Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> ساخت بازی با فریم ورک XNA -> Blender یار XNA
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4  بعدي

نويسنده
پيغام
m_basij
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 19 شهريور 1388
تعداد ارسالها: 523
محل سكونت: داخل کد


جمعه 8 بهمن 1389 - 00:14
پاسخ بصورت نقل قول
بچه ببینید ، بهتره بجای این حرف ها یک چیزی بگید که بدرد بخوره حالا اینکه بشه تو نت پد بنویسی یا نه ( که میشه شما اونجا بنویس ولی باید داخل کامپایلر کامپایل کنی) . چه دردی دوا میکنه؟
بجای این حرف ها با هم باشید چند وقتیه همه اعضای سایت می پرید به هم.
جواب من را هم ندید . تایپ منحرف میشه .

_________________
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Unity3D
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 1034


جمعه 8 بهمن 1389 - 01:50
پاسخ بصورت نقل قول
آقای بهرامی ، اگه درست متوجه شده باشم منظورتون Content Pipline هه Xna هست ، درسته ؟
بحث content pipline جدا و خود xna هم جدا ... خود xna رو میشه تو SD استفاده کرد ولی اینکه SD نمیتونه content های شما رو تبدیل کنه به فرمتی که با content manager ایمپورت میکنید ( xnb ) یه بحث دیگه هست ...
توی اون تاپیک یه لینک بود که اگه دنبال کرده باشید راههایی برای لود کردن content ها به صورت dynamic گفته بود که میشه از اون روش ها استفاده کرد ...

بجز این روش ها شما میتونید خودتون هم loader بنویسید که فکر نکنم اونقدرها کار سختی باشه ...
البته برای بازیهای 2 بعدی نیاز به اینکار هم نیست چون میتونید از Texture.FromFile مستقیما تکسچر رو لود کنید ...

ضمنا فکر کنم XNA 4.0 این مشکل رو برطرف کرده :
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/ff604981.aspx
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
Fantasy.Gamer
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 2 شنبه 16 آذر 1388
تعداد ارسالها: 278
محل سكونت: کنار کامپیوتر


جمعه 8 بهمن 1389 - 05:03
پاسخ بصورت نقل قول
سلام
میشه تو یه خط توضیح بدید چرا همینطور انجین عوض می کنید؟
چرا از یونیتی پریدید به بلندر و xna ؟
یه زمانی یادمه جنگ و دعوا بر سر یونیتی و آنریل بود
حالا یونیتی و آنریل پوچ
بلندر و xna کامله.
مطمئنید پس فردا انجینتون رو عوض نمی کنید؟
Question

_________________
هیچ وقت دعا نکن جای دیگران باشی زیرا در اینصورت جای تو خالی می ماند!
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Unity3D
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 1034


جمعه 8 بهمن 1389 - 11:12
پاسخ بصورت نقل قول
Fantasy.Gamer, سلام ، اگه منظورت من هستم :
1. منظورت رو از " انجینتون "متوجه نمیشم ... هیچکدوم ازین انجینها ماله من نیست !! من فقط مناسب با پروژه انجین انتخاب میکنم ...
2. بلندر نرم افزار مدلسازیه ...
3. XNA انجین نیست ...
4. هیچ کس اینجا دعوا نکرد ...

ببینید بچه ها داشتیم یه بحث نسبتا علمی با آقای بهرامی میکردیم ... نمیدونم برا چی میایید الکی شلوغش میکنید !!!
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
Fantasy.Gamer
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 2 شنبه 16 آذر 1388
تعداد ارسالها: 278
محل سكونت: کنار کامپیوتر


جمعه 8 بهمن 1389 - 12:20
پاسخ بصورت نقل قول
Unity3D نوشته:
Fantasy.Gamer, سلام ، اگه منظورت من هستم :
1. منظورت رو از " انجینتون "متوجه نمیشم ... هیچکدوم ازین انجینها ماله من نیست !! من فقط مناسب با پروژه انجین انتخاب میکنم ...
2. بلندر نرم افزار مدلسازیه ...
3. XNA انجین نیست ...
4. هیچ کس اینجا دعوا نکرد ...

ببینید بچه ها داشتیم یه بحث نسبتا علمی با آقای بهرامی میکردیم ... نمیدونم برا چی میایید الکی شلوغش میکنید !!!


1_منظورم از انجینتون انجینیه که استفاده می کنید.
2_این رو نمی دونستم شرمنده Crying or Very sad ((البته من یه جایی خوندم که باهاش بازی میسازن)
3_می دونم ولی من کلا منظورم این بود که چرا نرم افزارهایی که برای ساخت بازی ازش استفاده می کنید رو عوض می کنید.
4_منظورم از دعوا همون بحث کردن بود ولی خوب دیگه بعضی جاها اغراق لازمه

با تشکر

_________________
هیچ وقت دعا نکن جای دیگران باشی زیرا در اینصورت جای تو خالی می ماند!
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
hoplite
کاربر اخراج شده


تاريخ عضويت: 4 شنبه 9 ارديبهشت 1388
تعداد ارسالها: 193


جمعه 8 بهمن 1389 - 13:50
پاسخ بصورت نقل قول
1-خب اینجور که شما میگی چون یونیتی اومده همه انجینها باید جمع کنن برن.شاید یه کسی کلا از یونیتی خوشش نیاد(مثل من)خب همین بلندر هستش که به داد من میرسه دیگه Surprised
2-درست خوندی.با بلندر بازی هم میسازن
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
saeid2010
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: شنبه 16 مرداد 1389
تعداد ارسالها: 38
محل سكونت: همین جا


جمعه 8 بهمن 1389 - 19:35
پاسخ بصورت نقل قول
XNA is my love Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow :arro
اگر كسي اموزش ميخواهد بگه
چون به طور جدي كا با اون رو شروع كردم
اميدوارم اساتيد(مهدي بهرامي و .. ) كمكم كنن چون واقعا ب تجربه ي انها نياز دارم
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
morad
کاربر اخراج شده


تاريخ عضويت: شنبه 6 آذر 1389
تعداد ارسالها: 41
محل سكونت: بلندر و سی پلاس پلاس


3 شنبه 12 بهمن 1389 - 00:06
پاسخ بصورت نقل قول
Unity3D, و m_basij, لطفا شما این پست را نخوانید بقیه هر کس خواست می تونه XNA انجمن تر دی کاران من را مدیریت کنه

http://3dkaran.freebb.com/xna-vf2.html
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
AshkaN_666i
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 27 آبان 1389
تعداد ارسالها: 940
محل سكونت: NoWhere Land


3 شنبه 12 بهمن 1389 - 00:44
پاسخ بصورت نقل قول
morad نوشته:
Unity3D, و m_basij, لطفا شما این پست را نخوانید بقیه هر کس خواست می تونه XNA انجمن تر دی کاران من را مدیریت کنه

http://3dkaran.freebb.com/xna-vf2.html


Cap_PDT_01_22

در کل 2 نفر تو فروم شما عضو هستند (به غیر خودت یکی) اونوقت دنبال مدیر برای انجمناتی!
تازه اگه چند نفر تو این انجمن سرشون به تنشون بیرزه، دو تاشون همین Unity3D و m_basij هستند!
دیگه چی بگم! موفق باشی!

_________________
-

If you say pls, because it is shorter than "please", I will say no, because it is shorter than yes
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
morad
کاربر اخراج شده


تاريخ عضويت: شنبه 6 آذر 1389
تعداد ارسالها: 41
محل سكونت: بلندر و سی پلاس پلاس


5 شنبه 14 بهمن 1389 - 13:28
پاسخ بصورت نقل قول
AshkaN_666i نوشته:
morad نوشته:
Unity3D, و m_basij, لطفا شما این پست را نخوانید بقیه هر کس خواست می تونه XNA انجمن تر دی کاران من را مدیریت کنه

http://3dkaran.freebb.com/xna-vf2.html


Cap_PDT_01_22

در کل 2 نفر تو فروم شما عضو هستند (به غیر خودت یکی) اونوقت دنبال مدیر برای انجمناتی!
تازه اگه چند نفر تو این انجمن سرشون به تنشون بیرزه، دو تاشون همین Unity3D و m_basij هستند!
دیگه چی بگم! موفق باشی!


اره جون خودت مي دونم كه هنوز مشكلات اوليه قسمت بلندر را فراموش نكردي ديدي چه جور
خودت و يونايتي مشكل ايجاد مي كرديد
اين انجمن تازه سه چهار روزه كه شروع به كار كرده ميخواستي همين اول ركورد ميليوني را بشكنه نه عزيز اينطوري نيست صبر و تحمل چاشني كار من است
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 3 از 4 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |