Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> ساخت بازی با نرم افزار Unity -> مشکل نور
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2

نويسنده
پيغام
asp.net2
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 2 شنبه 19 آذر 1386
تعداد ارسالها: 70


جمعه 27 فروردين 1389 - 15:29
پاسخ بصورت نقل قول
ممنون از پاسختون مشکلم را حل کرد

کسی درمورد این دوسوال اطلاعاتی نداره ؟
-1 حد اکثر تعداد ورتکسها در این موتور برای یک آبجکت چقدره؟
2 - این موتور در هر صحنه همزمان چند ورتکس را می تونه رندر کنه؟

_________________
امسال سال همت مضاعف و کار مضاعفه
بخصوص در صنعت بازی سازی ایرانی
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Unity3D
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 1034


جمعه 27 فروردين 1389 - 15:52
پاسخ بصورت نقل قول
asp.net2 نوشته:
ممنون از پاسختون مشکلم را حل کرد


خواهش میکنم ...

asp.net2 نوشته:

کسی درمورد این دوسوال اطلاعاتی نداره ؟
-1 حد اکثر تعداد ورتکسها در این موتور برای یک آبجکت چقدره؟
2 - این موتور در هر صحنه همزمان چند ورتکس را می تونه رندر کنه؟


شايد منظورتون تعداد مثلث ها باشه Shocked ( چون نه ورتكسها رندر ميشن نه تعدادشون معيار حساب نميشه )
به هر حال يونيتي هيچ محدوديتي توي تعداد مثلثها نداره و محدوديت تو اين زمينه رو سخت افزار كاربر ايجاد ميكنه Idea
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
asp.net2
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 2 شنبه 19 آذر 1386
تعداد ارسالها: 70


شنبه 28 فروردين 1389 - 13:42
پاسخ بصورت نقل قول
آیا در مورد تعداد نورها در صحنه هم محدودیتی نیست؟

_________________
امسال سال همت مضاعف و کار مضاعفه
بخصوص در صنعت بازی سازی ایرانی
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
lord73
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: شنبه 8 اسفند 1388
تعداد ارسالها: 100
محل سكونت: انجین های بازی سازی


شنبه 28 فروردين 1389 - 14:21
پاسخ بصورت نقل قول
asp.net2, چندان محدودیتی وجود ندارد

_________________
خوشبختی ما در سه جمله است :
تجربه از دیروز، استفاده از امروز، امید به فردا
ولی ما با سه جمله دیگر زندگی مان را تباه می کنیم :
حسرت دیروز، اتلاف امروز، ترس از فردا
دکتر علی شریعتی
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

استفاده از لایت مپ
نويسنده
پيغام
asp.net2
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 2 شنبه 19 آذر 1386
تعداد ارسالها: 70


5 شنبه 9 ارديبهشت 1389 - 19:22
پاسخ بصورت نقل قول
سلام
راستش شنیدم که اندازه تکسچرها در یونایتی نباید از 1024 بیشتر باشه
آیا این درسته؟ اگه این جوری باشه و من بخوام یک خونه را render2texture بیگرم باید از یک تکسچر 4096 استفاده کنم که هم کشیده نشه و هم کیفیتش پاین نیاد
به نظر شما دوستان چکنم؟

_________________
امسال سال همت مضاعف و کار مضاعفه
بخصوص در صنعت بازی سازی ایرانی
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Unity3D
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 1034


5 شنبه 9 ارديبهشت 1389 - 22:52
پاسخ بصورت نقل قول
asp.net2, محدوديت 1024 مربوط ميشه به iphone ...
البته موقع ايمپورت مقدار Max Texture Size رو توي Inspector به 4096 تغيير بده ...

ضمنا هميشه ميتوني مدلهات رو به اجزاي كوچكتري تقسيم كني و براي هر كدوم تكسچر جداگانه برا لايت مپ در نظر بگيري ...
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
asp.net2
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 2 شنبه 19 آذر 1386
تعداد ارسالها: 70


جمعه 10 ارديبهشت 1389 - 10:10
پاسخ بصورت نقل قول
ممنون از راهنمییتون آقای unity3d
یک سوال جالب
توی راهنمای یونایتی گفته برای تکسچر اصلی باید یک UV ست کرد وبرای لایت مپ یک UV دیگه
ولی توی مکس ما نمیتونیم همزمان دو UV به آبجکت بدیم
آیا کسی با منظور راهنما آشناست و میتونه توضیح کوچکی بده؟

_________________
امسال سال همت مضاعف و کار مضاعفه
بخصوص در صنعت بازی سازی ایرانی
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Unity3D
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 1034


جمعه 10 ارديبهشت 1389 - 12:47
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:
ولی توی مکس ما نمیتونیم همزمان دو UV به آبجکت بدیم
آیا کسی با منظور راهنما آشناست و میتونه توضیح کوچکی بده؟


كي گفته نميشه ؟ Shocked
شما دو تا UV به مدلت اختصاص ميدي و مقدار Map Channel اوني كه برا لايت مپ ميخواي رو به عدد 2 تغيير ميدي ...
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 2 از 2 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |