Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> ساخت بازی، مدلسازی و انیمیشن با نرم افزار Blender -> استفاده از Ragdoll در بلندر گیم انجین
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي

استفاده از Ragdoll در بلندر گیم انجی
نويسنده
پيغام
hoplite
کاربر اخراج شده


تاريخ عضويت: 4 شنبه 9 ارديبهشت 1388
تعداد ارسالها: 193


2 شنبه 27 دي 1389 - 20:59
پاسخ بصورت نقل قول
سلام.امروز به یه چیز فوق العاده برخوردم.استفاده از فیزیک Ragdoll در بلندر.این یعنی یک نکته ی مثبت.این کار با یه پلاگین به نام BRIK ،مخفف Blender Ragdoll Implementation Kit.این افزونه رو از اینجا دانلود کنید.http://projects.blender.org/tracker/download.php/153/468/24946/13952/BRIK_ragdolls_0_2.7z
نحوه نصب:داخل پوشه ای که بلندر رو نصب کردید.بعد پوشه ی 2.56.توی این پوشه یه پوشه درست کنید به نام scripts و توی این پوشهaddons رو بسازید.حالا محتویات پوشه ی پلاگین رو بریزید اینجا.واز داخل بلندر add کنید

نحوه استفاده:هنوز نمیدونم Confused

به هر حال چیز خوبیه.منم میخوام ببینم چجوری کار میکنه.یاد گرفتم بی نصیبتون نمیکنم

فقط تو جواباتون بحث یونیتی رو نکشید وسط Embarassed
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
emadgh
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 5 شنبه 22 مرداد 1388
تعداد ارسالها: 159
محل سكونت: تو Unity3D


2 شنبه 27 دي 1389 - 21:13
پاسخ بصورت نقل قول
جالبه، من فردا بشینم یه خورده بلندر کار کنم یه چیزی سرم بشه حتمی اینو سال دیگه تست می کنم.

نقل قول:
فقط تو جواباتون بحث یونیتی رو نکشید وسط

یعنی تو جوابامون از یونیتی صحبت کنیم دیگه نه ؟ اگه اینه که اصلای جای بحث نداره. چون بازم کو یونیتی کو بلندر شما.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Unity3D
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 1034


2 شنبه 27 دي 1389 - 21:27
پاسخ بصورت نقل قول
emadgh, البته بلندر تو زمینه فیزیک جلوتر از یونیتی هست !!!
ورژن های خیلی خیلی قدیمیتر بلندر SoftBody رو ساپورت میکردن اما یونیتی تو ورژن 3 تازه ساپورتش کرد...
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
hoplite
کاربر اخراج شده


تاريخ عضويت: 4 شنبه 9 ارديبهشت 1388
تعداد ارسالها: 193


2 شنبه 27 دي 1389 - 21:29
پاسخ بصورت نقل قول
emadgh نوشته:
جالبه، من فردا بشینم یه خورده بلندر کار کنم یه چیزی سرم بشه حتمی اینو سال دیگه تست می کنم.

نقل قول:
فقط تو جواباتون بحث یونیتی رو نکشید وسط

یعنی تو جوابامون از یونیتی صحبت کنیم دیگه نه ؟ اگه اینه که اصلای جای بحث نداره. چون بازم کو یونیتی کو بلندر شما.

راست میگی.مثلا یونیتی 1500 دلار پول میخواد بلندر هیچی نمیخواد.یونیتی سورس نمیده بلندر میده.یونیتی 80 درصد کدنویسیه بلندر بدون کدنویسی هم میشه.یونیتی وابسته به بلندر یا یه نرم افزار مدلسازیه ولی بلندر نیست.

حرف آخر:یونیتی داره اسم کلمه ی "یونیتی یا وحدت"رو با خودش حمل میکنه که طرفدار جمع کنه و 1500 تا بزنه به جیب.کدوم وحدت؟وحدتی که 1500 دلار خرج داره و سورس هم نداره؟بلندر بدون گفتن کلمه ی وحدت و انسجام و این جور حرفا سورسی که واسش زحمت کشیدن رو میده به من و تو.
در مورد فیزیک هم بگم که یونیتی و UDK از PhysX استفاده میکنن ولی یونیتی 0.0000000001% هم از کل PhysX بهره نبرده.ولی تو بلندر ما هم شبیه سازی مایعات داریم ، هم دود،هم Cloth که تو یونیتی به بدترین کیفیت هست،هم Soft body
اگه تند حرف زدم ببخشید من رو بلندر تعصب دارم Cool

اینم که میگی سال دیگه تست میکنم بدون که بلندر نیازی به استفاده ی من و تو نداره
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
knight-rak
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 21 خرداد 1388
تعداد ارسالها: 404
محل سكونت: BOOTSTRAP LOADER


3 شنبه 28 دي 1389 - 00:13
پاسخ بصورت نقل قول
منم منتظر این آموزش برای استفاده از این پلاگین هستم
درمورد شبیه سازی های آب و دود و ... دارم آموزش هاش رو میگیرم ولی بدبختی تا 95% میاد اروور میده شانس رو میبینی Crying or Very sad

--این یکی جاش اینجا نیست ولی هنوز نتیجه آموزش بعدی مشخص نشده حامد جان؟

_________________
18.
به تکبر از مردم روی مگردان و به خودپسندی بر زمين راه مرو ، زيرا خدا هيچ به ناز خرامنده فخر فروشی را دوست ندارد
(سوره:لقمان آیه: 18 )
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
_Akhtar
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: جمعه 10 فروردين 1386
تعداد ارسالها: 1212


2 شنبه 18 بهمن 1389 - 19:05
پاسخ بصورت نقل قول
بیشتر برای تشخیص برخورد و حرکت هماهنگ اعضای بدن بکار میره.
http://wiki.blender.org/index.php/Extensions:2.5/Py/Scripts/Game_Engine/BRIK_ragdolls/Documentation

_________________
تو هم مثل من تازه واردی؟
از اینجـــا شروع کن! <<<


www.Saeed-Shahriyari.ir
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
sajjad3011
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: شنبه 10 اسفند 1392
تعداد ارسالها: 12


2 شنبه 28 مهر 1393 - 16:45
پاسخ بصورت نقل قول
با یونیتی کار کنید . من قبلا با BGE کار کردم بهینه نیست موتورش. منابع هم ضعیف هست. Idea
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 1 از 1 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |