Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> ساخت بازی با Unreal Development Kit یا UDK -> سوال جواب UDK
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  بعدي

نويسنده
پيغام
mohammad20mohsen
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 5 شنبه 31 ارديبهشت 1388
تعداد ارسالها: 185
محل سكونت: کرمان


1 شنبه 7 فروردين 1390 - 12:51
پاسخ بصورت نقل قول
براي تعويض assetها تو آنريل بايد چكار كنيم مثلا اگه بخوايم مدل playerرو عوض كنيم. Question
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
m_basij
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 19 شهريور 1388
تعداد ارسالها: 523
محل سكونت: داخل کد


1 شنبه 7 فروردين 1390 - 16:49
پاسخ بصورت نقل قول
سوال شما یک سوال کلی محسوب میشه .
ببینید ما چند نوع مدل داریم مدل هایی که باید کاری انجام بدهند مثل player یا مدل های مثل کتاب یا میز.
برای هر دوشون در پنجره content manager ایمپورت را میزنید و مدل را وارد انجین می کنید. حالا اگه انیمیشن داشته باشه اون را تنظیم می کنید. برای تکسچرشم که از متریال ها کمک می گیرید ( این مقوله را بطور کامل در dvd های اموزشی موجود توضیح داده شده اگه سوال جزئی دارید بپرسید اگرنه توضیحشون وقت گیره.
اما برای مدل هایی که باید کاری انجام بدن باید دست به دامن actor ها بشید. در مورد player هم اوضاع کاملا فرق داره برای اون باید برید سراغ کلاس بازیکن( شامل چند تا فایل هست که از اونجا می تونید سبک بازی رو هم عوض کنید).

_________________
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
AMIR REZAs
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 11 اسفند 1388
تعداد ارسالها: 335
محل سكونت: تهران


1 شنبه 7 فروردين 1390 - 20:31
پاسخ بصورت نقل قول
سلام
ببخشید میشه در مورد کلاس بازیکن بیشتر توضیح بدید ؟؟ مثلا چه کدهایی هستن و اگر بخوایم پلیر یا اصلحه عوض بشه باید چه کدهایی رو دستکاری کنیم و ....
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
m_basij
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 19 شهريور 1388
تعداد ارسالها: 523
محل سكونت: داخل کد


2 شنبه 8 فروردين 1390 - 01:05
پاسخ بصورت نقل قول
خوب من ندیدم دقیقا که چی تو کلا بازیکن دیفالت انجین نوشته شده. اما اگه بخواهید بفهمید چه خبره داخلش می تونید gameinfo را داخل پوشه انجین سرچ بزنید. به این فایل نگاه بندازین این فایل شامل بسیاری از موارد میشه. یک چیزی که هست کن خودم چون دنبالش نبودم اصلا نمی دونم فایل دیفالتش دقیقا کدومه ولی ببنید فرقی نداره شما به هر اسمی که دوست دارید اینجا فایل های بازیتون (اسکریپت) را مینویسید . موقع کامپایل هم یک تنظیماتی داره اونها را هم درست می کنید . دست اخر هم یک فایل کامپایل شده انجین میسازه باستون که میتونید اون را از داخل انجین به عنوان سبک مورد نظر انتخاب کنید. یا اگه اکتور باشه میره تو اکتورا ولی این که انتخاب کنید این چیه تو تنظیمات کانفیگ انجین موقع کامپایل اتفاق می افته.
یک مقاله در این باب دارم که اگه خدا بخواد دارم یک اضافاتی باسش می نویسم و بعدا بهتون میدم.(در مورد توابع حرفی توش زده نشده ولی یک مثال در مورد ژانر بازی حل شده و تجزیه تحلیل شده با اینکه ترجمه هست ولی کمی از خودمم دارم مخلوطش می کنم که برای کسانی که تا حالا انریل اسکریپت کار نکردن اسون باشه.

_________________
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
dll1024
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 2 شنبه 2 مهر 1386
تعداد ارسالها: 75
محل سكونت: گرگان


3 شنبه 9 فروردين 1390 - 18:52
پاسخ بصورت نقل قول
سلام دوستان
این ui scene رو توی نسخه ی دسامبر 2010 پیدا نمیکنم
نه توی content browser
نه توی اکشن های KISMET
تغییر کرده؟

_________________
صفحه شخصی من
گروه نرم افزاری لوجم
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
mohammad20mohsen
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 5 شنبه 31 ارديبهشت 1388
تعداد ارسالها: 185
محل سكونت: کرمان


5 شنبه 11 فروردين 1390 - 11:05
پاسخ بصورت نقل قول
مثلا فرض كنيم كه من مي خوام توي يك بازي اول شخص توي آنريل جاي اسلحه ي ديفالت يه شات گان بذارم اونوقت بايد برم با چه ابزاري اون رو عوض و مثلا قدرتش رو بيشتر كنم براي مثال بايد با unreal script كار كنم يا ازتوي خود اديتور آنريل هم مي شه؟
باتشكر Surprised
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
m_basij
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 19 شهريور 1388
تعداد ارسالها: 523
محل سكونت: داخل کد


5 شنبه 11 فروردين 1390 - 17:48
پاسخ بصورت نقل قول
چندین راه هست. ساده ترین راه اینه که سبک بازی را بزارید روی یک سبک دیگه که (همه سبک ها یا به عباری فایل های بازیکن پیش فرض همراه انجین اف پی اس هست) اسلحه همراهش نباشه اسلحتون را وارد بازی کنید (ایمپورت کنید) سپس یک اکتور برای اسلحه بنویسید اکتور اسلحه رو بزارید تو بازی کن. حالا وقتی بازیکن (با توجه به کدی که برای اکتور نوشتید) اسلحه رو میخوره و اسلحه به راحتی عوض شد.
راه دیگه اینه که از اول اینجور باشه برای این باید برید و کد هایی که توی فایل پیش فرض بازیکن هست را دسکار کنید.
ببنید کلا عوض کردن سبک ، اسلحه پیش فرض و ... حول اینا بر میگرده به کلاس پیش فرض بازیکن. اسکریپت هایی که باید کاری انجام بدن بصورت اکتور باید نوشته بشن.(روی هر چیزی)

_________________
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
mohammad20mohsen
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 5 شنبه 31 ارديبهشت 1388
تعداد ارسالها: 185
محل سكونت: کرمان


5 شنبه 11 فروردين 1390 - 19:34
پاسخ بصورت نقل قول
خيلي ممنون Laughing
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
femchi
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 4 شنبه 14 ارديبهشت 1390
تعداد ارسالها: 5


4 شنبه 14 ارديبهشت 1390 - 21:38
پاسخ بصورت نقل قول
udk یه سری از آیتمهای برنامه رو حذف کرده و سعی داره هم اشکالات کمتری داشته باشه هم پیچیدگی هاش بیشتر نشه . در جواب دوستی هم که صفحه اول در مورد kismet پرسیدند جواب اینه که switch delay حذف شده از delay معمولی و switch باید به صورت جداگانه استفاده کنند و میتونند با remote event کنترلش کنند
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
m_basij
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 19 شهريور 1388
تعداد ارسالها: 523
محل سكونت: داخل کد


4 شنبه 14 ارديبهشت 1390 - 23:11
پاسخ بصورت نقل قول
من یک چیزی الان دیدم کی گفته به کیسمت نمیشه چیزی اضافه کرد؟ من داخل ورژن جدیدش اینکارو کردم و کاملا هم جواب میده اصلا انریل و کیسمته ، کیسمت نوشته شده که شما کد های کلی بنویسید و داخل کیسمت از اونها باسه هرچیزی استفاده کنید از رویداد یا هر چیز دیگری.
یک سوال دیگه که بی پاسخ مونده اینه که چجوری جسم روی اب شناور بمونه. باید بگم که این مربوط به فیزیک جسم میشه. فیزیکش رو تغییر میدی درست میشه.( نیازی به کدم نداره ، خودم این کارا نکردم ولی الان چیزی که ذهنم میرسه اینه خودمم تست می کنم بازم اطلاع میدم ، اگه کسی هم اینکارو کرده توضیح بده)

_________________
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 3 از 8 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |