Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> ساخت بازی، مدلسازی و انیمیشن با نرم افزار Blender -> پرسش و پاسخ بلندر(انیمیشن و مدلسازی)
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه 1, 2  بعدي

پرسش و پاسخ بلندر(انیمیشن و مدلسا
نويسنده
پيغام
hoplite
کاربر اخراج شده


تاريخ عضويت: 4 شنبه 9 ارديبهشت 1388
تعداد ارسالها: 193


جمعه 24 دي 1389 - 17:52
پاسخ بصورت نقل قول
سوالات خود درباره ی انیمیشن و مدلسازی را اینجا مطرح کنید
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

Re: پرسش و پاسخ بلندر(انیمیشن و مدل
نويسنده
پيغام
morad
کاربر اخراج شده


تاريخ عضويت: شنبه 6 آذر 1389
تعداد ارسالها: 41
محل سكونت: بلندر و سی پلاس پلاس


2 شنبه 4 بهمن 1389 - 10:03
پاسخ بصورت نقل قول
اولین اموزش انیمیشن سازی با بلندر توسط خودم با همکاری پدر بلندر ایران
زمان:5.51 حجم 3 مگابایت البته فشرده شده و بعد از خارج کردن از حالت فشرده که کمی هم زمان می برد می شود 193 مگابایت در پناه حق پایدار و سربلند باشید
ایجاد سطح
تنظیم تکسچر و متریال
تنظیم نور و دوربین
تنظیم فریم ها و انیمیت گرفتن

بصورت تمام صفحه در مدیا پلیر نگاه کنید نظر فراموش نشه
تنظیم خروجی و انیمشن کردن

http://www.4shared.com/file/lUGFH7aX/b256.html
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
LICH
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 2 شنبه 22 شهريور 1389
تعداد ارسالها: 12


2 شنبه 18 بهمن 1389 - 15:39
پاسخ بصورت نقل قول
دانلود کردیم.جالب بود دست شما درد نکنه Laughing
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
AshkaN_666i
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 27 آبان 1389
تعداد ارسالها: 940
محل سكونت: NoWhere Land


4 شنبه 25 خرداد 1390 - 15:10
پاسخ بصورت نقل قول
سلام به همه ی دوستان

یه مشکل برام پیش اومده گفتم اینجا مطرحش کنم.
همون جور که می دونید تو مکس یه ابزاری به نام Bridge وجود داره که یکی از کاراش پل زدن بین فیسهاست. حالا من دارم یه مدل تو بلندر می زنم ولی هر چی می گردم مشابه این ابزارو پیدا نمی کنم. کسی روشی سراغ داره که من بتونم فیسای زیرو به هم وصل کنم؟


http://tehranpic.net/download.php?img=567358

_________________
-

If you say pls, because it is shorter than "please", I will say no, because it is shorter than yes
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Unity3D
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 1034


4 شنبه 25 خرداد 1390 - 16:06
پاسخ بصورت نقل قول
AshkaN_666i,

سلام

توی بلندر هم ابزار Bridge وجود داره ... توی حالت EditMode اون Edge هایی که میخوای به هم متصل بشن رو انتخاب کن و توی Viewport دکمه W رو بزن یه منو باز میشه LoopTool و بعد Bridge رو انتخاب کن ...



ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
AshkaN_666i
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 27 آبان 1389
تعداد ارسالها: 940
محل سكونت: NoWhere Land


4 شنبه 25 خرداد 1390 - 16:16
پاسخ بصورت نقل قول
Unity3D, خیلی ممنونم.

_________________
-

If you say pls, because it is shorter than "please", I will say no, because it is shorter than yes
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
AshkaN_666i
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 27 آبان 1389
تعداد ارسالها: 940
محل سكونت: NoWhere Land


4 شنبه 1 تير 1390 - 14:15
پاسخ بصورت نقل قول
سلام
یه سوال دیگه:

من برای ساخت برگ درخت و ... تو مکس، اول با Line اونو می کشیدم و بعد Extrude می کردمش. حالا تو بلندر اول با Curve یا Surface همین کارو می کنم اما وقتی Extrude می کنم نتیجه اونی که می خوام نمیشه، یعنی فقط Edge ها Extrude میشه. در واقع می خوام از Surface و یا Curve یه Plane بسازم.



بازم از آقای Unity3D تشکر می کنم چون می دونم این سوال رو هم ایشون جواب می دن! Cool

_________________
-

If you say pls, because it is shorter than "please", I will say no, because it is shorter than yes
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Unity3D
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 1034


4 شنبه 1 تير 1390 - 16:57
پاسخ بصورت نقل قول
اگه درست متوجه شده باشم توی مکس Spline رو تبدیل بهEditable Mesh میکنید و بعد Extrude



توی بلندر Curve رو انتخاب کنید بعد alt + c و بعد گزینه Mesh From Curve ...



بعد تمامی ورتکسها رو انتخاب کنید کلید space رو بزنید و بعد تایپ کنید fill و گزینه fill رو بزنید ... و حالا میتونید Extude کنید




البته این رو هم بگم که این روش صحیح برای اینکار نیست اگه مدل برای بازی هست بهتره از یه عکس مثل این عکس زیر استفاده کنید و براش alpha channel درست کنید و روی یه face بندازینش



اگر هم لازمه حتما مش باشه بهتره از نمای top با استفاده از این عکس برگ رو با روش polygon modeling مدل کنید ...
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
AshkaN_666i
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 27 آبان 1389
تعداد ارسالها: 940
محل سكونت: NoWhere Land


4 شنبه 1 تير 1390 - 17:37
پاسخ بصورت نقل قول
Unity3D, راستش من تو مکس این کارو می کردم:



و بعدش



البته مشکلم یه جورایی با Box Modeling حل شد! حالا چرا این روش برای بازی خوب نیست؟

_________________
-

If you say pls, because it is shorter than "please", I will say no, because it is shorter than yes
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Unity3D
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 1034


4 شنبه 1 تير 1390 - 18:49
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:
حالا چرا این روش برای بازی خوب نیست؟


خب اینجوری مدل highpoly میشه ، فرض کنید 1000 تا از اون برگ ها رو میخواید نمایش بدید به فرض اینکه هر کدوم 1000 پلی هم بشه یعنی 1 میلیون پلیگن که برا بازی اصلا مناسب نیست ...

روش صحیح و همینطور راحت تر استفاده از یه تکسچر آلفا دار هست به این صورت :

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 1 از 2 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه 1, 2  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |