Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> نرم افزار 3D Studio Max -> آیا کارهای من خوبه؟چه کنم تا بهتر بشه؟
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه 1, 2, 3, 4  بعدي

آیا کارهای من خوب هستند؟
بله
40%
 40%  [ 2 ]
خیر
60%
 60%  [ 3 ]
مجموع آراء : 5

آیا کارهای من خوبه؟چه کنم تا بهتر
نويسنده
پيغام
Parham
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 28 دي 1390
تعداد ارسالها: 408
محل سكونت: somewhere behind a lot of troubles...


4 شنبه 20 ارديبهشت 1391 - 16:32
پاسخ بصورت نقل قول
سالم،این فایل فشرده مجموعه ای از بهترین کارهای منه که طی 8 ماه که با مکس آشنا شدم انجامش دادم.

http://upload.asblog.ir/images/s6713_3d_parham_2012.rar

به نظر شما خوب هستند؟
چه پیشنهاد هایی دارین که بهتر بشن؟
نقاط ضعف کارهام کجا هستند؟
ممنون می شم اگه راهنماییم کنید تا موفق بشم... Rolling Eyes

_________________
برای رسیدن به موفقیت آسانسوری وجود ندارد،باید پله پله بالا رفت؛
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
شهروز
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 16 مرداد 1383
تعداد ارسالها: 3279
محل سكونت: Germany


4 شنبه 20 ارديبهشت 1391 - 23:47
پاسخ بصورت نقل قول
سلام.
خب، اینا کارِ کامل نیستند که بشه روشون نظر داد. روی تنها چیزی که میشه نظر داد مدلینگ هست که برای 8 ماه شاید بشه گفت بد نیست. باید کمی تلاشتون رو بیشتر کنید و کمی هم در مورد تکنیک های مدلینگ مطالعه ی بیشتری داشته باشید.

مواردی که بجز مدلینگ برای یک کارِِ کامل نیاز هستند :
- Lighting
- Materials
- Unwraping
- Texturing
- Studio/Scene
- Camera Setup
- Rendering

انشاءا... در کارهای بعدی و با در نظر گرفتن موارد بالا، شاهد کارهای قوی تری از شما باشیم.
ضمناً شما اگه می خواید با مکس یا کلا نرم افزار های سه بعدی سازی کار کنید، باید انتخاب کنید که می خواید در چه زمینه ای فعالیت کنید. از هر چمن، گلی فایده نداره و نه به درد دنیاتون می خوره و نه آخرت. پس اول انتخاب کنید که چی رو می خواید ادامه بدید (یا بیشتر علاقه دارید). مثلا مدلینگ، تکسچرینگ ( تو ایران کاربرد نداره)، لایتینگ (مثل قبلی)، سیستم های ذره ای (کلاً تو ایران رو ولش کنید)، رندرینگ ... هر کدوم از اینها تخصص های خاص خودشون رو نیازمندند. پس سعی کنید در یک زمینه بصورت متمرکز پیش برید و بعد اگر خواستید، به گزینه های دیگه برید. مثلاً اول مدلسازی رو کامل کامل یاد بگیرید و درش مهارت پیدا کنید. بعد برید سراغ تکسچرینگ و بعد استدیو سازی و نورپردازی و در نهایت رندرینگ؛ تا بالاخره نتیجه نهای کارتون مشخص بشه و ما بتونیم بهش رأی و یا نظری بدیم.

موفق باشید
شهروز

_________________




استدیوی نرم افزاری بلوبالک
www.Bluebulk.info
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
MahanGM
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 20 شهريور 1386
تعداد ارسالها: 1846
محل سكونت: USS Terra Nova


5 شنبه 21 ارديبهشت 1391 - 00:36
پاسخ بصورت نقل قول
شهروز, مدلینگ تو ایران کاربرد نداره Shocked . به وَلله الآن اگه مدل ساز و تکسچر زن درست حسابی توی ایران داشتیم خیلی محصول های بهتری میتونستیم بدیم. الآن کاردرست کم شده شهروز!

_________________
I have a dream that little children will one day live in a nation where they will not be judged by the color of their skin but by the content of their character. I have a dream today
هیچ راه فراری نیست!
http://www.dreamfactory.ir
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
شهروز
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 16 مرداد 1383
تعداد ارسالها: 3279
محل سكونت: Germany


5 شنبه 21 ارديبهشت 1391 - 01:06
پاسخ بصورت نقل قول
من کی گفتم مدلینگ کاربرد نداره !؟

_________________




استدیوی نرم افزاری بلوبالک
www.Bluebulk.info
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
MahanGM
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 20 شهريور 1386
تعداد ارسالها: 1846
محل سكونت: USS Terra Nova


5 شنبه 21 ارديبهشت 1391 - 12:19
پاسخ بصورت نقل قول
شهروز, من اون کلمه مدلینگ رو فکر کردم با تکسچرینگ نوشتی. فقط تکسچر رو گقتی. خوب توی صحبت من مدلینگ رو حذف کن Twisted Evil ولی بقیه اش رو بچسب Mad .

_________________
I have a dream that little children will one day live in a nation where they will not be judged by the color of their skin but by the content of their character. I have a dream today
هیچ راه فراری نیست!
http://www.dreamfactory.ir
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Parham
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 28 دي 1390
تعداد ارسالها: 408
محل سكونت: somewhere behind a lot of troubles...


5 شنبه 21 ارديبهشت 1391 - 14:46
پاسخ بصورت نقل قول
سلام به همه.
آقا شهروز من به شدت به مدلینگ علاقه دارم...
کار با تکسچر...در این کارها راستش رو بخواهی اصلا تکسچر درست و حسابی که مدلها رو طبیعی تر نشان دهد پیدا نکردم...برای همین
همه ی رنگها رو خاکستری گذاشتم...
lighting رو هم کلا فراموش کردم...(شرمندتونم...) Confused
و اما:
- Materials
- Unwraping
- Studio/Scene
- Camera Setup
- Rendering
لطفا راجع به اینها کمی توضیح دهید... Evil or Very Mad

_________________
برای رسیدن به موفقیت آسانسوری وجود ندارد،باید پله پله بالا رفت؛
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
شهروز
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 16 مرداد 1383
تعداد ارسالها: 3279
محل سكونت: Germany


5 شنبه 21 ارديبهشت 1391 - 15:41
پاسخ بصورت نقل قول
- Materials
متریال ها می تونن انواع متفاوتی در کارها با سبک های متفاوت داشته باشند. با یک متریال بسار ساده و رندرِ استاندارد مکس هم میشه کارهای زیبا و منحصر به فردی ارائه داد.

- Unwraping
برای تکسچر گذاری شما باید یک مدل unwrap شده داشته باشید. هر چقدر این کار دقیق تر انجام شده باشه، قرار گیری تکسچر روی مدل، به نحو بهتر و بدون برش خوردگی، کشیدگی و امثال این مشکلات خواهد بود.

- Studio/Scene
در این رابطه بهتره توی گوگل جستجو کنید و آموزش های ویدئویی از رندرینگ رو تماشا کنید. ساخت استدیو/سین برای مدلی که شما می خواید ازش رندر بگیرید بسیار مهمه. نورپردازی و استدیو/سین رابطه ی مستقیم با هم دارند.

- Camera Setup
در رندرِ استاندارد که هیچی... ولی در منتال ری یا وی ری و کلاً هر پلاگین یا نرم افزاری برای رندر، شما دوربین های متفاوتی رو در اختیار دارید که هر کدام قابلیت های خاصی دارند که برای کارهای مختلف، متفاوت است. مثلاً Physical camera در منتال ری اگر اشتباه نکنم.

-Rendering
در هر سیستمِ رندر، این گزینه متفاوت هست ولی یکسری اصول کلی در تمام آنها وجود داره از قبیل Indirect Lighting یا GI. انجام دادن تنظیماتِ رندر کار چندان ساده ای نیست و من توصیه می کنم که حتماً در این زمینه از آموزش های موجود در اینترنت استفاده کنید.



MahanGM,
اگه وجود داشت که الآن وضعمون بهتر از این بود عزیزم.

_________________




استدیوی نرم افزاری بلوبالک
www.Bluebulk.info
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
MahanGM
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 20 شهريور 1386
تعداد ارسالها: 1846
محل سكونت: USS Terra Nova


5 شنبه 21 ارديبهشت 1391 - 16:20
پاسخ بصورت نقل قول
شهروز, شهروز رفتی آلمان هواش بهت نساخته ها Mad . من گفتم تکسچرینگ خیلی نیازه توی ایران و کاربرد هم داره یعنی اینکه الآن بری دنبالش و حرفه ای بشی توش، بعدا هم استادیو های گیم سازی میان میگیرنت هم این استادیو هایی که تبلیغات و کلا کارای سه بعدی انجام میدن. چون اینجا تازه رفته توی این صنعت و داره زوری هم کار میکنه به همچین افرادی که اینکارا رو بلد باشن خیلی نیازه و این نیاز هم یعنی کارایی داشتن.

فعلا ! Surprised

_________________
I have a dream that little children will one day live in a nation where they will not be judged by the color of their skin but by the content of their character. I have a dream today
هیچ راه فراری نیست!
http://www.dreamfactory.ir
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
شهروز
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 16 مرداد 1383
تعداد ارسالها: 3279
محل سكونت: Germany


5 شنبه 21 ارديبهشت 1391 - 19:06
پاسخ بصورت نقل قول
MahanGM نوشته:
شهروز, شهروز رفتی آلمان هواش بهت نساخته ها Mad . من گفتم تکسچرینگ خیلی نیازه توی ایران و کاربرد هم داره یعنی اینکه الآن بری دنبالش و حرفه ای بشی توش، بعدا هم استادیو های گیم سازی میان میگیرنت هم این استادیو هایی که تبلیغات و کلا کارای سه بعدی انجام میدن. چون اینجا تازه رفته توی این صنعت و داره زوری هم کار میکنه به همچین افرادی که اینکارا رو بلد باشن خیلی نیازه و این نیاز هم یعنی کارایی داشتن.

فعلا ! Surprised


نقل قول:
به وَلله الآن اگه مدل ساز و تکسچر زن درست حسابی توی ایران داشتیم خیلی محصول های بهتری میتونستیم بدیم.


بنده هم عرض کردم که نداریم. کجاش نا مفهومه توضیح بدم Twisted Evil

_________________




استدیوی نرم افزاری بلوبالک
www.Bluebulk.info
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
MahanGM
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 20 شهريور 1386
تعداد ارسالها: 1846
محل سكونت: USS Terra Nova


5 شنبه 21 ارديبهشت 1391 - 22:07
پاسخ بصورت نقل قول
شهروز, آخه قبلش گفتی که کاربرد نداره. تو همون پست اول. برا همین گفتم.

_________________
I have a dream that little children will one day live in a nation where they will not be judged by the color of their skin but by the content of their character. I have a dream today
هیچ راه فراری نیست!
http://www.dreamfactory.ir
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 1 از 4 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه 1, 2, 3, 4  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |