Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> معرفی نرم افزار های ساخت بازی -> موتور قدرتمند Gamebryo
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه 1, 2  بعدي

موتور قدرتمند Gamebryo
نويسنده
پيغام
Azizi
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 1 شنبه 26 شهريور 1385
تعداد ارسالها: 77


3 شنبه 26 بهمن 1389 - 23:44
پاسخ بصورت نقل قول
سلام.دوستان عزیز می توانند در مورد مطالب , نمونه کارها و موتور قدرتمند گیم بریو در این تاپیک بحث و تبادل نظر نمایند.
باتشکر

Laughing Laughing
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
hamed_benz
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 27 آبان 1388
تعداد ارسالها: 307
محل سكونت: شاهین شهر جوووووون


4 شنبه 27 بهمن 1389 - 08:41
پاسخ بصورت نقل قول
Good Job
سلام
فکر میکنم که فعال ترین گروه در زمینه ی گیم بریو خود شما و گروهتون باشه ، منتظر نمونه کار های شما هنوز هستیم Laughing

قرار بود تو تاپیکی که اعتراض گذاشته بودین نمنونه کار ها رو بزارین Mr. Green

_________________
There Are 10 Types Of People In This World

Those That Understand Binary And Those That Don't

دانلود سریع و ساده از تمام آپلود سنتر ها :
http://rapidbaz.com/from/822936
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Azizi
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 1 شنبه 26 شهريور 1385
تعداد ارسالها: 77


4 شنبه 27 بهمن 1389 - 20:25
پاسخ بصورت نقل قول
hamed_benz نوشته:
Good Job
سلام
فکر میکنم که فعال ترین گروه در زمینه ی گیم بریو خود شما و گروهتون باشه ، منتظر نمونه کار های شما هنوز هستیم Laughing

قرار بود تو تاپیکی که اعتراض گذاشته بودین نمنونه کار ها رو بزارین Mr. Green


خیلی ممنون.به روی چشم. نمونه کارها رو میذارم. Arrow Idea

Wink
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Azizi
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 1 شنبه 26 شهريور 1385
تعداد ارسالها: 77


5 شنبه 28 بهمن 1389 - 00:14
پاسخ بصورت نقل قول
درباره این نمونه کار بعدا توضیح داده خواهد شد.(این نمونه کار در حال تکمیل می باشد)

محیط در شب









محیط در روز



نظر یادتون نره. Wink Arrow

.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
SMOKE_UNITY
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 4 شنبه 14 بهمن 1388
تعداد ارسالها: 229


5 شنبه 28 بهمن 1389 - 02:36
پاسخ بصورت نقل قول
کار شما بیشتر به یک شبیه سازی محیط شباحت داره تا بازی بخاطر همین به نظر من باید از افکت های تصویری مثل Depth Of Field یا Bloom And Flares یا SSAOEffect
استفاده می کردید.و همینطور کیفیت تکسچر ها و اسمون خیلی پایین هست(البته به غیر از عکس دوم)فرق بین عکس شب و روز فقط در آسمونشون بود درحالی که در شب باید تاثیر نبود نور در صحنه حس می شد.نمیدونم سایه ها در صحنه وجود دارند یا نه چون در هر دو تصویر شب و روز یکی هستند.یه همچین صحنه ای رو و حتی زیبا تر میشه با یونیتی ساخت به طور حتم قدرت این موتور بیشتر از یونیتی هست پس کارهای شما باید قدرتمند ترباشه.
ولی واقعا عکس دوم زیبا شده.

_________________
خدايا ميترسم از صورت هايي كه لبخند ميزنند اما نگاه مهرباني ندارند.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
hamed_benz
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 27 آبان 1388
تعداد ارسالها: 307
محل سكونت: شاهین شهر جوووووون


جمعه 29 بهمن 1389 - 09:29
پاسخ بصورت نقل قول
واقعا تبریک میگم
خوبیه گیم بریو این هست ( البته یو دی کی از قلم نیفته ، ولی خوب الان موضوع گیم بریو هست ) که مثل یونیتی یا این نوع موتور ها ی کوچکتر ، شما همیشه درگیر این که بخوایی هر آبجکتی رو لوپولی در بیاری نداری ، یا این که تو مرحله ی طراحی از چه ابزار هایی نباید استفاده کنی، واسه همین خروجی از نرم افزار های مدلینگ برای گیم بریو واقعا فوق العادست ، مخصوصا این که از فرمت های رایج استفاده نمیکنه و برای خودش یک پلاگین مخصوص و فرمت خاص داره، که باعث میشه به راحتی لایت مپینگ ساده و زیبا داشته باشی ، نور های نرم افزار مدلینگ پشتیبانی بکنه و خیلی مزایای دیگه که فرمت خروجی برای شما ایجاد میکنه.

مثلا من آبجکت هایی رو وارد این موتور کردم که وقتی همون رو واسه یونیتی اکسپورت گرفتم ، حدود 30% آبجکت که اصلا لود نشد و بقیه هم هم که لود شد فقط باید میشستیم و آفلاین محیط طراحی رو نگاه میکردیم Laughing

تکچیر کف به نظز ضعیف میاد ، محیط شبستان هم که دور هست نمیشه در موردش نظری داد.

سیستم نور پردازی خیلی پیشرفت کرده تو این موتور ( البته بود ، ولی نسبت به 2.3 عرض میکنم ) ولی به خاطر احتمالا تکچرینگ ضعیف سایه ها دچار مشکل شدن.

عکس دوم به نظر من خیلی عالیه ، خوب عکس ریل واسه تکچیر این مزایا رو هم داره ( انسان چیزی رو که میخواد بسازه رو ببینه ، خیلی عالیه ) ، درب ورودی پارچه هست واقعا ، یا آبجکت استاتیک رو اینجوری طراحی کردین؟

راستی حتما یه کاری واسه تفاوت روز و شب بکنین ، فکر میکنم هنوز از همون اسکایدوم استفاده میکنین ( که باز به نظر من اسکایدوم خیلی بهتر از اسکای باکس هست ، هم به خاطر انیمیت شدنش هم دردسر ساختنش ) ، هم تفاوت در سایه ها هم در نور محیط.

در نهایت رندرینگ این 2 و 3 تا موتور برتر خوب خیلی زیباست ، ولی حتما از دپ و کمی هم فاگ استفاده کنین ، محیط تو شب خیلی جذاب تر میشه

Razz Laughing Laughing

_________________
There Are 10 Types Of People In This World

Those That Understand Binary And Those That Don't

دانلود سریع و ساده از تمام آپلود سنتر ها :
http://rapidbaz.com/from/822936
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Azizi
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 1 شنبه 26 شهريور 1385
تعداد ارسالها: 77


جمعه 29 بهمن 1389 - 13:16
پاسخ بصورت نقل قول
SMOKE_UNITY نوشته:
کار شما بیشتر به یک شبیه سازی محیط شباحت داره تا بازی بخاطر همین به نظر من باید از افکت های تصویری مثل Depth Of Field یا Bloom And Flares یا SSAOEffect
استفاده می کردید.و همینطور کیفیت تکسچر ها و اسمون خیلی پایین هست(البته به غیر از عکس دوم)فرق بین عکس شب و روز فقط در آسمونشون بود درحالی که در شب باید تاثیر نبود نور در صحنه حس می شد.نمیدونم سایه ها در صحنه وجود دارند یا نه چون در هر دو تصویر شب و روز یکی هستند.یه همچین صحنه ای رو و حتی زیبا تر میشه با یونیتی ساخت به طور حتم قدرت این موتور بیشتر از یونیتی هست پس کارهای شما باید قدرتمند ترباشه.
ولی واقعا عکس دوم زیبا شده.


این پروژه شبیه سازی می باشد( به سفارش بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان ) که بر روی وب قرار خواهد گرفت .ولی ما قدرت ساخت بازی را هم داریم.
آسمان کاملا داینامیک همراه با بارش برف و بارونه.به شما پیشنهاد میکنم نتیجه نهایی این پروژه رو ببینید و بعد قضاوت کنید.همونطور که گفتم (این نمونه کار در حال تکمیل می باشد)
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Azizi
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 1 شنبه 26 شهريور 1385
تعداد ارسالها: 77


جمعه 29 بهمن 1389 - 13:31
پاسخ بصورت نقل قول
hamed_benz نوشته:
واقعا تبریک میگم
خوبیه گیم بریو این هست ( البته یو دی کی از قلم نیفته ، ولی خوب الان موضوع گیم بریو هست ) که مثل یونیتی یا این نوع موتور ها ی کوچکتر ، شما همیشه درگیر این که بخوایی هر آبجکتی رو لوپولی در بیاری نداری ، یا این که تو مرحله ی طراحی از چه ابزار هایی نباید استفاده کنی، واسه همین خروجی از نرم افزار های مدلینگ برای گیم بریو واقعا فوق العادست ، مخصوصا این که از فرمت های رایج استفاده نمیکنه و برای خودش یک پلاگین مخصوص و فرمت خاص داره، که باعث میشه به راحتی لایت مپینگ ساده و زیبا داشته باشی ، نور های نرم افزار مدلینگ پشتیبانی بکنه و خیلی مزایای دیگه که فرمت خروجی برای شما ایجاد میکنه.

مثلا من آبجکت هایی رو وارد این موتور کردم که وقتی همون رو واسه یونیتی اکسپورت گرفتم ، حدود 30% آبجکت که اصلا لود نشد و بقیه هم هم که لود شد فقط باید میشستیم و آفلاین محیط طراحی رو نگاه میکردیم Laughing

تکچیر کف به نظز ضعیف میاد ، محیط شبستان هم که دور هست نمیشه در موردش نظری داد.

سیستم نور پردازی خیلی پیشرفت کرده تو این موتور ( البته بود ، ولی نسبت به 2.3 عرض میکنم ) ولی به خاطر احتمالا تکچرینگ ضعیف سایه ها دچار مشکل شدن.

عکس دوم به نظر من خیلی عالیه ، خوب عکس ریل واسه تکچیر این مزایا رو هم داره ( انسان چیزی رو که میخواد بسازه رو ببینه ، خیلی عالیه ) ، درب ورودی پارچه هست واقعا ، یا آبجکت استاتیک رو اینجوری طراحی کردین؟

راستی حتما یه کاری واسه تفاوت روز و شب بکنین ، فکر میکنم هنوز از همون اسکایدوم استفاده میکنین ( که باز به نظر من اسکایدوم خیلی بهتر از اسکای باکس هست ، هم به خاطر انیمیت شدنش هم دردسر ساختنش ) ، هم تفاوت در سایه ها هم در نور محیط.

در نهایت رندرینگ این 2 و 3 تا موتور برتر خوب خیلی زیباست ، ولی حتما از دپ و کمی هم فاگ استفاده کنین ، محیط تو شب خیلی جذاب تر میشه

Razz Laughing Laughing


پرده ها طبیعی ساخته شده اند(داینامیک).کاربر میتونه تاریخ و ساعت ورود به محیط رو مشخص کنه واینکه هوا آفتابی باشه یا برفی یا بارونی.نور وسایه ها بزودی تکمیل و رفع اشکال میشه.در ضمن تکسچر کف هنوز استفاده نشده.اگه دقت کنید کف هیچگونه تکسچری نداره و فقط رنگه آبجکت هستش.
باتشکر از نظرات سازنده شما. Arrow
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
ewq
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 4 شنبه 8 خرداد 1387
تعداد ارسالها: 5


جمعه 29 بهمن 1389 - 20:08
پاسخ بصورت نقل قول
تو اين عكس هايي كه من ديدم اون مسجد واقعاْ عاليه! Laughing نه از لحاظ بهينه بودن بلكه فقط ريل بودن!
اما تايل شدن تكسچر كف متوسط رو به پايينه Sad
اطراف رو با اين عكس ها نمي شه در موردش تصميم گرفت. من اگه بخوام به صورت تخصصي(لوپلي بودن - تكسچرينگ - لايتينگ و ...)بهتون نمره بدم تا اينجا رو با ارفاق 50٪ از 20------ 12 مي گيريد البته اين تصاوير براي اونهايي كه بهشون تحويل مي دين 100 - چون كه كامپيوترو به زور روشن مي كنن چه برسه به اينكه بخوان در باره ي اين ها نظر هم بدن...
اما در كل موفق باشيد...
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Azizi
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 1 شنبه 26 شهريور 1385
تعداد ارسالها: 77


2 شنبه 2 اسفند 1389 - 12:10
پاسخ بصورت نقل قول
واقعا چه استقبالی! Crying or Very sad
دوستان نمی خوان نمونه کار یا در مورد این موتور حرف بزنند؟ Wink

.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 1 از 2 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه 1, 2  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |