Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> ساخت بازی با نرم افزار Unity -> چرا Unreal Development Kit بهتر از Unity 3D است!؟
 

ارسال يك موضوع جديد   اين انجمن قفل شده است شما نمي توانيد نامه جديدي ارسالي كنيد يا به نامه اي پاسخ دهيد و يا اينكه آنها را ويرايش كنيد. ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  بعدي

چرا Unreal Development Kit بهتر از Unity 3D است!
نويسنده
پيغام
hamzehshabani
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: شنبه 16 شهريور 1387
تعداد ارسالها: 357
محل سكونت: استان گیلان


2 شنبه 17 خرداد 1389 - 12:11
پاسخ بصورت نقل قول
سلام دوستان، مدتیه بحث بر سر اینکه UDK بهتره یا UNITY 3 بالا گرفته، ما قبلا یه انجمن با همین موضوع داشتیم اما چون اون مال unity 2.6 بود و یکم شلوغ کاری شده بود یه انجمن جدید ساختم که دوستانی که میگن UDK خیلی بهتره دلایل خودشون رو بگن، دوستانی هم که یونیتی رو به طور حرفه ای بلدن جواب بدن تا برای همه مشخص بشه یونیتی بهتره یا آنریل (دوستانی که راجع به چیزی مطمئن نیستن چیزی بیان نکنن لطفا).
هرچند در بعضی جهات آنریل و در بعضی جهات یونیتی بهتره اما لازمه برخی از بحث های تخصصی انجام بشه.

من منتظر نظرات طرفداران UDK هستم، شروع کنید لطفا.

چرا آنریل بهتره؟

_________________


خدایا کمکم کن تا درهایی که به سویم میگشایی ندانسته نبندم و درهایی که به رویم میبندی به اصرار نگشایم. . .

آی دی من : Hamzeh_Shabani

سایت من : www.GameLab.ir

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
alpine
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 431


2 شنبه 17 خرداد 1389 - 12:38
پاسخ بصورت نقل قول
فکر کنم یکی از نکات قابل توجه مش تخریب پذیر آنریل باشه (یکی از کوچکترین دلایل)

که فکر هم نمیکنم تو نسخه ی 3 یونیتی پشتیبانی بشه! Arrow

_________________
Email:b_c.info@Yahoo.com
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
sobhan1991
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 3 شنبه 8 دي 1388
تعداد ارسالها: 104
محل سكونت: تو بازی!


2 شنبه 17 خرداد 1389 - 12:50
پاسخ بصورت نقل قول
میتونم منظورتون رو از مش تخریب پذیر بدونم؟؟

اگه منظورتون تخریب آبجکتها ست .... باید بگم یونیتی این کار رو با پارتیکل سیستم

انجام میده . یه کلیپ تو بخش Resource سایت یونیتی هست که تو کنفرانس داخلی


یونیتی ، قبل از عید ، توسط آقای Forest Johnson توضیح داده میشه ....... که ایشون

با یک پارتیکل یک تخته چوبی میشکنه و به تکه هایی کوچیک تبدیل میکنه که به اطراف پخش

میشن!!! یه حالت انفجار اینم لینک ویدیوش واسه اثبات حرفم :

http://unity3d.com/support/resources/unite-presentations/forest-talks-particles

با این حساب منتظر توانایی های یونیتی 3 باشید PDT_002
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
hamzehshabani
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: شنبه 16 شهريور 1387
تعداد ارسالها: 357
محل سكونت: استان گیلان


2 شنبه 17 خرداد 1389 - 13:29
پاسخ بصورت نقل قول
sobhan1991 جان اون که فرمودی پارتیکله که آنریل اینطوری نیست،آنریل دقیقا مشهای یک آبجکت رو تیکه تیکه میکنه، مثلا اگه به یه دیوار شلیک کنی دیوار خراب میشه.

_________________


خدایا کمکم کن تا درهایی که به سویم میگشایی ندانسته نبندم و درهایی که به رویم میبندی به اصرار نگشایم. . .

آی دی من : Hamzeh_Shabani

سایت من : www.GameLab.ir

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
arashdj71
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 5 شنبه 30 شهريور 1385
تعداد ارسالها: 1347
محل سكونت: ايران-->سرزمين سركوب!


2 شنبه 17 خرداد 1389 - 15:00
پاسخ بصورت نقل قول
hamzehshabani, درست مثل cryengine3 که physics next gen فوق العادشو توی ویدئوی سایت www.crytek.ccom میشه دید...توی یه بخش دمو نشون داده میشه که یه چیزی مثل بمبه اتمی به وسط دریا میخوره و علاوه بر نورپردازی فوق العاده این صحنه (یه همچین سکانسی توی بازی اول crysis بود) تمامی درختان و منابع موجود توی جزیره ریشه کن میشن و تکه تکه میشن! البته اون mesh damaged رو هم که گفتین توی cryengine3 وجود داره! فکر کنم alpine عزیز دیده باشن دمو رو ....
ببخشید که این بحثو مطرح کردم آخه اینجا اصلا ربطی به cry engine نداره Shocked جو گیر شدم...ولی در مورد یونیتی باید بگم با توجه به قیمتی که بابتش پرداخت میشه نباید انتظار امکاناتی داشته باشیم که پرکاربردترین انجین دنیا داره...
آرش.

_________________
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
hamzehshabani
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: شنبه 16 شهريور 1387
تعداد ارسالها: 357
محل سكونت: استان گیلان


2 شنبه 17 خرداد 1389 - 15:38
پاسخ بصورت نقل قول
arashdj71 جان من اون دمو رو دیدم، خیلی زیباست، بله اون هم همون موضوعیه که Alpine فرمود اما نگذارید بحث تاپیک منحرف شه.

دوستان UDK کار کجان؟

_________________


خدایا کمکم کن تا درهایی که به سویم میگشایی ندانسته نبندم و درهایی که به رویم میبندی به اصرار نگشایم. . .

آی دی من : Hamzeh_Shabani

سایت من : www.GameLab.ir

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
SMOKE_UNITY
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 4 شنبه 14 بهمن 1388
تعداد ارسالها: 229


2 شنبه 17 خرداد 1389 - 17:37
پاسخ بصورت نقل قول
udk:استفاده از یک ویرایشگر برای ساخت شیدر های فوق العاده زیبا و استفاده از skylight که شبیه ساز نور خورشید هستش و سایه های داینامیک و مهمتر از همه افت فریمی وجود نداره
من خودم از طرفدارهای سر سخت یونیتی هستم.

_________________
خدايا ميترسم از صورت هايي كه لبخند ميزنند اما نگاه مهرباني ندارند.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
AMIR REZAs
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 11 اسفند 1388
تعداد ارسالها: 335
محل سكونت: تهران


2 شنبه 17 خرداد 1389 - 18:33
پاسخ بصورت نقل قول
سلام
خوب آنریل همیشه ثابت کرده که بهتر از همه ی موتورهای بازی سازی هست.
ادیتورهای قوی ، راحتی کار ، فیلمهای زیاد آموزشی ، ............
اما از طرف دیگر یونیتی با برنامه نویسی تقریبا آسان تر از آنریل خودی نشان داده.
اما باز مقایسه با شماست........... Razz
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
hamzehshabani
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: شنبه 16 شهريور 1387
تعداد ارسالها: 357
محل سكونت: استان گیلان


2 شنبه 17 خرداد 1389 - 18:46
پاسخ بصورت نقل قول
SMOKE_UNITY همه اینها رو که یونیتی داره! Shocked

ویرایشگر شیدرش توسط یکی از کاربر ها ساخته شده.

راجع به SkyLight بیشتر توضیح بده.

سایه های دینامیک و افت فریم هم که مثل همدیگه هستن.

بهتر میگی منم بفهمم منظورت رو؟

AMIR REZAs آنریل بله اما UDK نه! Unreal Engine با UDK فرق داره ها، اشتباه نگیرید.

_________________


خدایا کمکم کن تا درهایی که به سویم میگشایی ندانسته نبندم و درهایی که به رویم میبندی به اصرار نگشایم. . .

آی دی من : Hamzeh_Shabani

سایت من : www.GameLab.ir

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
SMOKE_UNITY
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 4 شنبه 14 بهمن 1388
تعداد ارسالها: 229


2 شنبه 17 خرداد 1389 - 20:45
پاسخ بصورت نقل قول
skylight یک نور هستش که مثل نور خورشید در روز همه جا رو روشن میکنه و حتی جاهایی رو که نور نمی رسه دقیقا مثل نور خورشید امیدوارم متوجه شده باشید با Directional lightفرق داره
نقل قول:

ویرایشگر شیدرش توسط یکی از کاربر ها ساخته شده.

اقا خیلی خوشحال شدیم
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   اين انجمن قفل شده است شما نمي توانيد نامه جديدي ارسالي كنيد يا به نامه اي پاسخ دهيد و يا اينكه آنها را ويرايش كنيد.    صفحه 1 از 7 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |