Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> ساخت بازی با نرم افزار Unity -> يك سوال در مورد انيميشن
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي

يك سوال در مورد انيميشن
نويسنده
پيغام
SaeedPooladzadeh
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 2 شنبه 3 دي 1386
تعداد ارسالها: 26


4 شنبه 19 خرداد 1389 - 16:55
پاسخ بصورت نقل قول
سلام

سوال من در مورد يونيتي و سي شارپ است.
مي خواستم بعد از اينكه يك gameObjectانيميشن خودش رو اجرا مكنه از بين بره. اين كد رو نوشتم اما gameObjectاز بين نميره!! اشكال كجاست؟




GameObject Box = GameObject.FindGameObjectWithTag("box");
Box.animation.Play("idle");

if (!Box.animation.isPlaying)
{
Destroy(Box.gameObject);
}
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
SMOKE_UNITY
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 4 شنبه 14 بهمن 1388
تعداد ارسالها: 229


4 شنبه 19 خرداد 1389 - 18:13
پاسخ بصورت نقل قول
كد:
GameObject Box = GameObject.FindGameObjectWithTag("box");
Box.animation.Play("idle");

if (!Box.animation.isPlaying)
{
Destroy(Box.gameObject);
}

شما با این کد گفتی اگه جعبه انیمیشن رو اجرا نکرد جعبه حذف بشه.
به این صورت تغییر بده ببین چی میشه
GameObject Box = GameObject.FindGameObjectWithTag("box");
Box.animation.Play("idle");

if (Box.animation.isPlaying)
{
Destroy(Box.gameObject);
}
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Unity3D
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 1034


4 شنبه 19 خرداد 1389 - 18:15
پاسخ بصورت نقل قول
سلام

دوست عزيز لازم نيست يه سوال رو چند جا بپرسي ( اصلا لازم نبود تاپيك بزني ، ميتونستي تو بخش سوال و جواب مطرح كني)

اما در مورد سوالت ...
شما میتونی به راحتی این کار رو با Animation Event انجام بدي ...
اگه نميدوني چيه اين قسمت از manual رو خوب بخون :
Reference Manual > Animation View Guide > Using Animation Events
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
SMOKE_UNITY
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 4 شنبه 14 بهمن 1388
تعداد ارسالها: 229


4 شنبه 19 خرداد 1389 - 18:15
پاسخ بصورت نقل قول
كد:
GameObject Box = GameObject.FindGameObjectWithTag("box");
Box.animation.Play("idle");

if (!Box.animation.isPlaying)
{
Destroy(Box.gameObject);
}

شما با این کد گفتی اگه جعبه انیمیشن رو اجرا نکرد جعبه حذف بشه.
به این صورت تغییر بده ببین چی میشه
GameObject Box = GameObject.FindGameObjectWithTag("box");
Box.animation.Play("idle");

if (Box.animation.isPlaying)
{
Destroy(Box.gameObject);
}
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
SaeedPooladzadeh
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 2 شنبه 3 دي 1386
تعداد ارسالها: 26


4 شنبه 19 خرداد 1389 - 18:51
پاسخ بصورت نقل قول
Unity3D نوشته:
سلام

دوست عزيز لازم نيست يه سوال رو چند جا بپرسي ( اصلا لازم نبود تاپيك بزني ، ميتونستي تو بخش سوال و جواب مطرح كني)

اما در مورد سوالت ...
شما میتونی به راحتی این کار رو با Animation Event انجام بدي ...
اگه نميدوني چيه اين قسمت از manual رو خوب بخون :
Reference Manual > Animation View Guide > Using Animation Events


من يك Eventروي AnimationEventانتخاب مي كنم اما DialogBoxظاهر نميشه. علت چيه؟
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
Unity3D
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 1034


4 شنبه 19 خرداد 1389 - 19:21
پاسخ بصورت نقل قول
SaeedPooladzadeh نوشته:
Unity3D نوشته:
سلام

دوست عزيز لازم نيست يه سوال رو چند جا بپرسي ( اصلا لازم نبود تاپيك بزني ، ميتونستي تو بخش سوال و جواب مطرح كني)

اما در مورد سوالت ...
شما میتونی به راحتی این کار رو با Animation Event انجام بدي ...
اگه نميدوني چيه اين قسمت از manual رو خوب بخون :
Reference Manual > Animation View Guide > Using Animation Events


من يك Eventروي AnimationEventانتخاب مي كنم اما DialogBoxظاهر نميشه. علت چيه؟


انيميشن ها رو از نرم افزار مدلساز ايمپورت ميكني ؟
انيميشن هايي كه ايمپورت ميشه رو نميتوني event گذاری کنی ... باید انیمیشن رو Duplicate کنی و از اون استفاده کنی ...
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
SaeedPooladzadeh
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 2 شنبه 3 دي 1386
تعداد ارسالها: 26


4 شنبه 19 خرداد 1389 - 20:14
پاسخ بصورت نقل قول
راه ديگه اي براي انجام اين كار در يونيتي نيست؟ فقط همين روش هست؟
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 1 از 1 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |