Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> ساخت بازی با نرم افزار Unity -> فیزیک
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4  بعدي

نويسنده
پيغام
asp.net2
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 2 شنبه 19 آذر 1386
تعداد ارسالها: 70


5 شنبه 2 ارديبهشت 1389 - 11:32
پاسخ بصورت نقل قول
منون از پاسخهای خوبتون
ولی من بازهم برایی لگد زدن به یک جعبه مشکل بالا را دارم
کارکتر من یک آدم هست که با لگد به جعبه ها می زنه واز character controller در اون استفاده کرده ام
مشکل اینه که وقتی به یک جعبه که میرسم کاراکتر متوقف میشه ولی وقتی با پای کاراکتر به اون جعبه ضربه می زنم ، پای کاراکتر از اون رد میشه !
ضمنا character controller را کاملا با بدن کاراکترم تنظیم کرده ام
ستان کسی از دوستان در مورد این مشکل نظری نداره ؟

_________________
امسال سال همت مضاعف و کار مضاعفه
بخصوص در صنعت بازی سازی ایرانی
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Fantasy.Gamer
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 2 شنبه 16 آذر 1388
تعداد ارسالها: 278
محل سكونت: کنار کامپیوتر


5 شنبه 2 ارديبهشت 1389 - 11:55
پاسخ بصورت نقل قول
asp.net2 نوشته:
منون از پاسخهای خوبتون
ولی من بازهم برایی لگد زدن به یک جعبه مشکل بالا را دارم
کارکتر من یک آدم هست که با لگد به جعبه ها می زنه واز character controller در اون استفاده کرده ام
مشکل اینه که وقتی به یک جعبه که میرسم کاراکتر متوقف میشه ولی وقتی با پای کاراکتر به اون جعبه ضربه می زنم ، پای کاراکتر از اون رد میشه !
ضمنا character controller را کاملا با بدن کاراکترم تنظیم کرده ام
ستان کسی از دوستان در مورد این مشکل نظری نداره ؟

یه کاری کن
وقتی بازیت رو پلی می کنی توی sence هم نگاه کن چه اتفاقی میفته.
خودت متوجه میشی.
راهنماییت می کنم
وقتی لگد می زنی پای کاراکتر از character controller می گذره.
برای رفع این مشکل بیا یه کلایدر دیگه به اون پایی که می خواد ضربه بزنه اضافه کن.
شاید یه راههای دیگه ام داشته باشه
مثلا با کد نویسی

_________________
هیچ وقت دعا نکن جای دیگران باشی زیرا در اینصورت جای تو خالی می ماند!
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
asp.net2
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 2 شنبه 19 آذر 1386
تعداد ارسالها: 70


5 شنبه 2 ارديبهشت 1389 - 15:00
پاسخ بصورت نقل قول
سلام
به پا هم یک کلایدر اضافه کردم (یکدفعه باکس کلایدر و یک دفعه مش کلایدر) ولی بازم مشکل باقیه!!!!!!!!!!!!

_________________
امسال سال همت مضاعف و کار مضاعفه
بخصوص در صنعت بازی سازی ایرانی
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Fantasy.Gamer
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 2 شنبه 16 آذر 1388
تعداد ارسالها: 278
محل سكونت: کنار کامپیوتر


5 شنبه 2 ارديبهشت 1389 - 15:27
پاسخ بصورت نقل قول
ریگید بادی هم اضافه کن Very Happy

_________________
هیچ وقت دعا نکن جای دیگران باشی زیرا در اینصورت جای تو خالی می ماند!
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
asp.net2
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 2 شنبه 19 آذر 1386
تعداد ارسالها: 70


5 شنبه 2 ارديبهشت 1389 - 20:08
پاسخ بصورت نقل قول
rigidbody هم اضافه کردم
فرقی نکرد
واقعا این مشکل هم چیز جالبی شده!؟

_________________
امسال سال همت مضاعف و کار مضاعفه
بخصوص در صنعت بازی سازی ایرانی
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Fantasy.Gamer
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 2 شنبه 16 آذر 1388
تعداد ارسالها: 278
محل سكونت: کنار کامپیوتر


5 شنبه 2 ارديبهشت 1389 - 20:33
پاسخ بصورت نقل قول
حتما اشکال از یه جای دیگست.
وقتی می خوای لگد بزنی به یه جعبه ای
باید اون پایی که لگد می زنه کلایدر(ابعادش رو یه خورده بزرگتر کن و is trigger غیر فعال) و ریگید بادی داشته باشه.
و اون جعبه چون قراره پرت بشه باید هم کلایدر و هم ریگید بادی داشته باشه(is trigger غیر فعال) فقط روی گزینه های موجود ریگید بادی جعبه دقت کن.
مثلا freeze rotation و یا mass و....
من خودم تست کردم جواب می ده.

_________________
هیچ وقت دعا نکن جای دیگران باشی زیرا در اینصورت جای تو خالی می ماند!
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
lord73
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: شنبه 8 اسفند 1388
تعداد ارسالها: 100
محل سكونت: انجین های بازی سازی


5 شنبه 2 ارديبهشت 1389 - 21:22
پاسخ بصورت نقل قول
شی دوم دارای کلایدر هست اما شاید مشکل از شی اول باشه یعنی پا اونم چک کن که کلایدرش خوب باشه !

_________________
خوشبختی ما در سه جمله است :
تجربه از دیروز، استفاده از امروز، امید به فردا
ولی ما با سه جمله دیگر زندگی مان را تباه می کنیم :
حسرت دیروز، اتلاف امروز، ترس از فردا
دکتر علی شریعتی
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
asp.net2
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 2 شنبه 19 آذر 1386
تعداد ارسالها: 70


جمعه 3 ارديبهشت 1389 - 09:27
پاسخ بصورت نقل قول
سلام
تمام مواردی را که شما آقایان Fantasy.Gamer و lord73 گفته اید انجام دادم ولی فایده ای نداشت
ضمنا یک چوب هم دست کاراکترم هست که وقتی به اون rigidbody می دم از دست کاراکتر میفته روی زمین ؟
عجب ماجرای جالبی شد این کاراکتر ما!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟

_________________
امسال سال همت مضاعف و کار مضاعفه
بخصوص در صنعت بازی سازی ایرانی
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Fantasy.Gamer
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 2 شنبه 16 آذر 1388
تعداد ارسالها: 278
محل سكونت: کنار کامپیوتر


جمعه 3 ارديبهشت 1389 - 12:14
پاسخ بصورت نقل قول
اون چوب رو که بهش ریگید دادی باید freeze rotation فعال بشه و هم چنین is kenametic
is trigger هم فعال کن.
use gravity رو غیر فعال کن.

_________________
هیچ وقت دعا نکن جای دیگران باشی زیرا در اینصورت جای تو خالی می ماند!
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
asp.net2
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 2 شنبه 19 آذر 1386
تعداد ارسالها: 70


جمعه 3 ارديبهشت 1389 - 17:27
پاسخ بصورت نقل قول
ممنون از پاسختون
use gravity
را که غیر فعال می کنم چوب پرواز میکنه به آسمان؟
اون دو مورد را هم انجام دادم ولی نشد!؟

_________________
امسال سال همت مضاعف و کار مضاعفه
بخصوص در صنعت بازی سازی ایرانی
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 2 از 4 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |