Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> ساخت بازی با نرم افزار 3D Game Studio -> یه سوال فنی برای من پیش اومده
 

ارسال يك موضوع جديد   اين انجمن قفل شده است شما نمي توانيد نامه جديدي ارسالي كنيد يا به نامه اي پاسخ دهيد و يا اينكه آنها را ويرايش كنيد. ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي

یه سوال فنی برای من پیش اومده
نويسنده
پيغام
mssr
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 2 شنبه 16 اسفند 1389
تعداد ارسالها: 60


2 شنبه 15 فروردين 1390 - 15:27
پاسخ بصورت نقل قول
با سلام خدمت همه عزیزان عزیز
یه سوال فنی برای من پیش اومده
ما می تونیم در قسمت textures در پنجره سمت چپ با انتخاب گزینه ای به نام textures manager و با add کردن گزینه standard چندین textures را ایجاد کرد سوال من اینجاست که چه طور میشه ما برای همه چیزها یک اسکریپت جداگانه بنویسیم ومانند گزینه Standard انها را یکی ذخیره کرد وبا انتخاب ان شامل چند اسکریپت باشد مانند اسکریپت های A5_template_project که یکی است ولی در اصل از چند اسکریپت تشکیل شده
یه سوال دیگه اینکه
وقتی به یک در اسکریپت بازو بسته شدن را اعمال می کنیم بعد از run کردن عمل باز و بسته شدن اتفاق می افتد ولی دیگر دوربین را نمیتوانیم حرکت دهیم مشکل از کجاست ؟
یه سوال دیگه
چه طور ما دوربین سوم شخص و اول شخص را به کاراکتر مون متصل کنیم که با حرکت کاراکتر دوربین هم به دنبال اون حرکت کند ؟
با آرزوی موفقیت شما عزیزان
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
AshkaN_666i
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 27 آبان 1389
تعداد ارسالها: 951
محل سكونت: NoWhere Land


2 شنبه 15 فروردين 1390 - 20:30
پاسخ بصورت نقل قول
mssr, در مورد سوال اولتون، شما به راحتی می تونید اسکریپ های زیر شاخه رو تو اسکریپت اصلی include کنید! مثل زیر:

كد:
include <player.wdl>;
include <enemy.wdl>;
include <animation.wdl>;

FUNCTION main(){
   video_switch(7,0,1);
   level_load("level.wmb");
}


در مورد سوال دوم حتماً اسکریپتتون مشکل داره!
سوال آخر هم شما می تونید مختصات دوربین رو به مختصات کارکتر به روز کنید(همچنین pan و ...).

اینم یه کد دوربین سوم شخص:


كد:
      camera.x = player.x - 300 * cos(player.pan);
      camera.y = player.y - 300 * sin(player.pan); 
      camera.z = player.z + 150;
      camera.pan = player.pan;
      camera.tilt = -20;

_________________
-

If you say pls, because it is shorter than "please", I will say no, because it is shorter than yes
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
mssr
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 2 شنبه 16 اسفند 1389
تعداد ارسالها: 60


4 شنبه 17 فروردين 1390 - 16:26
پاسخ بصورت نقل قول
ایا میشه یک کاراکتر انسان را که با پسون wdl وارد 3d max کرد و ان را به انشمیشن وسپس به wed وارد کرد اگر می شود لطفا چه طوری ؟
در ادامه سوالم چه جوری میشه در گیم اسودیو یک اتش واقعی ساخت؟
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   اين انجمن قفل شده است شما نمي توانيد نامه جديدي ارسالي كنيد يا به نامه اي پاسخ دهيد و يا اينكه آنها را ويرايش كنيد.    صفحه 1 از 1 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |