Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> ساخت بازی با نرم افزار Unity -> مشکل نور
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه 1, 2  بعدي

مشکل نور
نويسنده
پيغام
asp.net2
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 2 شنبه 19 آذر 1386
تعداد ارسالها: 70


1 شنبه 22 فروردين 1389 - 21:39
پاسخ بصورت نقل قول
سلام خسته نباشید
من تازه با این قسمت انجمن آشنا شدم . چندتا سوال داشتم اگه ممکنه لطفا راهنمایی کنید

1 حد اکثر تعداد ورتکسها در این موتور برای یک آبجکت چقدره؟
2 - این موتور در هر صحنه همزمان چند ورتکس را می تونه رندر کنه؟
3 - وقتی از دایرکت لایت استفاده می کنم نور صحنه خیلی بیجونه و مثل دم غروب یا یک بعد از ظهر ابریه؟
در حالی که تو مثال خودش خیلی نور محیط عالیه؟(منظورم جزیره است )
ممنون

_________________
امسال سال همت مضاعف و کار مضاعفه
بخصوص در صنعت بازی سازی ایرانی


اين نامه توسط asp.net2 در 2 شنبه 23 فروردين 1389 - 21:17 ويرايش شده است.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
alpine
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 431


2 شنبه 23 فروردين 1389 - 14:24
پاسخ بصورت نقل قول
asp.net2 نوشته:
سلام خسته نباشید
من تازه با این قسمت انجمن آشنا شدم . چندتا سوال داشتم اگه ممکنه لطفا راهنمایی کنید

1 حد اکثر تعداد ورتکسها در این موتور برای یک آبجکت چقدره؟
2 - این موتور در هر صحنه همزمان چند ورتکس را می تونه رندر کنه؟
3 - وقتی از دایرکت لایت استفاده می کنم نور صحنه خیلی بیجونه و مثل دم غروب یا یک بعد از ظهر ابریه؟
در حالی که تو مثال خودش خیلی نور محیط عالیه؟(منظورم جزیره است )
ممنون
د مورد نور ! فكر ميكنم نسخه ي پورو با رايگان فرق داشته باشه!
يعني رايگان شادو لايت نداره (البته اطمينان ندارم) براي همين خيلي مصنويي تر و بي جون تر به نظر مياد

_________________
Email:b_c.info@Yahoo.com
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نور
نويسنده
پيغام
asp.net2
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 2 شنبه 19 آذر 1386
تعداد ارسالها: 70


2 شنبه 23 فروردين 1389 - 21:07
پاسخ بصورت نقل قول
ممنون از پاسختون
من از یک نفر نسخه کرک شده پرو 2.5 را گرفتم . همه چی هم داره . باسایه من مشکلی ندارم
ولی نور دایرکت لایت مشکلی را که گفتم داره و با فعال کردن شادولایت هم فرقی نمی کنه

_________________
امسال سال همت مضاعف و کار مضاعفه
بخصوص در صنعت بازی سازی ایرانی
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Ali
مدیر کل
مدیر کل


تاريخ عضويت: شنبه 20 تير 1383
تعداد ارسالها: 2983
محل سكونت: On the edge


3 شنبه 24 فروردين 1389 - 08:34
پاسخ بصورت نقل قول
دموی جزیره از light map استفاده کرده. اون منابع نوری که توی محیط می بینید، اونایی نیستن که برای روشنایی محیط استفاده شدن. نور محیط جزیره اصطلاحا روی تکسچر bake شده.

_________________
پی سی گیمرز - آرشيو بزرگ بازی های کامپیوتری
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Unity3D
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 1034


3 شنبه 24 فروردين 1389 - 10:41
پاسخ بصورت نقل قول
asp.net2, دایرکت لایت رو به سمت زمين بچرخون Shocked
چون تو حالت پيش فرض كه وارد ميكني موازي سطح زمين تابيده ميشه ...

بعد همونطور كه علي آقا فرمودند براش light map درست كن ...
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
asp.net2
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 2 شنبه 19 آذر 1386
تعداد ارسالها: 70


4 شنبه 25 فروردين 1389 - 16:57
پاسخ بصورت نقل قول
ممنون از پاسخهاتون
در مورد تنظیم جهت نور مشکلی نداشتم و همیشه دایرکت لایت رو بطرف زمین می چرخوندم (تقریبا عمود بر زمین چون حالت ظهر را می خواستم )
در مورد این لایت مپ چند تا سوال داشتم؟
1 - برای terrain میدونم از lightmap استفاده کرده ولی برای یک شهر هم استفاده از لایت مپ صحیح است؟
2 - برای terrain خود یونایتی لایت مپ درست می کنه ولی برای سایر اشیا نه . آیا باید توی مکس برای ایجاد لایت مپ برای یک شهر ، از کل شهر رندر تو تکسچر بگیرم؟

_________________
امسال سال همت مضاعف و کار مضاعفه
بخصوص در صنعت بازی سازی ایرانی
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
hamedpooya
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 5 شنبه 17 آذر 1384
تعداد ارسالها: 78


4 شنبه 25 فروردين 1389 - 19:07
پاسخ بصورت نقل قول
اره عزيز جان بايد توي مكس لايت مپ درست كني بعدش بياري توي يونيتي خيلي هم خوب در مياد البته هنگام بيك كردن توي مكس رزولوشن رو حداقل روي 1024 قرار بده كه سايه هات خوب در بياد. بعدشم يه سوال ازت دارم از كل شهر ميخواي يكدفعه لايت مپ بگيري ؟ اگه منظورت اينه كه توي نماي كل شهر كه سايه هات خوب ديده نميشه . بايد تقسيم بندي كني كه هنگام رد شدن دوربين سايه هات خوب ديده بشه.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
asp.net2
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 2 شنبه 19 آذر 1386
تعداد ارسالها: 70


4 شنبه 25 فروردين 1389 - 21:21
پاسخ بصورت نقل قول
ممنون از راهنماییتون
نه ، از قسمتهای مختلف شهر رندر های جداگانه می گیرم

یک سوال دیگه
وقتی سایه را فعال می کنم و نوع اون را سافت انتخاب می کنم و رزولیشن را هم در حد عالی قرار می دم بازم سایه ها حالت پله پلگی دارند . علت چیه؟

_________________
امسال سال همت مضاعف و کار مضاعفه
بخصوص در صنعت بازی سازی ایرانی
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
asp.net2
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 2 شنبه 19 آذر 1386
تعداد ارسالها: 70


جمعه 27 فروردين 1389 - 09:50
پاسخ بصورت نقل قول
آیا ممکنه مشکل سایه به خاطر آنتی الیاسینگ باشه؟

_________________
امسال سال همت مضاعف و کار مضاعفه
بخصوص در صنعت بازی سازی ایرانی
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Unity3D
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 1034


جمعه 27 فروردين 1389 - 10:26
پاسخ بصورت نقل قول
asp.net2,
مقدار Shadow Distance رو كم كن و Shadow Cascades رو افزايش بده ...
Edit>Project Settings>Quality
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 1 از 2 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه 1, 2  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |