Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> اصول اولیه در طراحی بازیهای کامپیوتری -> زیبایی بازی جنرال
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3  بعدي

نويسنده
پيغام
vahidpoor
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 31 تير 1388
تعداد ارسالها: 531
محل سكونت: مشهد


3 شنبه 16 شهريور 1389 - 12:39
پاسخ بصورت نقل قول
پس چه چیزی بود که اینقدر جنرال رو موفق کرد ؟

_________________
همیشه زمانی برای شروع است
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
m_dawoodi
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 2 شنبه 10 خرداد 1389
تعداد ارسالها: 140


3 شنبه 16 شهريور 1389 - 16:08
پاسخ بصورت نقل قول
شما ميخواي دست بزاري رو اينکه همه چيز گرافيک نيست !
اگه به منه ميگم بهتره بحث اينکه بيايم بازي ساده ولي جذاب بسازيمو بزاريم کنار.
همه دارن همين فکرو ميکنن .
قبول کنيد بازي مثل امپاير در زمان خودش که گرافيک در اون حد نبود خوب بود و خاطره شد.مثل سوپر ماريو !
اين بحث ها کليشه اي شده ديگه!
چرا شما بتمن 4 رو مثال نميزنين ؟
اساسين ، جي تي اي IV ، اسپلينتر ( که از همون اول گرافيک خفني داشت ) ، اين همه بازي ديگه هست که به خاطر گرافيکش + داستانش + تيم قوي و حرفه اي و هزار چيز ديگه رفته بالا !
همين جنرال عنصر اصلي موفقيت گرافيکش بود !
بعدشم هيچ بازي گرافيکش تنها عاملش نيست.
اگه اونجوري بخواين crysis فقط عامل موفقيتش گرافيکش بود.
يا مثلاً همون world of goo که به خاطر جذابيت گرافيکيش و فيزيک ممتازش معروف شد.

لپ کلام ؛ يک بازي خوب و پر فروش بايد تمام عناصر رو در کنار خودش داشته باشه ، اگه گرافيکش در حد خيلي ضعيف باشه نميتونه هدفشو و داستانشو برسونه چون تو دوره حالا پلير همون اول alt+f4 ميزنه.

یاد آوری کوچکی بکنم ، مشاوران بازی جنرال چند تا جنرال واقعی بودن ، تیم سازنده این بازی ها کوچیک کوچیکش 100 نفره !
مدیریت قوی ، نیروهای حرفه ای که همه مدارک معتبر از آکادمی ها معتبر دارن پشت بازی جنرال و امپایر و IGI و ... هستند.
تبلیغات بین المللی این بازیها ، فروش گسترده و ... همه و همه عوامل موفقیت هستند که ما چشم رو همه بستیم و میگیم خوب گرافیکش خوب بود یا صدا گذاریش !؟!؟

فکـر میکنم بریم سر اصل مطلب که بازی ساختنه بهتره تا اینکه بررسی های اینجوری داشته باشیم.

_________________
پایدار ... .
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
vahidpoor
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 31 تير 1388
تعداد ارسالها: 531
محل سكونت: مشهد


3 شنبه 16 شهريور 1389 - 16:39
پاسخ بصورت نقل قول
به نکات خیلی خوبی اشاره کردید ممنون
اما باید این نکته در نظر داشته باشید که گرافیم همه چیز نیست در حقیقت من یک مثال می زنم
ببینید هوا لازمه اما اون چیزی باعث میشه یک دونده سریعتر بره ماهیچه ها و قدرت ذهنی و بدنی اونه داشتن یک گرافیک خوب لازمه اما همیشه باعث موفقیت نمیشه نمونش زیاده

چیزی که باعث موفقیت میشه مزیت رقابتی یک بازی تو بازاره

مثلا بازی جنرال که واقعی بودن (البته تا حدودی) داشتن امکان بازی تحت شبکه ( که شامل نداشتن باگ هم میشه)و هم چنین گیم پلی بالانس بازی مزیت رقابتی یا همون شایستگی محصول بوده

_________________
همیشه زمانی برای شروع است
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
MahanGM
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 20 شهريور 1386
تعداد ارسالها: 1846
محل سكونت: USS Terra Nova


3 شنبه 16 شهريور 1389 - 16:49
پاسخ بصورت نقل قول
به نظر من اول یکی حالت lan بودنش خیلی کمک کرد + map های خوبی داشت یکی هم اینکه بازی واقعا به شما وسعت میداد تقریبا می تونم بگم به عنوان یک بازی استراتژیک کامل بود. Surprised

_________________
I have a dream that little children will one day live in a nation where they will not be judged by the color of their skin but by the content of their character. I have a dream today
هیچ راه فراری نیست!
http://www.dreamfactory.ir
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
vahidpoor
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 31 تير 1388
تعداد ارسالها: 531
محل سكونت: مشهد


3 شنبه 16 شهريور 1389 - 17:03
پاسخ بصورت نقل قول
موافقم درسته حات شبکش خیلی به محبوبیتش کمک کرد که حتی الان هم بازی میشه

_________________
همیشه زمانی برای شروع است
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
m_dawoodi
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 2 شنبه 10 خرداد 1389
تعداد ارسالها: 140


3 شنبه 16 شهريور 1389 - 18:47
پاسخ بصورت نقل قول
یعنی به نظر شما دلایلی که گفتم کافی نبود !؟

یه سوال میپرسم تا کاملاً متوجه بشید ، شما یه بازی خفن بساز ، خـیلی خفن ، بعد ناشر بین المللی نداشته باش !
بازی به چه دردی میخوره ؟ Sad
دلایلی که شما میشمرید خیلی به صورت عامیانه و مبتدی هست ، اینجا انجمن تخصصیه و انتظار مباحث تخصصی تر در بررسی بازیها هست !
رقابت مهمه ولی ایده نوین حرف اول رو میزنه . جنرالی که قبلاً ساختن چه سودی داره دوباره مشابه ش تولید بشه!؟

چه فایده ما هرچی میگیم باز الآن یکی میاد میگه بازیش چیزی نداشت برا همون جذاب بود !
جواب رو توی پست قبلی دادم ، باز میگین مزیت رقابتی که نمیدونم واقعاً منظور چیه !!!

بازم میگم ، جنرال یک بازی ماله شاید 8 ساله پیش باشه ، شما وقتتونو دارین بی خودی میزارید.اگر موفقیتی داشته ماله اون موقع بوده که مشابه ش نبوده!
کاش پارسال بیشتر به حرف هایی که توی نمایشگاه رسانه های دیجیتال مطرح شد توجه میکردید تا به گذشته بر نمیگشتید.

_________________
پایدار ... .
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
MahanGM
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 20 شهريور 1386
تعداد ارسالها: 1846
محل سكونت: USS Terra Nova


3 شنبه 16 شهريور 1389 - 21:06
پاسخ بصورت نقل قول
دادا شما چرا انقدر آیه یس می خونی ! Shocked باب، اینجا برای بحث گفتگو همه که اندازه شما استاد نیستن Idea . تازه این بحث ها پایه ای و خیلی کمک می کنه اگه مباحث پیشرفته بود که همه حوصله شون سر می رفت و دیگه اینجا نمیو مدن !. Surprised

_________________
I have a dream that little children will one day live in a nation where they will not be judged by the color of their skin but by the content of their character. I have a dream today
هیچ راه فراری نیست!
http://www.dreamfactory.ir
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
vahidpoor
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 31 تير 1388
تعداد ارسالها: 531
محل سكونت: مشهد


3 شنبه 16 شهريور 1389 - 21:15
پاسخ بصورت نقل قول
آقای داوودی دقیقا چون بحث تخصصیه این رو اینجا اوردم اما اگر شما مشکلی میتونی این ها رو نخونی
اما در مورد مزیت رقابتی فکر کنم نیاز به توضیح وجود نداره لطفا بیشتر مطالعه فرمایید اونی که شما می فرمایید هم جز مزیت رقابتیش قرار داره نحوه پخش و بازار یابی

ما می خواییم اینجا در حقیقت این مسئله رو بفهیم که بازی های خوب دنیا شایستگیشون چی بوده و چطور برای خودشون ایجاد کردن

اما در مورد رسانه دیجیتال باید بگم که چی یادم باشه ؟

_________________
همیشه زمانی برای شروع است
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
m_dawoodi
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 2 شنبه 10 خرداد 1389
تعداد ارسالها: 140


3 شنبه 16 شهريور 1389 - 22:20
پاسخ بصورت نقل قول
نمیدونم والا !
دلیل لحن تند شما رو نمیدونم چیه ، یعنی چی من اگه مشکلم میتونم نخونم !
شما که متخصصی امیدوارم تخصصت بیشتر بشه.
دوستانی که اینجا هستن منظور منو نمیفهمن ، فکر میکنم شما خودت بدونی چی میگم.
(بچه ها میخواستن تو همین PD تاپیک نقد و بررسی فنی "جنگ 33 روزه" راه بندازن ، نزاشتم.هنوز خاطرات تلخش زنده اس متاسفانه )

امیـدوارم این بحث ها نتیجه بده ، شمـاهم به آرزوت برسی و لحن گفتار یکم تغییر کنه !

پایدار باشید و مهربون ،

_________________
پایدار ... .
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
vahidpoor
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 31 تير 1388
تعداد ارسالها: 531
محل سكونت: مشهد


3 شنبه 16 شهريور 1389 - 22:33
پاسخ بصورت نقل قول
کدوم لحن تند ؟؟؟؟؟؟
بزارن مشکلی نیست اتفاقا خوبه چون از کار ما میشه تجربه کسب کرد

_________________
همیشه زمانی برای شروع است
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 2 از 3 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |