Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> ساخت بازی با نرم افزار Unity -> چرا Unreal Development Kit بهتر از Unity 3D است!؟
 

ارسال يك موضوع جديد   اين انجمن قفل شده است شما نمي توانيد نامه جديدي ارسالي كنيد يا به نامه اي پاسخ دهيد و يا اينكه آنها را ويرايش كنيد. ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  بعدي

نويسنده
پيغام
m_basij
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 19 شهريور 1388
تعداد ارسالها: 523
محل سكونت: داخل کد


1 شنبه 23 خرداد 1389 - 12:12
پاسخ بصورت نقل قول
خوب من برم از اول جوابت را بدم ، در مورد ادیتور ، خوب خود انرل چندین ادیتور قدرتمند جدا داره ولی خوی برای نوشتن ادیتور شخصیت نیاز به سرسش داری که فقط در لاینسنس کاملش در اختیارت می گذاره ولی با این حال می تونی بنویسی ولی کمی سخت میشه . نیازم نیست که بخواهید تو انرل ادیتور بنویسید چون تمام چیز های که نیاز دارید را داره خودش ، ساهت متریال ها ، برنامه نویسی وژوال ، lod ، تنظیمات static mesh و Visual Logic و Auto Path finding و ui ها و ...
عزیز گفتم بازم میگم ، udk همه نوع قابلیتی داره ، از حرف های شما من متوجه شدم که تا حالا محیط انرل را هم ندیده اید . اگر نه این حرف را نمی زید ، می دونم الان میگی من گفتم یودی کی ، منم می گم که تو لایسینس و دسترسی به سرس با هم تفاوت دارن و تفاوتی دیگه ای ندارن ، این حرف من را یک بجه دبسانی هم می فهمه اگه فقط بره و ببینه انرل چه امکاناتی داره و یو دی کی چی امکاناتی و لایسینسش را بخونه . سواد خاصی هم نمی خواهد که بگی من نفهمیدم کجا نوشته ، اگه می خواهی بگی کجا نوشته برو سایت یودی کی را بخون بعد بیا. یا نه انرل تکنولوژی .

عزیزمنم می دونستم hlsl یک زبان شیدر نویسی هست . اگه منظورتون سر تکنولوژیش هست ، خوب این ماله ماکروسافته و از api های دایرکت ایکس ولی اون کلی تره ولی ببین هر دوشون فرقی با هم ندارن ، شما می تونید با cg برای دایرکت ایکس شیدر بنویسید یا برای open gl یا اون یکی چی بود یادم رفت؟!! حالا یا برای اون . انریل هم خروجی به شما می ده برا ی دیگر کنسول ها . اگه قبول نداری ا بازم میگم بازی برای ps3 ساختن ، هم برای iphone بود یا ipod گرفتن. درسته حالا شما تو یدی کی به دلیل اینکه لایسینس نداری نمی تونی خروجی بگیری برای کنسول ها ولی کافیه که بری و لایسینسش کنی ، تازه تو ایران باسه کنسول کسی بازی نمی سازه دوم ، اگه بخواهی بازی بدی بیرون که باید بری لایسینس کنی که برای یونیتی هم همینطوره پس اخرش فرقی نداره ، ، در اخر از حرفم دور شدم ، این کار من نیست تو انرل که شیدر هام رو برای کنسول ها اماده کنم ، کار انجینه و به من اصلا مربوطی نیست ، اصلا من کاری ندارم که کدی که انرل برای یک متریال یا شیدر من نوشته چه طوریه ، ما ویژوال تو انجین کار می کنیم و کاری اصلا به نوشتن کد برای اینجور چیزها نداریم و نخواهیم داشت . شما مجبورید که برای انجینتون بنویسید ، پس براتون مهمه چی استفاده می کنه ولی تو انرل تبدیل کدها با من نیست ، من طبق قائه انرل کار می کنم اونم بسته به کنسولش به من خروجی می دهد و بعد هم بازی می کنم ، خواه از hlsl استفاده کند یا از cg .

در مورد هوش مصنوعی هم که به نتیجه رسیدیم که انرل بهتره چون هم می تونید خودتون بنویسید و هم از پیش فرضش استفاده کنید.

خوب شاید به قول شما اینهمه نیاز نداشته باشه ولی خوب به هر حال نیاز داره و این کد ها یک بار نوشته می شوند و خلاص .


در مورد یونیتی که کمی با مثالی که زدم فرق داره درسته ولی فقط یکمی هست و شاید چیزهای کوچکی را پیاده سازی کردن و اصل کار را به شما واگذار می کنه و به نوع کند نویسی و کار شما همه چیز بر میگرده .

شاید برای شما مهم باشه که چه جوری bump نشون داده میشه ، جون تو انجینتون مهمه یا دوست دارید ولی من نیازی ندارم بدونم ، منکه نمی خواهم انجین بنویسم که بدونم ؟ ، اگههم نیاز پیدا کنم می روم ببینم چه جوری این کار انجیام میشه .

خوب خود من دارم یاد میگیرم چه جوری انجین بنویسم ، پس نمی روم با انجین یا بگیرم چه جوری انجین بنویسم ، می روم اصل کار را مثل c++ بعد collada بعد direct x و بعد ... را یاد میگیرم بعد کار خودم را می کنم .


تو این بحث هایی که شد همش حرف تکراری بود ، من هر سری یک چیز جدید براتون می گم که برتری انرل معلوم بشه و به کلیشه کشیده نشید و اعتقاد یک نفر که من چه چیز را دوست دارم . می خواهم همه ببینن کدوم چی داره و خودشون تصمیم بگیرن کدوم براشون بهتره اگر نه تو این تایپیک هم شرکت نمی کردم ، ( تمام دوستان هم بهم می گن بحث در این باره ها بی فایده هست چون فرد مقابلش تعصبی برخورد می کنه ( منظورم کسی خاصی نیست برنخوره به کسی ) )

انرل علاوه بر تکنولوژی خودش که تکنولوژی انرل هست از موارد زیر هم استفاده کرده که به قول شما ، با هر جور می خواهید حساب کنید متعلقات هست.
Current Partners

* PhysX

PhysX (NVIDIA)
* Intel Software Products

Performance Tools for Parallelizing Software (Intel)
* Kynapse

Kynapse, HumanIK (Autodesk Game Technology)
* FaceFX

FaceFX (OC3 Entertainment)
* SpeedTree

SpeedTree (IDV)
* Scaleform: GFx

Scaleform: GFx (Scaleform)
* Xoreax

Xoreax
* GameSpy

GameSpy
* Bink

Bink (RAD Game Tools)
* VoiceIn

VoiceIn Game Edition (Fonix Speech)
* Beast

Beast (Illuminate Labs)
* FaceFX

Umbra

* ProFX

ProFX (Allegorithmic)
* AI.Implant

AI.Implant (Presagis)
* Quazal

Rendez-Vouz and Spark! (Quazal)
* Digimask

Digimask (Digimask Ltd.)
* FMOD

FMOD (Firelight Technologies)
* Wwise

Wwise (Audiokinetic)
* Phase Space

Phase Space
* morpheme

morpheme (Natural Motion)
* Vivox

Vivox
* nFringe

nFringe (Pixel Mine Games)

فعلا
Cool Surprised Surprised

_________________
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
hamzehshabani
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: شنبه 16 شهريور 1387
تعداد ارسالها: 357
محل سكونت: استان گیلان


1 شنبه 23 خرداد 1389 - 14:26
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:

خوب خود انرل چندین ادیتور قدرتمند جدا داره ولی خوی برای نوشتن ادیتور شخصیت نیاز به سرسش داری که فقط در لاینسنس کاملش در اختیارت می گذاره ولی با این حال می تونی بنویسی ولی کمی سخت میشه .


پس خودت هم میگی که UDK توانایی نوشتن ادیتور شخصی رو نداره؟ یا اگه باز هم میگی بازی ساز تو UDK میتونه ادیتور بسازه نمونه بهم بده.

نقل قول:

نیازم نیست که بخواهید تو انرل ادیتور بنویسید چون تمام چیز های که نیاز دارید را داره خودش ، ساهت متریال ها ، برنامه نویسی وژوال ، lod ، تنظیمات static mesh و Visual Logic و Auto Path finding و ui ها و ...


میدونم برای نوشتن چنین چیز هایی نیاز به نوشتن ادیتور نیست و آنریل خودش همه این ها رو داره اما ممکنه کاری داشته باشی که که ادیتورش موجود نباشه بنابر این اگه انجینت یونیتی باشه میتونی ادیتور بسازی و اگه UDK باشه نمیتونی.

نقل قول:

عزیز گفتم بازم میگم ، udk همه نوع قابلیتی داره ، از حرف های شما من متوجه شدم که تا حالا محیط انرل را هم ندیده اید . اگر نه این حرف را نمی زید ، می دونم الان میگی من گفتم یودی کی ، منم می گم که تو لایسینس و دسترسی به سرس با هم تفاوت دارن و تفاوتی دیگه ای ندارن ، این حرف من را یک بجه دبسانی هم می فهمه اگه فقط بره و ببینه انرل چه امکاناتی داره و یو دی کی چی امکاناتی و لایسینسش را بخونه . سواد خاصی هم نمی خواهد که بگی من نفهمیدم کجا نوشته ، اگه می خواهی بگی کجا نوشته برو سایت یودی کی را بخون بعد بیا. یا نه انرل تکنولوژی .


شمایی که فقط ادعات میشه فهمت از من و تمام اعضای تاپیک یونیتی بالاتره و ما همه از دم نفهم هستیم برای چی همه بحث ها رو ربط میدی به Unreal Engine؟
آقای باهوش میشه بگی کدوم شرکت بزرگی تو یه روز انجین 700000 دلاریش رو مجانی میکنه که برای ساخت هر بازی فقط 25% از سود رو دریافت کنه؟
اونوقت کمپانی هایی مثل UbiSoft یا EA از شما کمتر میفهمن که میان واسه یه بازی مثل اسپلینتر سل کانوکشن لایسنس انجین اصلی رو میخرن؟ اگه شما میگی فرقشون فقط تو سورسشه یعنی نمیشه کانوکشن رو با UDK ساخت؟
اونوقت یوبی سافت درک نمیکنه اینجا UDK بهتر از Unreal Engine واسش میصرفه؟
بچه جان بفرما برو خودت تحقیق کن، اون زمانی که من راجع به تفاوت این دوتا میدونستم شما هنوز بازی سازی هم نمیدونستی چیه.
ممکنه به اندازه تو وقتم رو برای UDK تلف نکرده باشم اما با امکاناتش بهتر از تو آشنام.

(راستی فقط اگه 1 بار دیگه بهم بگی نفهم باهات طور دیگه ای برخورد میکنم)

نقل قول:

انریل هم خروجی به شما می ده برا ی دیگر کنسول ها . اگه قبول نداری ا بازم میگم بازی برای ps3 ساختن ، هم برای iphone بود یا ipod گرفتن.


بچه ها بریم UDK کار کنیم؟
بعضیا فکر میکنن خروجی کنسول هم میده مخصوصا iphone.

نقل قول:

اصلا من کاری ندارم که کدی که انرل برای یک متریال یا شیدر من نوشته چه طوریه ،


پس خودت هم میدونی که UDK فقط ابزار داره و با ابزار هاش داره کار رو راحت میکنه، من هم که 1000000000000 بار گفتم اینکه UDK اینهمه ابزار داره و به کار دقت و سرعت میده یه قابلیت خیلی خوب برای بازی سازهاست اما بحث من اینه شما در نهایت و در آخر بازی سازی محتاج به استفاده از ابزاری یعنی بعنوان یک جوون ایرانی تو این صنعت هرگز پیشرفت نمیکنی چون که فقط داری با ابزار کار میکنی مثل اون اوایل که تازه FPS Creator باب شده بود و هر کسی ادعا میکرد بازی سازه.

بارها گفتم باز هم میگم UDK برای کسایی که میخوان فقط یک بازی بسازن و اصلا متوجه نشن یک انجین چه کاری برای ساخت انجام میده بهترین گزینه است اما در نهایت یک محیط ویژاله.

نقل قول:

در مورد هوش مصنوعی هم که به نتیجه رسیدیم که انرل بهتره چون هم می تونید خودتون بنویسید و هم از پیش فرضش استفاده کنید.


درسته.

نقل قول:

در مورد یونیتی که کمی با مثالی که زدم فرق داره درسته ولی فقط یکمی هست و شاید چیزهای کوچکی را پیاده سازی کردن و اصل کار را به شما واگذار می کنه و به نوع کند نویسی و کار شما همه چیز بر میگرده .


اگه با یونیتی کار کنی خودت متوجه میشی ساده از این حرفاست.

نقل قول:

شاید برای شما مهم باشه که چه جوری bump نشون داده میشه ، جون تو انجینتون مهمه یا دوست دارید ولی من نیازی ندارم بدونم ، منکه نمی خواهم انجین بنویسم که بدونم ؟ ، اگههم نیاز پیدا کنم می روم ببینم چه جوری این کار انجیام میشه .

خوب خود من دارم یاد میگیرم چه جوری انجین بنویسم ، پس نمی روم با انجین یا بگیرم چه جوری انجین بنویسم ، می روم اصل کار را مثل c++ بعد collada بعد direct x و بعد ... را یاد میگیرم بعد کار خودم را می کنم .


من مثال زدم، برای نوشتن انجین هم اینهایی که میگی اشتباهه. البته نه اینکه این راهها رو نداره اما....

نقل قول:

تو این بحث هایی که شد همش حرف تکراری بود ، من هر سری یک چیز جدید براتون می گم که برتری انرل معلوم بشه و به کلیشه کشیده نشید و اعتقاد یک نفر که من چه چیز را دوست دارم . می خواهم همه ببینن کدوم چی داره و خودشون تصمیم بگیرن کدوم براشون بهتره اگر نه تو این تایپیک هم شرکت نمی کردم ، ( تمام دوستان هم بهم می گن بحث در این باره ها بی فایده هست چون فرد مقابلش تعصبی برخورد می کنه ( منظورم کسی خاصی نیست برنخوره به کسی ) )


منبعت رو هم ذکر کن که مطمئن شم از Unreal Engine نیست و چنین مشخصاتی از UDK هست.

من هم قبول دارم تاحدودی تعصبی برخورد میکنم اما حرف هام همه شون عاقلانه و با دلیله به همین دلیل میگم یونیتی از برخی جهات خیلی بهتر از UDK هست.

_________________


خدایا کمکم کن تا درهایی که به سویم میگشایی ندانسته نبندم و درهایی که به رویم میبندی به اصرار نگشایم. . .

آی دی من : Hamzeh_Shabani

سایت من : www.GameLab.ir

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
vahidpoor
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 31 تير 1388
تعداد ارسالها: 531
محل سكونت: مشهد


1 شنبه 23 خرداد 1389 - 15:32
پاسخ بصورت نقل قول
ببینید بچه ها بحث رو اشتباه گرفتین

انریل یک چیزه اما یونیتی یک چیزه دیگه

انریل قوی تر هست شکی در این نیست مطمئن باشید

اما انریل یک تیم 20 نفره برا ساخت بازی میخواد که یونیتی نه که خوب پیچیدگی رو نشون می ده

نکته بعدی 25 % فروش بازی های شرکت های بزرگ خیلی بیشتر از پول لایسنس اصلی می شه
اونا اول پول رو می دن چون مطمئنن کارشون نتیجه داره در ضمن نسخه اصلی همراه با آموزش بهت می دن نه اینکه یه سی دی بدن بگن تمام

اما خوب بازم می گم این دو انجین اصلا بهم ربط نداره یکی خیلی قوی اما پیچیده یکی ضعیفتر و ساده مطمئنن با یوننیتی بازیtourk رو نمی سازن و همچنین یک شبیه سازی ساده هم رو با انریل

بازم میگم انا ها با هم فرق دارن فرق فرق فرق

در ضمن بهم هم توهین نکنید دوستان هر کس کاره خودشو بکنه من پیشنهاد می کنم اگر تیمتون 2 تا 5 نفر شک نکنین یونیتی اما اگر بیشت هست به یو دی کی هم فکر کنید خروجیش تمیزه
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
vahidpoor
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 31 تير 1388
تعداد ارسالها: 531
محل سكونت: مشهد


1 شنبه 23 خرداد 1389 - 15:33
پاسخ بصورت نقل قول
یک چیزه دیگه هم بگم که گول امکانات رو نخورین هم در یونیتی و هم در یو دی کی ببیند از کدوم امکاناتش می تونید استفاده کنید

_________________
همیشه زمانی برای شروع است
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
m_basij
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 19 شهريور 1388
تعداد ارسالها: 523
محل سكونت: داخل کد


1 شنبه 23 خرداد 1389 - 16:55
پاسخ بصورت نقل قول
1.در مورد ادیتور های داخل انرل بگو کدومشون ممکنه نیازت را برطرف نکنه تا من قبول کنم ، شما یک مثال نقض بیاور .

2. من به شما توهین نکردم ، درست صحبت کن ، من گفتم به نظرم محیط نرم افزارم ندید ، نگفتم نفهمید، گفتم ، تو تایپ بجور.
اقا قبول فرق دارن ، به چی می خواهیم برسیم؟!!!

در مورد خروجی که عرض کردم ، سواد فارسی خوندن دارید دیگه سری به سایت بازی رایانه بزنید و تو اخبارش نگاه کنید. فقط گفتم یادم نیست که کدوم کنسول بود iphone بود یا ipod .


وایسا اینجوری به نتیجه نمی رسیم ، یک مسابقه می گذاریم ، از هر دو طرفدار ، شخص بیاد ، یعنی من تنها ، شما تنها ، اون یکی تنها ، چند نفر هم مدل ساز بیاد . یک چیز کلی را قرار داد می کنیم بسازیم ، تمام نقشه را مو به مو میگیم بعد مدل ساز ها مدل با کیفیت و همینطور تکسچر شده مثل کاراکتر بسازن ( که بعد نگیم فلانی تکسچر را اینجوری استفاده کرد یا مال من خوب تکسچر نشده بود ، کار یک نفر باشه و همه یک طور باشن ) ، بعد شروع کنیم به ساخت ، تو عرض یک یا دو هفته ، قابلیت های انجین معلوم میشه ، خروجی نهایی کارها هم معلوم میشه بعد یک دمو از بازی خودتون از مپ اپ می کنید و همه می بینند و قضاوت می کنند کدوم بهتره ، کیفیت تصویر فیلم را هم یک چیز خاصی می گذاریم.

اگر نه به نتیجه نمی رسیم ، چون همه قبول دارید انرل سره ، یو دی کی هم از یونیتی سره ولی سادگی را شما می خواهید . پس بحث سر امکانات و غیره بی فایده است ، ادامش هم ندید ، اگه واقعا می خواهید مقایسه کنید ، برای مقایسه کردن خروجی کار را مقایسه می کنند . از هر نوع امکاناتی هم مجازید تو بازی استفاده کنید.

_________________
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
m_basij
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 19 شهريور 1388
تعداد ارسالها: 523
محل سكونت: داخل کد


1 شنبه 23 خرداد 1389 - 18:35
پاسخ بصورت نقل قول
UnrealScript is the Unreal Engine's scripting language. It is a staticly/strongly-typed, object-oriented and event-driven programming language very similar to Java and C++, with some influences from Visual Basic. If you want to learn UnrealScript, you should make yourself familiar with the fundamental concepts of object-oriented programming. It definitely helps already to know another programming language, preferably one that is strongly-typed and object-oriented as well.

_________________
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
m_basij
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 19 شهريور 1388
تعداد ارسالها: 523
محل سكونت: داخل کد


1 شنبه 23 خرداد 1389 - 18:39
پاسخ بصورت نقل قول
شما بهتره اول بخونی ببینی این چیزی که من گفتم هست یا نیست بعد مسخره کنی .
in December 2009, Epic demoed UE3 running on Apple's 3rd generation wp:iPod touch. They said that this will also support wp:iPhone 3GS, and also an unknown mobile platform set to be unveiled at CES 2010.link
http://anandtech.com/gadgets/showdoc.aspx?i=3695

_________________
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
hamzehshabani
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: شنبه 16 شهريور 1387
تعداد ارسالها: 357
محل سكونت: استان گیلان


1 شنبه 23 خرداد 1389 - 19:37
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:

من به شما توهین نکردم ، درست صحبت کن ، من گفتم به نظرم محیط نرم افزارم ندید ، نگفتم نفهمید، گفتم ، تو تایپ بجور.
اقا قبول فرق دارن ، به چی می خواهیم برسیم؟!!!


من بخاطر اینکه گفتی محیط رو ندیدی عصبانی نشدم بخاطر این حرفت عصبانی شدم (این حرف من را یک بچه دبستانی هم می فهمه)، ببخشید از یه موضوع دیگه هم عصبی بودم رو تو خالی شد، معذرت میخوام.

نقل قول:

در مورد ادیتور های داخل انرل بگو کدومشون ممکنه نیازت را برطرف نکنه تا من قبول کنم ، شما یک مثال نقض بیاور.


منظور من این نیست که ابزار آنریل نمیتونه همه کار رو انجام بده، منظور من وجود چنین قابلیتیه.

این مثالیه که الان زد به سرم زیاد روش تاکید نکن:
مثلا شما میخوای یه بازی ماشین بسازی بعد یه ادیتور میسازی که اینها رو یه جوری ساده تر کنترل کنی.
چیز بهتری تو ذهنم نیست اگه یادم اومد عرض میکنم.

نقل قول:

در مورد خروجی که عرض کردم ، سواد فارسی خوندن دارید دیگه سری به سایت بازی رایانه بزنید و تو اخبارش نگاه کنید. فقط گفتم یادم نیست که کدوم کنسول بود iphone بود یا ipod .


بله خودنم مربوط به آیفون بود اما نه بصورت رسمی عرضه شده و نه مشخصه که برای UDK در دسترس باشه، یکی از بزرگترین ضعف های UDK نسبت به یونیتی محدودیت در پلتفرم هاش هست که شخصا دوست دارم که پلتفرمهای بیشتری به UDK اضافه بشه.

نقل قول:

وایسا اینجوری به نتیجه نمی رسیم ، یک مسابقه می گذاریم ، از هر دو طرفدار ، شخص بیاد ، یعنی من تنها ، شما تنها ، اون یکی تنها ، چند نفر هم مدل ساز بیاد . یک چیز کلی را قرار داد می کنیم بسازیم ، تمام نقشه را مو به مو میگیم بعد مدل ساز ها مدل با کیفیت و همینطور تکسچر شده مثل کاراکتر بسازن ( که بعد نگیم فلانی تکسچر را اینجوری استفاده کرد یا مال من خوب تکسچر نشده بود ، کار یک نفر باشه و همه یک طور باشن ) ، بعد شروع کنیم به ساخت ، تو عرض یک یا دو هفته ، قابلیت های انجین معلوم میشه ، خروجی نهایی کارها هم معلوم میشه بعد یک دمو از بازی خودتون از مپ اپ می کنید و همه می بینند و قضاوت می کنند کدوم بهتره ، کیفیت تصویر فیلم را هم یک چیز خاصی می گذاریم.

اگر نه به نتیجه نمی رسیم ، چون همه قبول دارید انرل سره ، یو دی کی هم از یونیتی سره ولی سادگی را شما می خواهید . پس بحث سر امکانات و غیره بی فایده است ، ادامش هم ندید ، اگه واقعا می خواهید مقایسه کنید ، برای مقایسه کردن خروجی کار را مقایسه می کنند . از هر نوع امکاناتی هم مجازید تو بازی استفاده کنید.


این روش هم مزیت داره و هم عیب، مزیتش اینه که تا حدودی قابلیت های فردیمون مشخص میشه و عیبش هم اینه که تو یه پروژه نمیشه همه قابلیت های یک انجین رو مشخص کرد.

به نظرم تک تک قابلیت ها رو لیست میکنیم و با هم مقایسه میکنیم و نتیجه گیری میکنیم.

مثلا در رابطه با گرافیک، شما میگی فلان تکنیک رو داره من میگم فلان تکنیک بعد مثلا تو گرافیک UDK امتیاز بالاتر میگیره و بعد صدا و همینطوری.

نظرت چیه؟

بازم ببخشید اگه عصبانی شدم.

_________________


خدایا کمکم کن تا درهایی که به سویم میگشایی ندانسته نبندم و درهایی که به رویم میبندی به اصرار نگشایم. . .

آی دی من : Hamzeh_Shabani

سایت من : www.GameLab.ir

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
hamzehshabani
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: شنبه 16 شهريور 1387
تعداد ارسالها: 357
محل سكونت: استان گیلان


1 شنبه 23 خرداد 1389 - 19:43
پاسخ بصورت نقل قول
vahidpoor نوشته:

انریل قوی تر هست شکی در این نیست مطمئن باشید .


از خیلی جهات بله اما از خیلی جهات هم نه.

vahidpoor نوشته:

نکته بعدی 25 % فروش بازی های شرکت های بزرگ خیلی بیشتر از پول لایسنس اصلی می شه
اونا اول پول رو می دن چون مطمئنن کارشون نتیجه داره در ضمن نسخه اصلی همراه با آموزش بهت می دن نه اینکه یه سی دی بدن بگن تمام


درست میگی من اشتباه کردم.

_________________


خدایا کمکم کن تا درهایی که به سویم میگشایی ندانسته نبندم و درهایی که به رویم میبندی به اصرار نگشایم. . .

آی دی من : Hamzeh_Shabani

سایت من : www.GameLab.ir

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Unity3D
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 1034


1 شنبه 23 خرداد 1389 - 21:35
پاسخ بصورت نقل قول
اي بابا ببينيد ملت ميرن با همين يونيتي كه ميگيد به درد نميخوره و نميشه باهاش بازي خوب ساخت چي ميسازن
http://www.interstellarmarines.com/media-section/images/

اونوقت من و شما بايد بحث الكي كنيم كه مثلا گرافيك آنريل بيشتره يا يونيتي !!!
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   اين انجمن قفل شده است شما نمي توانيد نامه جديدي ارسالي كنيد يا به نامه اي پاسخ دهيد و يا اينكه آنها را ويرايش كنيد.    صفحه 6 از 7 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |