تاريخ عضويت: 3 شنبه 31 ارديبهشت 1387 تعداد ارسالها: 2
5 شنبه 21 بهمن 1389 - 14:29
سلام دوستان
بنده خیلی علاقه مند به بازیسازی هستم و می خواستم یاد بگیرم. ولی نمی دونم از کجا شروع کنم.
تسلط به ++c و همچنین سی شارپ دارم
برای شروع می خواستم یک انجین معرفی کنید که ساده باشه. حالا دو بعدی هم بود اشکالی نداره. برای شروع می خوام. یعنی شروع از صفر.اگه آموزش فارسی هم که داشته باشه که بهتر.
allegro .. رو تست کردم.
اگه دوستان و متخصصین چیز بهتر یا آسونتری سراغ دارن بنده ی حقیر رو راهنمایی بفرمایید. در ضمن نمی خوام از نرم افزارهای اماده استفاده کنم(game maker و ...)و می خوام خودم کدهامو بنویسم.فقط گفتم کار باهاش آسون باشه. سپاسگزار همتون.
تاريخ عضويت: 5 شنبه 27 آبان 1389 تعداد ارسالها: 951 محل سكونت: NoWhere Land
جمعه 22 بهمن 1389 - 12:21
AMIR REZAs, بابا منو گیج کردی! از طرفی میخوام UDK رو دانلود کنم، از طرفی هم میگم اگه ExE نده به چه درد میخوره؟ حالا اگه من بگیرم، شما تضمین میدی که بشه؟ ( آخه بعضی از دوستان گفتن نمیشه! )
_________________ -
If you say pls, because it is shorter than "please", I will say no, because it is shorter than yes
اول C:\UDK\UDK-2010-02\UTGame\Config وارد اینجا بشید و سپس باید با نت پد UTEngine.ini این فایل رو باز کنید من پیشنهاد می کنم قبل از تغییرات یک کپی از این فایل بگیری بعدش این تغییرات رو ایجاد کن.
1.Map=اسم مپی که ساختی مثلا light15.udk
LocalMap.2=اسم مپی که ساختی مثلا light15.udk
بعدش میای اینجا در این زیر شاخه [Engine.PackagesToAlwaysCook] بعدPackage=light15 مثلا light15 من نوشتم خوب دیگه کار با اسکریپت نویسی تمام شد حالا میای Unreal Frontend رو اجرا می کنی و اول make رو می زنی و بعدش cook اگه همین طوری که گفتم انجام داده باشی مشکلی پیش نمیاد بعد از اینکه کارش تمام شد روی Package Game کلیک می کنی و یک اسم برای عنوان بازی که ساختی انتخاب می کنی بعدش صبر می کنی تا کارش تمام شه C:\UDK\ بعد میای اینجا یک برنامه قابل اینستال داری که بعد نصب مپ شماست.