman2142
هروقت هرکس سوال داشت منو add کنه!
~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~
به وبلاگ من یه سر بزنید:
www.Silverman.ir
~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~
مقام دوم افرینش های دانش آموزی نخستین جشنواره ی بین المللی بازی های رایانه ای : رسام:فصل اول
http://www.persian-designers.com/forum/viewtopic.php?t=6028
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
hamedpooya
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 5 شنبه 17 آذر 1384
تعداد ارسالها: 78


3 شنبه 20 تير 1391 - 14:54
پاسخ بصورت نقل قول
آگه از biped توي مكس استفاده ميكني بايد هر كليپ رو جداگانه سيو كني بعد از پنجره mixer استفاده كني و كليپهاتو وارد كني فقط حواست باشه كه شماره فريمهاي هر كبيپ رو يك جا ياداشت كني بعد از ميكس كردن تمام bone هارو انتخاب كن و روي مدل راست كليك كن و hide selection رو بزن تا اسكلتهات مخفي بشه حالا برو توي biped و دكمه in place mode رو بزن تا تمامي انيميشنهات درجا انجام بشه و حالا مدلت رو با fbx واسه يونيتي خروجي بگير . حالا توي يونيتي در قسمت warp mode مدلت بايد پويا نمائيهات رو تعريف كني و با دادن اسم هر كليپ شماره فريمهاي اون رو هم به طور صحيح وارد كني در آخر هم بايد به كاراكترت اسكريپت thired person controler رو بدي و باقي قضايا كه ديگه شما پير بازي سازي هستي و ما جوجه هم نيستيم تا اينجا هم فضولي كرديم و ........ شرمنده چون بخوام بيشتر توضيح بدم بايد يه مقاله واسش بنويسم اميدوارم بدردت بخوره
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
flyman
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: جمعه 10 مهر 1388
تعداد ارسالها: 569


3 شنبه 20 تير 1391 - 19:45
پاسخ بصورت نقل قول
hamedpooya, ممنون از توضیخاتت
ولی منظور من این نبود!
منظورم این بود که دوتا انیمیشن رو توی یونیتی باهم اجرا و مخلوط کنی.
مثلا من یک انیمیشن دویدن دارو یک انیمیشن شلیک... میخوام درحالت عادی دویدن اجرابشه ولی وقتی کلید شلیک زده شد، هم دویدن و هم شلیک با هم مخلوط و اجرا بشن!

_________________
آی دی من در یاهو اینه:
silverman2142
هروقت هرکس سوال داشت منو add کنه!
~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~
به وبلاگ من یه سر بزنید:
www.Silverman.ir
~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~
مقام دوم افرینش های دانش آموزی نخستین جشنواره ی بین المللی بازی های رایانه ای : رسام:فصل اول
http://www.persian-designers.com/forum/viewtopic.php?t=6028
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
king_of_persia
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: شنبه 2 مهر 1390
تعداد ارسالها: 161


3 شنبه 20 تير 1391 - 21:18
پاسخ بصورت نقل قول
سلام .
اول layer بالاتری به انیمیشن شلیک می دهی سپس باید یک MixingTransform بدهی برای مثال در منوال خود یونیتی :
كد:

  var mixTransform : Transform = transform.Find("root/upper_body/left_shoulder");
    animation["wave_hand"].AddMixingTransform(mixTransform);


سپس با اجرا کردن راه رفتن و سپس شلیک کردن ، انیمیشن شلیک فقط روی قسمتی که تعیین کردی پخش میشه مثلا از کمر به بالا.

_________________
امید خودتو هیچوقت از دست نده . وگرنه بدان هیچوقت موفق نخواهی شد...
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
flyman
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: جمعه 10 مهر 1388
تعداد ارسالها: 569


4 شنبه 21 تير 1391 - 12:41
پاسخ بصورت نقل قول
king_of_persia, من این کارو کردم ولی فکر میکنم چون انیمیشن دویدن توی کد ها دائم در حال اجرا شدنه روی عملکرد این تاثیر میذاره..ممکنه مشکل از این باشه؟

_________________
آی دی من در یاهو اینه:
silverman2142
هروقت هرکس سوال داشت منو add کنه!
~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~
به وبلاگ من یه سر بزنید:
www.Silverman.ir
~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~
مقام دوم افرینش های دانش آموزی نخستین جشنواره ی بین المللی بازی های رایانه ای : رسام:فصل اول
http://www.persian-designers.com/forum/viewtopic.php?t=6028
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 14 از 17 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3 ... 13, 14, 15, 16, 17  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |