Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> ساخت بازی با نرم افزار Unity -> سوال و جواب (مدل و انیمیشن در یونیتی)
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3 ... 14, 15, 16, 17  بعدي

نويسنده
پيغام
flyman
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: جمعه 10 مهر 1388
تعداد ارسالها: 569


4 شنبه 21 تير 1391 - 12:50
پاسخ بصورت نقل قول
**ببخشید اینو اشتباه زدم هرکاری کردم پاک نشد!

_________________
آی دی من در یاهو اینه:
silverman2142
هروقت هرکس سوال داشت منو add کنه!
~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~
به وبلاگ من یه سر بزنید:
www.Silverman.ir
~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~
مقام دوم افرینش های دانش آموزی نخستین جشنواره ی بین المللی بازی های رایانه ای : رسام:فصل اول
http://www.persian-designers.com/forum/viewtopic.php?t=6028
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Mohammad-R
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 3 شنبه 13 تير 1391
تعداد ارسالها: 54


شنبه 24 تير 1391 - 19:41
پاسخ بصورت نقل قول
سلام دوستان!
كدي نوشتم كه بازدن كليد يك انيميشن انجام بشه
كد:
var gun1 :GameObject;
  if (Input.GetButton("Fire1"))
gun1.animation.Play("gfire1");

البته خلاصش رو بالا گذاشتم تو همون خط سوم گير ميده وميگه انيميشنش پيدا نميشه!
كد:
The animation state gfire1 could not be played because it couldn't be found!
Please attach an animation clip with the name 'gfire1' or call this function only for existing animations.

ولي من انيميشن رو به اون جسمي كه ميره تو gun1 نسبت دادم! Confused
باتشكر فراوان!!!
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
flyman
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: جمعه 10 مهر 1388
تعداد ارسالها: 569


1 شنبه 25 تير 1391 - 17:03
پاسخ بصورت نقل قول
Mohammad-R, شاید اسم انیمیشن رو اشتباه میزنید
به حروف بزرگ و کوچیک هم دقت کنید

_________________
آی دی من در یاهو اینه:
silverman2142
هروقت هرکس سوال داشت منو add کنه!
~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~
به وبلاگ من یه سر بزنید:
www.Silverman.ir
~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~
مقام دوم افرینش های دانش آموزی نخستین جشنواره ی بین المللی بازی های رایانه ای : رسام:فصل اول
http://www.persian-designers.com/forum/viewtopic.php?t=6028
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Mohammad-R
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 3 شنبه 13 تير 1391
تعداد ارسالها: 54


5 شنبه 29 تير 1391 - 20:42
پاسخ بصورت نقل قول
درست شد اصلا به حروف بزگ و كوچيك دقت نكرده بودم!
متشكرم Very Happy
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
flyman
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: جمعه 10 مهر 1388
تعداد ارسالها: 569


3 شنبه 24 مرداد 1391 - 02:04
پاسخ بصورت نقل قول
سلام
من کماکان مشکل اجرای دوتا انیمیشن هم زمان رو دارم! Sad
مشکل دقیقا اینه که نمیدونم چطوری از MixTransform برای ادغام دوتا انیمیشن مثل شلیک و راه رفتن استفاده کنم
میشه یه سورس یا یک پروژه یکی بذاره لطفا؟ چون رفرنس خود یونیتی رو نفهمیدم اصن! Neutral Shocked

_________________
آی دی من در یاهو اینه:
silverman2142
هروقت هرکس سوال داشت منو add کنه!
~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~
به وبلاگ من یه سر بزنید:
www.Silverman.ir
~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~
مقام دوم افرینش های دانش آموزی نخستین جشنواره ی بین المللی بازی های رایانه ای : رسام:فصل اول
http://www.persian-designers.com/forum/viewtopic.php?t=6028
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
flyman
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: جمعه 10 مهر 1388
تعداد ارسالها: 569


3 شنبه 24 مرداد 1391 - 02:30
پاسخ بصورت نقل قول
این کد رو نوشتم و درست کارمیکنه:
كد:

#pragma strict

public var Spine : Transform;
public var RightGun : Transform;

function Awake () {
   AnimSettings("GunOn");
   AnimSettings("FireGun");
   AnimSettings("GunOff");
   AnimSettings("GunReload");

   var fireAS : AnimationState = animation["FireGun"];
   fireAS.wrapMode = WrapMode.Loop;
   fireAS.layer = 101; // we put it in a separate layer than impact animations
   
   var walk : AnimationState = animation["RunForward"];
   walk.wrapMode = WrapMode.Loop;
   
}

function AnimSettings(animationClip : String){
      var a : AnimationState = animation[animationClip];
      a.wrapMode = WrapMode.Loop;
      a.layer = 1;
      a.AddMixingTransform(Spine);
      a.AddMixingTransform(RightGun);
}

function Start () {

animation.CrossFade("RunForward");

animation.CrossFade("FireGun");

}


ولی وقتی مجبور میشم که انیمیشن راه رفتنو با گرفتن دکمه ی جلو تکرار کنم، دیگه درست جواب نمیده!

_________________
آی دی من در یاهو اینه:
silverman2142
هروقت هرکس سوال داشت منو add کنه!
~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~
به وبلاگ من یه سر بزنید:
www.Silverman.ir
~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~
مقام دوم افرینش های دانش آموزی نخستین جشنواره ی بین المللی بازی های رایانه ای : رسام:فصل اول
http://www.persian-designers.com/forum/viewtopic.php?t=6028
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
mahdialikhassi
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: جمعه 24 دي 1389
تعداد ارسالها: 22
محل سكونت: اصفهان


5 شنبه 26 مرداد 1391 - 23:06
پاسخ بصورت نقل قول
سلام دوستان
یه مشکلی داشتم
نمی دونم برا شما هم این مشکل پیش اومده یا نه
من یه مدلی را که وارد صحنه مبکنم
First Person Controller میتونه ازش رد بشه
مثلا مدلم یه خونه است
با کلی چیز های مختلف مثلا دیوار و راه پله
اما First Person Controller به جای اینکه از راه پله بره بالا
از توش رد میشه
بهش Rigidbody دادم
اما مشکلش حل نشد
دیگه نمی دونم چه کار کنم
راستی یه مشکل دیگه هم دارم
درخت های توی صحنه ام دو بعدی و رنگ و رو رفته به نظر میرسه
اما وقتی بهش نزدیک میشم درست میشه
یعنی فقط درختام اینجوریه
کامپایلرم میگه:
The tree Tree must use the Nature/Soft Occlusion shader. Otherwise billboarding/lighting will not work correctly.

من نفهمیدم چی میگه
اما به درختم مربوط میشه
جالا اینو چی کارش باید بکنم؟

_________________
زندگی یعنی پژوهش و فهمیدن چیزی جدید
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
Parham
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 28 دي 1390
تعداد ارسالها: 401
محل سكونت: somewhere behind a lot of troubles...


جمعه 27 مرداد 1391 - 00:34
پاسخ بصورت نقل قول
استاد وقتی به اشیا تو صحنه کلایدر ندی که ریجید بادی به درد نمی خوره.
تو رفرنس یونیتی راجع بهش نوشته.
برای ایجاد کلایدر روی اشیاء...اون ها رو انتخاب کن...بعد به منوی کامپوننت برو و از بخش فیزیک...انواع کلایدر ها رو انتخاب کن.

كد:


Components Menu>Physics>Colliders...



راجع به مشکل دومت هم...من نمی دونم...برام پیش نیومده.

_________________
برای رسیدن به موفقیت آسانسوری وجود ندارد،باید پله پله بالا رفت؛
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
mahdialikhassi
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: جمعه 24 دي 1389
تعداد ارسالها: 22
محل سكونت: اصفهان


جمعه 27 مرداد 1391 - 11:21
پاسخ بصورت نقل قول
بهش کلایدر هم دادم
اما بازهم جسمم از توش رد میشم
Exclamation

_________________
زندگی یعنی پژوهش و فهمیدن چیزی جدید
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
flyman
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: جمعه 10 مهر 1388
تعداد ارسالها: 569


جمعه 27 مرداد 1391 - 14:12
پاسخ بصورت نقل قول
mahdialikhassi, شاید Collider که دایدد تمام خونه رو نگرفته؟
دقت کنید که تمام فضای خونه رو در بر بگیره

_________________
آی دی من در یاهو اینه:
silverman2142
هروقت هرکس سوال داشت منو add کنه!
~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~
به وبلاگ من یه سر بزنید:
www.Silverman.ir
~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~
مقام دوم افرینش های دانش آموزی نخستین جشنواره ی بین المللی بازی های رایانه ای : رسام:فصل اول
http://www.persian-designers.com/forum/viewtopic.php?t=6028
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 15 از 17 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3 ... 14, 15, 16, 17  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |