Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> ساخت بازی با نرم افزار Unity -> سوال و جواب (مسائل متفرقه)
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3 ... 87, 88, 89, 90  بعدي

نويسنده
پيغام
mssr
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 2 شنبه 16 اسفند 1389
تعداد ارسالها: 60


جمعه 8 دي 1391 - 08:42
پاسخ بصورت نقل قول
با سلام
من یه تعدادی شیدر دانلود کردم اما من چه طوری می تونم این شیدر ها را به شیدر های پیش فرض خود یونیتی اضافه کنم ؟
با تشکر
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
PROUNITY
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: جمعه 2 تير 1391
تعداد ارسالها: 102
محل سكونت: unity.transform


جمعه 8 دي 1391 - 12:07
پاسخ بصورت نقل قول
اگر منظورت اينه كه هر پروژه اي كه باز ميكني توش باشه راهي به ذهنم نميرسه ولي اگر منظورت اينه كه در هر پروژه پكيجش رو بياري خودش داخل منوي شيدر ها قرا ميگيره
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
mssr
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 2 شنبه 16 اسفند 1389
تعداد ارسالها: 60


شنبه 9 دي 1391 - 11:54
پاسخ بصورت نقل قول
با سلام
من هرکاری کردم این درخت یونیتی واقعی نشون نمیده
من با خود نرم افزار یونیتی یه درخت را ساختم ولی برای برگها من از شیدرهای مختلفی امتحان کردم ولی اصلا واقعی نشون نمیده وخیلی کیفیتش ضعیفه
اینم یه لینک از تصویر درخت :
http://uplod.ir/rw14hgodyu7d/1.png.htm
اگر کسی می تونه برای واقعی جلوه دادنش پیشنهادی داشته باشه یه کمکی بکنه
با تشکر
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
PROUNITY
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: جمعه 2 تير 1391
تعداد ارسالها: 102
محل سكونت: unity.transform


جمعه 29 دي 1391 - 16:00
پاسخ بصورت نقل قول
سلام
اگر یک متغییر Vector4 تعریف کنی توی inspector ازت x , y , z , w میخواد میشه بگید دقیقا اون w اون جا چی کاره هست؟ آیا بعد چهارم هست چون x y z همون طول عرض و ارتفاغ هستش ولی w چیکارس؟
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Unity3D
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 1034


جمعه 29 دي 1391 - 16:55
پاسخ بصورت نقل قول
PROUNITY,

vector4 شاید تو یونیتی زیاد به کار نیاد اما اون w که پرسیدید نشون دهنده این هست که این بردار یک بردار جهت هست یا یک بردار مکان مثلا :

كد:
vector4( 10 , 10 , 10 , 1)

یک بردار مکان هست اما :
كد:
vector4( 10 , 10 , 10 , 0)

یک بردار جهت

ضمن اینکه برا تبدیل مختصات ( transformation ) ورتکس ها شما نیاز به vector4 دارید ، چون ماتریس تبدیل مختصات تو فضای 3 بعدی یه ماتریس 4x4 هست ( تو ضرب ماتریسی باید تعداد ستون های ماتریس سمت چپ با تعداد ردیف های ماتریس سمت راست یکی باشه )
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
mssr
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 2 شنبه 16 اسفند 1389
تعداد ارسالها: 60


2 شنبه 9 بهمن 1391 - 14:06
پاسخ بصورت نقل قول
با سلام
اگر کسی می دونه که از کجا میشه مدلهای ورزشکار ها را دانلود کرد مثلا تنیس باز یا گلف باز و... لطفا بگه چون هر چه قدر سرچ کردم پیدا نکردم و از طرفی اینترنت من محدوده
با تشکر
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
djjafar80
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 2 شنبه 27 دي 1389
تعداد ارسالها: 20


3 شنبه 24 بهمن 1391 - 08:29
پاسخ بصورت نقل قول
سلام کاراکتر پیش فرض رو چه جوری عوض کنم
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
__UFNHGGI_H__
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 بهمن 1391
تعداد ارسالها: 16


3 شنبه 1 اسفند 1391 - 13:19
پاسخ بصورت نقل قول
سلام تو بازی های استراتژیک دیدن که مثلا قسمت های دیگه تاریکه ولی جایی که تجهیزت و .. داری روشنه !
منم تو یونی می خوام چنین چیزی درست کنم !
یه plane در نظر گرفتم و می خوام رنگ اون راسها رو تغییر بدم !
اما مشکل اینه که خیلی کند شده ! کلا 1024 تا راس دارم !
اخه مگه یه حلقه 1024 تایی چیه که این یونیتی 1 ساعت طول می ده !
نمی دونستم اینقدر موتور اشغالیه Arrow
اینم کدمه !
اگه کسی ایده دیگه داره بگه !



public static void ShowRegion(float _x, float _z, float _rad)
{
_rad = _rad * _rad; //to Sq
_x -= instance.transform.position.x; //to main pos
_z -= instance.transform.position.z;

Mesh lmesh = instance.GetComponent<MeshFilter>().mesh;
Color[] lcolors = lmesh.colors;
int lnumVert = lmesh.vertexCount;
float lDistSq = 0.0f;
float lA = 0.0f;
float lB = 0.0f;
for (int i = 0; i < lnumVert; i++)
{
lA = _x - lmesh.vertices[i].x;
lB = _z - lmesh.vertices[i].z;
lDistSq = lA * lA + lB * lB;
if (lDistSq < _rad)
lcolors[i].a = 0.0f;
}

lmesh.colors = lcolors;
}
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
alpine
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 431


5 شنبه 3 اسفند 1391 - 03:57
پاسخ بصورت نقل قول
__UFNHGGI_H__, ربط به موتور نداره شما یه حلقه ی 1024 تایی رو داری تو هر فریم از ثانیه اجرا میکنی .
(فکر میکنم عملگر ShowReqion رو در function Update فراخوانی میکنید و مشکل شما هم به همین دلیله . بهتره هروقت نیاز دارید 1 بار فراخوانیش کنید )

_________________
Email:b_c.info@Yahoo.com
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
__UFNHGGI_H__
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 بهمن 1391
تعداد ارسالها: 16


جمعه 4 اسفند 1391 - 11:03
پاسخ بصورت نقل قول
@alpine
دیگه اینقدر ... نیستم که . موقع کلیک کردن صداش می زنم !
دیدم کنده بردمش تو سی پلاس موازیشم کردم بعد با سی شارپ تابعشو صدا می زنم !
PDT_002
Idea
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 88 از 90 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3 ... 87, 88, 89, 90  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |