Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> ساخت بازی های کامپیوتری به وسیله نرم افزار Game Maker -> ساخت بازی های isometric
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2

نويسنده
پيغام
شهروز
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 16 مرداد 1383
تعداد ارسالها: 3279
محل سكونت: Germany


4 شنبه 18 مرداد 1391 - 15:27
پاسخ بصورت نقل قول
دقیقاً همینو کپی کردی اونجا ؟؟ Very Happy
اینو باید توی آبجکت پلیر بذاری. (step) و بجای tower اسم آبجکتی رو بنویسی که می خوای بری عقبش یا بیای جلوش.

_________________




استدیوی نرم افزاری بلوبالک
www.Bluebulk.info
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
MOHAMADA
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 5 آبان 1388
تعداد ارسالها: 381
محل سكونت: گرگان


4 شنبه 18 مرداد 1391 - 16:23
پاسخ بصورت نقل قول
همین کار رو کردم ولی نشد.
و یک سوال اگر من با این دستور کارکنم چون ابجکت های مختلفی دارم ممکن نیست این دستور کار نکنه؟ Shocked
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
AshkaN_666i
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 27 آبان 1389
تعداد ارسالها: 951
محل سكونت: NoWhere Land


4 شنبه 18 مرداد 1391 - 17:40
پاسخ بصورت نقل قول
MOHAMADA, با اجازه شهروز خان:
یه آبجکت درست کن, مثلاً همون tower که شهروز گفت! بعد همه آبجکتای دیگت رو که قراره پلیر بره پشت یا جلوشون رو child این آبجکت کن!

كد:
obj = instance_nearest(x, y, tower);

if (y < obj.y)
  depth = obj.depth + 1;
else
  depth = obj.depth -1;

_________________
-

If you say pls, because it is shorter than "please", I will say no, because it is shorter than yes
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
MOHAMADA
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 5 آبان 1388
تعداد ارسالها: 381
محل سكونت: گرگان


4 شنبه 18 مرداد 1391 - 18:33
پاسخ بصورت نقل قول
مرسی اشکان جان درست شد .
((گوگولی مگولی PDT_002 ))
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
شهروز
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 16 مرداد 1383
تعداد ارسالها: 3279
محل سكونت: Germany


4 شنبه 18 مرداد 1391 - 19:08
پاسخ بصورت نقل قول
جالبه. من تا حالا از child استفاده نکردم و مشکلی هم پیش نیومده Very Happy

_________________




استدیوی نرم افزاری بلوبالک
www.Bluebulk.info
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
MOHAMADA
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 5 آبان 1388
تعداد ارسالها: 381
محل سكونت: گرگان


4 شنبه 18 مرداد 1391 - 19:16
پاسخ بصورت نقل قول
ورود دوبارت به PD رو بهت تبریک میگم و از شما هم ممنونم شهروز جان. Laughing
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 2 از 2 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |