Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> ساخت بازی با نرم افزار Unity -> سوال و جواب (تکسچر و تکنیکهای 2 بعدی)
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  بعدي

نويسنده
پيغام
hamzehshabani
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: شنبه 16 شهريور 1387
تعداد ارسالها: 357
محل سكونت: استان گیلان


جمعه 10 ارديبهشت 1389 - 14:25
پاسخ بصورت نقل قول
hamedpooya جان من خیلی شرمنده ام شما سوالت رو درست مطرح کردی من تو زمانی که این مطلب رو نوشتم فکر کردم تو یه تاپیک دیگه هستم.

خیلی شرمنده ام، ببخشید.

_________________


خدایا کمکم کن تا درهایی که به سویم میگشایی ندانسته نبندم و درهایی که به رویم میبندی به اصرار نگشایم. . .

آی دی من : Hamzeh_Shabani

سایت من : www.GameLab.ir

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Ali1ty
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 2 شنبه 9 فروردين 1389
تعداد ارسالها: 16


2 شنبه 28 تير 1389 - 14:54
پاسخ بصورت نقل قول
سلام همزه جان بخاطر تشکیل خانواده بهت تبریک میگم .میخواستم ازت بپرسم تکسچر چطوری تولید میشه.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
z92
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 1 شنبه 23 اسفند 1388
تعداد ارسالها: 275


شنبه 2 مرداد 1389 - 22:59
پاسخ بصورت نقل قول
سلام
اين دو تا سايت يه سري تكسچر براي دانلود داره:
www.taktemp.com
www.persiangfx.com
می تونید استفاده کنید.
من یه سوال دارم:
اگه بخوایم به یه آبجکت، تکسچر نسبت بدیم، حتما باید یه متریال براش بسازیم؟
من بدون ساختن متریال هم امتحان کردم جواب داد.
اصلا متریال برای چیه؟!

_________________
بدوران دو کس را اگر دیدمی/ به دور سر هر دو گردیدمی
یکی آنکه گوید بد من به من/ دگر آنکه پرسد بد خویشتن
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
vahab
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 5 ارديبهشت 1385
تعداد ارسالها: 474
محل سكونت: کرج


1 شنبه 3 مرداد 1389 - 07:56
پاسخ بصورت نقل قول
z92 نوشته:

من یه سوال دارم:
اگه بخوایم به یه آبجکت، تکسچر نسبت بدیم، حتما باید یه متریال براش بسازیم؟
من بدون ساختن متریال هم امتحان کردم جواب داد.
اصلا متریال برای چیه؟!


وقتی که با درگ کردن یه تکسچر به آبجکت نسبت داده میشه به طور اتو ماتیک یه متریال با نام همان تکسچر ساخته میشه .

_________________
بودیم و کسی پاس نمی داشت که هستیم
باشد که نباشیم و بدانند که بودیم

WWW.Duw-Studio.Ir

WWW.YeganehAfzar.Ir

بازی رایانه ای پروانه
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
z92
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 1 شنبه 23 اسفند 1388
تعداد ارسالها: 275


2 شنبه 4 مرداد 1389 - 09:11
پاسخ بصورت نقل قول
راست ميگين. خيلي ممنون
ولي آخه متريال چيه؟

_________________
بدوران دو کس را اگر دیدمی/ به دور سر هر دو گردیدمی
یکی آنکه گوید بد من به من/ دگر آنکه پرسد بد خویشتن
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
mosidesigner
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 1 شنبه 6 تير 1389
تعداد ارسالها: 19


جمعه 22 مرداد 1389 - 14:01
پاسخ بصورت نقل قول
سلام
چجوري ميشه توي يونيتي لايت مپ گرفت به شكلي كه سايه ي درختها و سنگ ها هم روي زمين بيفته؟ Crying or Very sad

_________________
*امام علی(ع):ایمان هیچ بنده ای راستین نمی شود مگر زمانیکه اعتمادش به آنچه نزد خداست از اعتمادش به آنچه در دست خود دارد بیشتر باشد. *
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Saeed Werewolf
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 4 شنبه 26 خرداد 1389
تعداد ارسالها: 43
محل سكونت: هارد كامپيوتر


شنبه 23 مرداد 1389 - 16:47
پاسخ بصورت نقل قول
mosidesigner نوشته:
سلام
چجوري ميشه توي يونيتي لايت مپ گرفت به شكلي كه سايه ي درختها و سنگ ها هم روي زمين بيفته؟ Crying or Very sad

از Terrain استفاده میکنی ؟
باید تیک Shadows رو موقع لایت مپ گرفتن بزنی
یا از Projector ها استفاده کنی ( پیشنهاد نمیشه )
یا اینکه بری توی فروم یونیتی Unity Advanced Terrain Shader رو دانلود کنی که کیفیت Terrain خیلی افزایش پیدا میکنه و سایه ها هم خیلی طبیعی ایجاد میشن
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
mosidesigner
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 1 شنبه 6 تير 1389
تعداد ارسالها: 19


1 شنبه 24 مرداد 1389 - 11:30
پاسخ بصورت نقل قول
خيلي ممنون Mr. Green

_________________
*امام علی(ع):ایمان هیچ بنده ای راستین نمی شود مگر زمانیکه اعتمادش به آنچه نزد خداست از اعتمادش به آنچه در دست خود دارد بیشتر باشد. *
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Saeed Werewolf
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 4 شنبه 26 خرداد 1389
تعداد ارسالها: 43
محل سكونت: هارد كامپيوتر


5 شنبه 4 شهريور 1389 - 14:02
پاسخ بصورت نقل قول
دوستان من توی Paint سه خط با رنگ های قرمز و آبی و سبز ایجاد کردم
میخوام این سه خط روی یه قسمت از تکسچر زمین بیفته و قاعدتا باید از Transparent استفاده کرد
اما Transparent کار نمیکنه ... یعنی اینکه وقتی تکسچر رو بهش نسبت میدم و نوع شیدر روی Transparent Diffuse هست انگار Diffuse داری استفاده میکنی
مشکل چیه ؟
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
vahab
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 5 ارديبهشت 1385
تعداد ارسالها: 474
محل سكونت: کرج


5 شنبه 4 شهريور 1389 - 17:54
پاسخ بصورت نقل قول
Saeed Werewolf نوشته:
دوستان من توی Paint سه خط با رنگ های قرمز و آبی و سبز ایجاد کردم
میخوام این سه خط روی یه قسمت از تکسچر زمین بیفته و قاعدتا باید از Transparent استفاده کرد
اما Transparent کار نمیکنه ... یعنی اینکه وقتی تکسچر رو بهش نسبت میدم و نوع شیدر روی Transparent Diffuse هست انگار Diffuse داری استفاده میکنی
مشکل چیه ؟


بافت شما بايد Alpha داشته باشه تا Transparent بشه.بهتره از فرمت png استفاده كني و با فتوشاپ بافت رو بسازي.

_________________
بودیم و کسی پاس نمی داشت که هستیم
باشد که نباشیم و بدانند که بودیم

WWW.Duw-Studio.Ir

WWW.YeganehAfzar.Ir

بازی رایانه ای پروانه
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 2 از 9 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |