Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> اصول اولیه در طراحی بازیهای کامپیوتری -> زیبایی بازی جنرال
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه 1, 2, 3  بعدي

زیبایی بازی جنرال
نويسنده
پيغام
vahidpoor
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 31 تير 1388
تعداد ارسالها: 531
محل سكونت: مشهد


2 شنبه 15 شهريور 1389 - 20:41
پاسخ بصورت نقل قول
کسی می تونه از عوامل موفقیت بازی های جنرال 1 و 2 چیزی رو بگه
عوامل مربوط به گیم پلی و حتی بحث تبلیغات بازی
(لطفا بحث فنی انجام شود)

_________________
همیشه زمانی برای شروع است
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
vahidpoor
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 31 تير 1388
تعداد ارسالها: 531
محل سكونت: مشهد


2 شنبه 15 شهريور 1389 - 20:45
پاسخ بصورت نقل قول
به نظر من وجود یک گیم پلی بالانس خیلی به جذابیت بازی کمک کرد و همچنین اون حس رقابتی که وجود داشت

آیا به نظر شما همیشه حس رقابت می تونه به جذابیت بازی کمک کنه ؟




_________________
همیشه زمانی برای شروع است
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
m_dawoodi
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 2 شنبه 10 خرداد 1389
تعداد ارسالها: 140


2 شنبه 15 شهريور 1389 - 20:59
پاسخ بصورت نقل قول
زمان خودش گرافیک فوق العاده ای برای یک بازی استراتژیک داشت !
اون موقع همه قلعه بازی میکردن بعد یهو این اومد که تانکه رو زمین راه میرفت گرد و خاک راه مینداخت Surprised
از لحاظ قدرت های متنوع هم خیلی جذاب بود!

_________________
پایدار ... .
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
vahidpoor
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 31 تير 1388
تعداد ارسالها: 531
محل سكونت: مشهد


2 شنبه 15 شهريور 1389 - 21:07
پاسخ بصورت نقل قول
lموافقم پس میشه گفت که یکی عوامل موفقیتش گرافیکش بوده ؟

_________________
همیشه زمانی برای شروع است
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
m_dawoodi
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 2 شنبه 10 خرداد 1389
تعداد ارسالها: 140


2 شنبه 15 شهريور 1389 - 21:12
پاسخ بصورت نقل قول
خیلی از بازیا به خاطر گرافیکش موفق شد.
اینم یکیش ، بعدشم یک سبک جدیدی داشت که اونم قدرت جنرال بودنه !
چیزی که خیلیا آرزوشو داشتن .

_________________
پایدار ... .
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Xhizors
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 1 شنبه 19 ارديبهشت 1389
تعداد ارسالها: 251
محل سكونت: 127.0.0.1


2 شنبه 15 شهريور 1389 - 21:21
پاسخ بصورت نقل قول
و البته روایت فوق‌العاده داستان. تکنیکای سینمایی و میان پرده برای اولین بار در ردآلرت(بابای جنرالز) به طور گسترده استفاده شدند. همین‌طور دوبله‌ی بازی که از بازیگرهای معروف هالیوود استفاده شده بود.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
Ali
مدیر کل
مدیر کل


تاريخ عضويت: شنبه 20 تير 1383
تعداد ارسالها: 2983
محل سكونت: On the edge


2 شنبه 15 شهريور 1389 - 21:30
پاسخ بصورت نقل قول
Taunt های فوق العاده بازی. light tanks of the GLA از اون تانت هایی هست که هیچوقت یادم نمیره.

_________________
پی سی گیمرز - آرشيو بزرگ بازی های کامپیوتری
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
vahidpoor
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 31 تير 1388
تعداد ارسالها: 531
محل سكونت: مشهد


2 شنبه 15 شهريور 1389 - 22:14
پاسخ بصورت نقل قول
در مورد این بازی هم رسیدیم به فاکتور صدا منم موافقم no system is safe
اما ما بازی هایی مثل empire earth1 رو داشتیم که خوب گرافیک کمتری داشت اما اون هم خیلی جذاب بود
اما در کنارش بازی کمپانی که گرافیک خیلی زیادی داشت اما شاید خیلی مثل جنرال موفق نبود
پس میشه نتیجه گرفت که گرافیک تنها عامل نیست درسته ؟

_________________
همیشه زمانی برای شروع است
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
مصطفي سپهريان
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: جمعه 24 آذر 1385
تعداد ارسالها: 1147
محل سكونت: تو يه فلش مموري دو گيگ


3 شنبه 16 شهريور 1389 - 10:18
پاسخ بصورت نقل قول
خوب چرا كسي از قابليت بازي بصورت مالتي پليرش چيزي نگفت؟ مهمتين عامل محبوبيت اين بازي وجودش در گيم نت ها بود! جنرال و واركرفت بدليل بازي شبكه اي موفقيتي رو كسب كردن كه هيچ بازي استراتژيك ديگه اي نتونست كسب كنه! مطمئناً موفقيتي كه بازي هاي مثل عصر امپراطور (اگه درست گفته باشم) و ... داشتن هيچ وقت به اين دو بازي نرسيده!

_________________
«پشتکار»«پشتکار»«پشتکار»
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Xhizors
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 1 شنبه 19 ارديبهشت 1389
تعداد ارسالها: 251
محل سكونت: 127.0.0.1


3 شنبه 16 شهريور 1389 - 11:53
پاسخ بصورت نقل قول
البته توی قسمت مالتی پلیر کمتر استراتژی خفن بازی، بازی می‌شد. بیش‌تر تاور دفنس بازی می‌کردند. یا مثلن از وارکرفت ، دوتا بازی می‌کردند. فکر نمی‌کنم فاکتور خیلی مهمی باشه.

در مورد بازی CoH هم عدم موفقیتش بخاطر این بود که چیز تاژه‌ای نداشت. مخصوصن اینکه هم‌زمان با یه بازی کلاسیک مثل dawn of war به بازار اومد. امتیاز نوآوری =۰
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 1 از 3 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه 1, 2, 3  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |