Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> ساخت بازی، مدلسازی و انیمیشن با نرم افزار Blender -> قابلیت ها و نمونه کارهای بلندر
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  بعدي

نويسنده
پيغام
AshkaN_666i
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 27 آبان 1389
تعداد ارسالها: 951
محل سكونت: NoWhere Land


جمعه 24 دي 1389 - 14:00
پاسخ بصورت نقل قول
hoplite نوشته:
من مکس 2011 رو میگم.مالم ن نصب نشده اش 1.96 گیگه.


بله! درسته! مکس 2011 واقعاً پیشرفت کرده و طبیعتاً حجمش رفته بالا!
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
emadgh
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 5 شنبه 22 مرداد 1388
تعداد ارسالها: 159
محل سكونت: تو Unity3D


جمعه 24 دي 1389 - 14:23
پاسخ بصورت نقل قول
AshkaN_666i نوشته:
فکر کنم یا شما مهندسی یا مکس و با پینت ویندوز اشتباه گرفتی!

یا ما مهندسیم Very Happy
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
hoplite
کاربر اخراج شده


تاريخ عضويت: 4 شنبه 9 ارديبهشت 1388
تعداد ارسالها: 193


جمعه 24 دي 1389 - 14:37
پاسخ بصورت نقل قول
AshkaN_666i نوشته:
hoplite نوشته:
من مکس 2011 رو میگم.مال من نصب نشده اش 1.96 گیگه.


بله! درسته! مکس 2011 واقعاً پیشرفت کرده و طبیعتاً حجمش رفته بالا!


قیمت مکس 2011 رو هم فقط یک آدم پیشرفت کرده میتونه پرداخت کنه Laughing
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
Unity3D
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 1034


جمعه 24 دي 1389 - 14:47
پاسخ بصورت نقل قول
یادگیری مکس راحتتر از بلندر هست و همینطور ابزارهاش خیلی بیشتره ولی بلندر به خاطر ساختارش با وجود کمتر بودن ابزارها کاراییش بیشتره ...
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
MahanGM
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 20 شهريور 1386
تعداد ارسالها: 1846
محل سكونت: USS Terra Nova


جمعه 24 دي 1389 - 15:07
پاسخ بصورت نقل قول
برو بچ یه چیزی رو راست بگم ! من خودم وقتی blender رو باز کردم از محیطش هیچی سر در نیاوردم. یعنی user-friendly نیست !. ولی مکث رو که باز می کنی یه نوری میزنه بهت کور میشی ولی باهاش میشه خیلی آسون کار کرد. Surprised (نگید اومده الکی نظر داده ها... من خودم 3ساله مکث کار می کنم) Surprised

_________________
I have a dream that little children will one day live in a nation where they will not be judged by the color of their skin but by the content of their character. I have a dream today
هیچ راه فراری نیست!
http://www.dreamfactory.ir
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
emadgh
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 5 شنبه 22 مرداد 1388
تعداد ارسالها: 159
محل سكونت: تو Unity3D


جمعه 24 دي 1389 - 15:24
پاسخ بصورت نقل قول
MahanGM آره کاملا موافقم از اصلا بلندر محیطش خوب نیست. می دونی چیه می خواستن یه محیطی درست کنن واسه نرم افزارشون که با بقیه برنامه ها فرق داشته باشه. خیلی زایش کردن.


اين نامه توسط emadgh در جمعه 24 دي 1389 - 15:34 ويرايش شده است.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
hoplite
کاربر اخراج شده


تاريخ عضويت: 4 شنبه 9 ارديبهشت 1388
تعداد ارسالها: 193


جمعه 24 دي 1389 - 15:25
پاسخ بصورت نقل قول
شما سه سال پیش هم همین حس رو داشتی وقتی مکس رو باز میکردی؟اتفاقا منوها انقدر خوب طراحی شده اند که از مکس هم راحت تره.توی مکس یک پنجره باز میکنی 10تا پنجره ی دیگه از توش باز میشه و1000تا دکمه هم وجود داره.مثل ویدیو پست یا متریال ادیتور ولی بلندر اینجوری نیست
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
AshkaN_666i
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 27 آبان 1389
تعداد ارسالها: 951
محل سكونت: NoWhere Land


جمعه 24 دي 1389 - 15:41
پاسخ بصورت نقل قول
درسته تو مکس هزارتا پنجره و دکمه وجود داره ولی همه چیز طبق یه استاندارد چیده شده و کاربر خیلی راحت باهاش کنار میاد! مثلا تو Material Editor میدونی با جنس و تکسچر مدل سرو کار داری، ولی تو بلندر اینجوری نیست! میبینی مثلا پنجره ی فیزیک به پارتیکل ربط داره!

_________________
-

If you say pls, because it is shorter than "please", I will say no, because it is shorter than yes
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Unity3D
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 1034


جمعه 24 دي 1389 - 15:49
پاسخ بصورت نقل قول
بزارید یه مثال ساده بزنم فرض کنید میخواید یه فیس از یه آبجکت رو extrude کنید ...

مکس :

1 - آبجکت رو انتخاب میکنید .
2 - راست کلیک
3 - گزینه Convert to ( بین 20 تا گزینه بگرد پیداش کن !)
4 Convert to Editable Mesh
5- فیس یا فیسها رو انتخاب میکنید
6 - توی command panel بین هزارتا دکمه و ابزار بگرد و کلید Extrude رو پیدا کنید ...

بلندر :

1- انتخاب آبجکت
2- کلید Tab
3- فیس یا فیسها رو انتخاب میکنید
4- کلید E

خودتون قضاوت کنید !! Shocked Smile
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
Unity3D
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 1034


جمعه 24 دي 1389 - 15:51
پاسخ بصورت نقل قول
AshkaN_666i, نه اشکان جان اینطوری نیست بلندر ... من هم وقتی اون اوایل میخواستم باهاش کار کنم چون با ساختارش آشنا نبودم زود گیج میشدم ولی اصلا اینطور نیست ...
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 3 از 7 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |