Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> ساخت بازی با نرم افزار Unity -> سوال و جواب (تکسچر و تکنیکهای 2 بعدی)
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  بعدي

نويسنده
پيغام
Ary programmer
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: شنبه 27 شهريور 1389
تعداد ارسالها: 34


1 شنبه 29 خرداد 1390 - 20:38
پاسخ بصورت نقل قول
سلام.
چجوری می تونم یه آبجکت رو به شیشه تبدیل کنم(همون متریالش رو می گم)؟

_________________
در این دنیا از دو راه می توان موفق شد: یا از هوش خود و یا از نادانی دیگران
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
Unity3D
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 1034


1 شنبه 29 خرداد 1390 - 21:30
پاسخ بصورت نقل قول
Ary programmer, جواب اینجور سوالها رو خیلی راحتتر و سریعتر میتونید توی Manual خود نرم افزار پیدا کنید ...

شما آبجکت رو انتخاب کنید بعد توی پنل Inspector متریال رو از Diffuse به Transparent/Diffuse تغییر بدید ...
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
aminblog76
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: جمعه 12 آذر 1389
تعداد ارسالها: 19


5 شنبه 23 تير 1390 - 11:29
پاسخ بصورت نقل قول
Unity3D نوشته:
نقل قول:
يه سوال داشتم و اون اينه كه يه مدل تونل توي تري دي مكس درست كردم . وقتي با پسوند خروجی میگیرمfbx توی یونیتی تکسچر خوب روی ابکت نمیشینه و لی با پسوند تري دي اس بهتر كار انجام ميشه علتش چيه


تكسچرها رو بايد روي مدلت مپ كني ( توي manual مكس بگرد دنبال Unwrap UVW Modifier )

در مورد خروجي گرفتن هم پيشنهاد بنده اينه كه مدلها رو با همون پسوند max. تو شاخه Assetsمربوط به پروژه ذخيره كنيد ...

آخه توی یونیتی ارور میده میگه من نمیتونم فایل .max رو بخونم!
راستی کسی میدونه چطوری میشه توی یونیتی3.3 متریال رو حالت برجسته بهش بدی؟ Crying or Very sad

_________________
نبرد آذرخش 1 در راه است...
از این بازی همراه با دمو باز دید کنید
لینک این بازی:
http://www.persian-designers.com/forum/viewtopic.php?p=67877#67877
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Unity3D
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 1034


5 شنبه 23 تير 1390 - 12:05
پاسخ بصورت نقل قول
aminblog76,

1- احتمالا مکس رو سیستم شما نصب نیست ...
2- اگه منظورتون نرمال مپ هست تو خود منوال توضیح داده :
http://unity3d.com/support/documentation/Manual/HOWTO-Normalmap.html
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
aminblog76
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: جمعه 12 آذر 1389
تعداد ارسالها: 19


5 شنبه 23 تير 1390 - 13:29
پاسخ بصورت نقل قول
Unity3D نوشته:
aminblog76,

1- احتمالا مکس رو سیستم شما نصب نیست ...
2- اگه منظورتون نرمال مپ هست تو خود منوال توضیح داده :
http://unity3d.com/support/documentation/Manual/HOWTO-Normalmap.html


نمیدونم اسمش چیه آموزشش رو هم خوندم ولی چون زبان اصلی بود هیچی ازش نفهمیدم اگر میشه توضیح بدید. راستی چرا من هر کاری میکنم فایل های .blend رو نمیخونه؟ Razz

_________________
نبرد آذرخش 1 در راه است...
از این بازی همراه با دمو باز دید کنید
لینک این بازی:
http://www.persian-designers.com/forum/viewtopic.php?p=67877#67877
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Ary programmer
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: شنبه 27 شهريور 1389
تعداد ارسالها: 34


شنبه 22 مرداد 1390 - 19:20
پاسخ بصورت نقل قول
من متریال رو با UnWrap UVW رو آبجکتم به خوبی فیکس کردم.ولی تو یونیتی اون حالت رو از دست می ده.(با فرمت FBX وارد می کنم)

_________________
در این دنیا از دو راه می توان موفق شد: یا از هوش خود و یا از نادانی دیگران
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
MRG2010
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: جمعه 11 تير 1389
تعداد ارسالها: 32
محل سكونت: انتهاي زمين...؟؟؟


شنبه 29 مرداد 1390 - 12:17
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:
من متریال رو با UnWrap UVW رو آبجکتم به خوبی فیکس کردم.ولی تو یونیتی اون حالت رو از دست می ده.(با فرمت FBX وارد می کنم)

1ـدوست عزيز شما داخل مكس نميتوني متريال شيشه ايجاد كني و با UnWrap UVW اون رو فيكس كني و بعد خواسته باشي اون رو همونطور بياريش توي يونيتي.
بعدشم متريال بايد multi sub object باشه و متريال شيشه آي دي داشته باشه تا توي يونيتي براي اون شيدر خودش رو جداگانه تعريف كني.همونطور كه دوست خوبمون بالا براتون توضيح دادن مي توني شيدر شيشه رو براي متريال شيشه تعيين كني.

_________________
.اشخاص موفق از عمل باز نمی ایستند. اشتباه می کنند، اما دست نمی کشند. کنراد هیلتون
----------------------------------------------------------------------
آدم های بزرگ به خوشی های کوتاه هنگام تن نمی دهند .  ارد بزرگ
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي شماره ICQ
 

نويسنده
پيغام
Evil Skenedi
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: شنبه 25 تير 1390
تعداد ارسالها: 28


3 شنبه 15 شهريور 1390 - 19:23
پاسخ بصورت نقل قول
آیا Unity 3D فرمت GIF همراه با انیمیشن تصویر را می تونه
اجرا کنه.من که نتونستم این کاررا انجام بدم.مي شه من را
راهنمايي كنيد.

_________________
http://www.alonegames.co.cc
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي آدرس AIM نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
alpine
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 431


4 شنبه 16 شهريور 1390 - 03:52
پاسخ بصورت نقل قول
Evil Skenedi, خبر این قابلیت رو نداره.
برای این منظور باید از انیمیشت مورد نظر رو Splite کنید ، (یعنی هر فریم رو به صورت یک فایل تصویری جدا ذخیره کنید.)
سپس میتونید برای مثال از طریق یک آرایه تمامی تصاویر که از انیمیشن Splite شده بدس آوردید رو بگیرید و اونهارو پشت سر هم اجرا کنید. و ...

_________________
Email:b_c.info@Yahoo.com
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
Evil Skenedi
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: شنبه 25 تير 1390
تعداد ارسالها: 28


4 شنبه 16 شهريور 1390 - 08:33
پاسخ بصورت نقل قول
با چه كدي مشه تصاوير را پشت سرهم اجرا كرد.يا روش ديگه اي وجود داره.اگه ممكنه
كمي بيشتر توضيح بدهيد.(منظور از آرايه چيه؟) Confused

_________________
http://www.alonegames.co.cc
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي آدرس AIM نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 3 از 9 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |