Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> ساخت بازی با Unreal Development Kit یا UDK -> سوال جواب UDK
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  بعدي

نويسنده
پيغام
AMIR REZAs
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 11 اسفند 1388
تعداد ارسالها: 335
محل سكونت: تهران


5 شنبه 15 ارديبهشت 1390 - 18:27
پاسخ بصورت نقل قول
درسته. چون کیزمت اصلا وارد موتور شده که بشه تغییرش داد و اینقدر وقتمون رو تو کامپیل کردن کدها تلف نکنیم....
آقای بسیج میشه در مورد اضافه کردن کد به کیزمت توضیح بیشتر بدید ؟
دقیقا چطوری میشه این کار رو کرد ؟
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
m_basij
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 19 شهريور 1388
تعداد ارسالها: 523
محل سكونت: داخل کد


5 شنبه 15 ارديبهشت 1390 - 19:41
پاسخ بصورت نقل قول
ببینید اضافه کردن چیزی به کیسمت حرف کلیه. شما وقتی حرف از کیسمت میزنی یعنی داری در مورد رویداد ها ، متغییر ها ، اکشن ها حرف میزنید. ببینید شما هیچ وقت نیازی به اضافه کردن یک ماتین یا یک متغییر ندارید. ولی مثلا ممکنه شما نیاز به اضافه کرن رویداد داشته باشید.. که ایجاد رویداد متداول ترین استفاده رو داره. شما به ندریت نیاز پیدا خواهید کرد که یک اکشن جدید طراحی کنید نیازی هم نمیشه چون باید روی اشیائ کاری انجام بشه که از طریق رویدادهاشون این کار انجام میشه و می تونم بگم اصلا نیازی به نوشتن چیزی جز اونت نیست.
بگذریم اما راهش شما وقتی یک اکتور تعریف می کنید برای اون اونت های کیسمتش رو هم تعریف می کنید. مثلا شما برای جسمتون یک متغییر دارید که میگه قابل استفاده یا غیر قابل استفاده. حالا اگه بیایید و همین کد رو طبق اصولش داخل کلاس اونتی که برای کیسمت اون تعریف می کنید قرار بدید می تونید اون را داخل کیسمت کنترل کنید. نمی دونم منظرورم رو رسوندم یا نه.
ولی در کل نوشتن رویداد برای کیسمت به این شکله که کد رویداد نمایشی در کیسمت رو داخل کلاس اکتور تعریف می کنیم.
یک مقاله ای در مورد رابط کاربری ماوس داخل سایت اپیک هست که داخل اون نوشتن اونت ماوس رو هم برای یک جسم توضیح داده .
اما اگه منظورتون چگونگی تعریف کلاس ها هست بگید تا باستون کلی توضیح بدم یا اینکه منبعی رو که خودم استفاده کردم رو بهتون بدم.

_________________
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
AMIR REZAs
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 11 اسفند 1388
تعداد ارسالها: 335
محل سكونت: تهران


جمعه 16 ارديبهشت 1390 - 11:27
پاسخ بصورت نقل قول
ممنون میشم یه منبع درست حسابی بهم بدید چون من تو آنریل اسکریپت تازه کارم...
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
persian_sky
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 4 شنبه 31 فروردين 1390
تعداد ارسالها: 17


3 شنبه 20 ارديبهشت 1390 - 15:06
پاسخ بصورت نقل قول
باسلام خدمت دوستان آنریل کار !

من وقتی آنریل رو اجرا می کنم می بینم که کل فضای CPU اشغال شده و پرفورمنس اون بر روی 100% قرار می گیره و تقریبا یک گیگا بایت هم حافظه ی RAM رو اشغال می کنه ... هر چند سی پی یو من خیلی بروز نیست و AMD هم هست ولی سرعت سیستم رو به شدت پایین میاره به طوری که برنامه های پیش فرض مربوط به آنریل هم قابل اجرا نیست...
اما وقتی یونیتی رو اجرا می کنم فضای چندانی از سی پی یو و حافظه اشغال نمیشه...
به نظر شما این موضوع یک ضعف آنریل در برابر یونیتی محسوب نمیشه؟
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
SILSIN
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: شنبه 19 مرداد 1387
تعداد ارسالها: 46
محل سكونت: مازندران


3 شنبه 20 ارديبهشت 1390 - 20:48
پاسخ بصورت نقل قول
persian_sky نوشته:
باسلام خدمت دوستان آنریل کار !

من وقتی آنریل رو اجرا می کنم می بینم که کل فضای CPU اشغال شده و پرفورمنس اون بر روی 100% قرار می گیره و تقریبا یک گیگا بایت هم حافظه ی RAM رو اشغال می کنه ... هر چند سی پی یو من خیلی بروز نیست و AMD هم هست ولی سرعت سیستم رو به شدت پایین میاره به طوری که برنامه های پیش فرض مربوط به آنریل هم قابل اجرا نیست...
اما وقتی یونیتی رو اجرا می کنم فضای چندانی از سی پی یو و حافظه اشغال نمیشه...
به نظر شما این موضوع یک ضعف آنریل در برابر یونیتی محسوب نمیشه؟


چه ربطی داره؟ Shocked
این می تونه مشکلی از هارد رم سیستم ضعیف و هزاران چیز دیگه از سیستم شما باشه وگرنه من خیلی وقته دارم باهاش کار می کنم بزرگترین رندر ها رو هم باهاش گرفتم ولی همچین مشکلی باهاش نداشتم .

_________________
اولین انجمن تخصصی انجین بازی سازی UDK در ایران

WWW.UDK.IR
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
SILSIN
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: شنبه 19 مرداد 1387
تعداد ارسالها: 46
محل سكونت: مازندران


3 شنبه 20 ارديبهشت 1390 - 20:52
پاسخ بصورت نقل قول
AMIR REZAs نوشته:
درسته. چون کیزمت اصلا وارد موتور شده که بشه تغییرش داد و اینقدر وقتمون رو تو کامپیل کردن کدها تلف نکنیم....
آقای بسیج میشه در مورد اضافه کردن کد به کیزمت توضیح بیشتر بدید ؟
دقیقا چطوری میشه این کار رو کرد ؟


اضافه کردن یه اکشن به کیسمت با کلاس seqance action امکان پذیره . و یه کلاس و یه ویژگی دیگه که اسمش رو یادم رفت . در ضمن برعکس حرف دیگران که چیزی نمیشه به یو دی کی اضافه کرد میشه و خوب هم میشه چون کدهای ادیتور باز و قابل اضافه کردن هستند یعنی شما حتی می تونید یه ادیتوری مثل Matine بهش اضافه کنید فقط نمی تونید حذفش کنید . من خودم تا به حال چند بار انجام دادم اخرین کارم هم ساخت ادیتور ماشینه که هنوز وقت نکردم تمومش کنم .

_________________
اولین انجمن تخصصی انجین بازی سازی UDK در ایران

WWW.UDK.IR
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
persian_sky
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 4 شنبه 31 فروردين 1390
تعداد ارسالها: 17


3 شنبه 20 ارديبهشت 1390 - 22:28
پاسخ بصورت نقل قول
SILSIN نوشته:
persian_sky نوشته:
باسلام خدمت دوستان آنریل کار !

من وقتی آنریل رو اجرا می کنم می بینم که کل فضای CPU اشغال شده و پرفورمنس اون بر روی 100% قرار می گیره و تقریبا یک گیگا بایت هم حافظه ی RAM رو اشغال می کنه ... هر چند سی پی یو من خیلی بروز نیست و AMD هم هست ولی سرعت سیستم رو به شدت پایین میاره به طوری که برنامه های پیش فرض مربوط به آنریل هم قابل اجرا نیست...
اما وقتی یونیتی رو اجرا می کنم فضای چندانی از سی پی یو و حافظه اشغال نمیشه...
به نظر شما این موضوع یک ضعف آنریل در برابر یونیتی محسوب نمیشه؟


چه ربطی داره؟ Shocked
این می تونه مشکلی از هارد رم سیستم ضعیف و هزاران چیز دیگه از سیستم شما باشه وگرنه من خیلی وقته دارم باهاش کار می کنم بزرگترین رندر ها رو هم باهاش گرفتم ولی همچین مشکلی باهاش نداشتم .


اگه مشکل از سخت افزار می بود می بایست در موتورهای دیگه هم همین مشکل بوجود میومد...
شما میزان مصرف حافظه و یوزیج حافظه در این موتور رو با موتورهای دیگه مقایسه کردی؟ یا صرفاً چون مشکل خاصی نداشتی چنین برداشتی کردی؟!
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
SILSIN
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: شنبه 19 مرداد 1387
تعداد ارسالها: 46
محل سكونت: مازندران


4 شنبه 21 ارديبهشت 1390 - 10:00
پاسخ بصورت نقل قول
اخه عزیز من . شما فکر کردی دیگران و شرکت های بازی سازی دیگه میان با سیستم های من و شما بازی میسازن ؟ مطمئن باش اطلاعات من در این زمینه خیلی بیشتر از شما هست وگرنه نمی ام اینجا این حرف رو بزنم . نه اصلا به نظر خودت میزان استفاده از منابع سیستمی توی تری دی مکس بیشتر یا مثلا Poser مقایسه جنابعالی مثل اینه که بخوای از تری دی مکس به خاطر سنگین بودنش اشکال بگیری بگی چون این اینجوریه پس یه اشکال پیش میاد پس بدرد نمی خوره . خواهشا دیگه اینجور بحث ها رو مطرح نکن چون واقعا از افرادی که می ان توی این صنعیت همچین چیزی بعید ه
درضمن باز هم می گم اشکال از سیستم شماست و به هیچ وجه جنابعالی نمی تونی میزان استفاده منابع یونیتی یا تری دی گیم استدیو رو با این مقایسه کنی .

_________________
اولین انجمن تخصصی انجین بازی سازی UDK در ایران

WWW.UDK.IR
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
شهروز
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 16 مرداد 1383
تعداد ارسالها: 3279
محل سكونت: Germany


4 شنبه 21 ارديبهشت 1390 - 11:15
پاسخ بصورت نقل قول
خیلی خوب دیگه ! شما که ترکوندی این بنده خدا رو 4 تا پست پشت سر هم جوابش رو دادی فهمید به خدا .... ولش کنید !

_________________




استدیوی نرم افزاری بلوبالک
www.Bluebulk.info
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
persian_sky
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 4 شنبه 31 فروردين 1390
تعداد ارسالها: 17


4 شنبه 21 ارديبهشت 1390 - 12:05
پاسخ بصورت نقل قول
SILSIN نوشته:
اخه عزیز من . شما فکر کردی دیگران و شرکت های بازی سازی دیگه میان با سیستم های من و شما بازی میسازن ؟ مطمئن باش اطلاعات من در این زمینه خیلی بیشتر از شما هست وگرنه نمی ام اینجا این حرف رو بزنم . نه اصلا به نظر خودت میزان استفاده از منابع سیستمی توی تری دی مکس بیشتر یا مثلا Poser مقایسه جنابعالی مثل اینه که بخوای از تری دی مکس به خاطر سنگین بودنش اشکال بگیری بگی چون این اینجوریه پس یه اشکال پیش میاد پس بدرد نمی خوره . خواهشا دیگه اینجور بحث ها رو مطرح نکن چون واقعا از افرادی که می ان توی این صنعیت همچین چیزی بعید ه
درضمن باز هم می گم اشکال از سیستم شماست و به هیچ وجه جنابعالی نمی تونی میزان استفاده منابع یونیتی یا تری دی گیم استدیو رو با این مقایسه کنی .

از جوابهایی که میدی معلومه چقدر اطلاعات داری شما ...!!

متاسفانه شما متوجه پرسش من نشدی و همش اصرار داری جوابی رو بگی که به موضوع مربوط نیست و اینم بگم کسی شما رو مجبور نکرده حتماً جواب بدی ...!
حرف من این بود که در موقع اجرای آنریل منابع سیستمی بیشتری درگیر میشه و از دوستان پرسیدم آیا کسی چنین تجربه ای داشته و آیا اگر اینطور هست برای آنریل ضعف محسوب میشه یا خیر؟

دوست عزیز سازندگان این موتور ها برای سیستم من و تو این نرم افزارها رو نوشتن و باید نرم افزارشون با سیستم سخت افزاری کاربران هماهنگی داشته باشه البته سیستم های به روز!
در ضمن شرکتهای بزرگ با این موتورهای آماده بازی نمی نویسن بلکه خودشون موتور بازیشونو طراحی می کنن...
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 4 از 8 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |