Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> برنامه نویسی با زبان های C++ و Delphi و VB -> سوال و جواب سی شارپ
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه 1, 2, 3, 4  بعدي

سوال و جواب سی شارپ
نويسنده
پيغام
Parham
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 28 دي 1390
تعداد ارسالها: 408
محل سكونت: somewhere behind a lot of troubles...


4 شنبه 24 خرداد 1391 - 20:41
پاسخ بصورت نقل قول
سلام.
میخوام اینجا سوال هایی رو که دارم مطرح کنم... Razz Evil or Very Mad
با اجازه اولیش...:
می خوام بوردر استایل پیکچر باکس ها رو عوض کنم...یعنی چی؟
یعنی اینکه می خوام بک گراند نداشته باشند...یعنی اگه زیرشون یک پیکچر باکس دیگه هست...عکسش معلوم باشه...گرفتین؟ Shocked
مثل استایل پیکچر باکس ها در ویبی 6.0
لظفا کمک نمایید...نیاز بالا Wink Rolling Eyes Cap_PDT_01_07

_________________
برای رسیدن به موفقیت آسانسوری وجود ندارد،باید پله پله بالا رفت؛
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
MahanGM
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 20 شهريور 1386
تعداد ارسالها: 1846
محل سكونت: USS Terra Nova


4 شنبه 24 خرداد 1391 - 22:17
پاسخ بصورت نقل قول
Parham, میخوای Transparent باشه پشتش؟ نمیشه. PictureBox کلا اینطوری کار نمیکنه مگه اینکه بیای براش Region تعریف کنی که اونم جالب نیست. تو VB6 کنترل Image بود که این قابلیت رو داشت. اگه میخوای عکسی رو روی عکس دیگه بندازی باید از +GDI استفاده کنی.

_________________
I have a dream that little children will one day live in a nation where they will not be judged by the color of their skin but by the content of their character. I have a dream today
هیچ راه فراری نیست!
http://www.dreamfactory.ir
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Parham
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 28 دي 1390
تعداد ارسالها: 408
محل سكونت: somewhere behind a lot of troubles...


4 شنبه 24 خرداد 1391 - 23:03
پاسخ بصورت نقل قول
دقیقا منم می خوام از gdi+ استفاده کنم...اما اولا کتابخانه هاش رو ندارم و نمیدونم اسمشون چیه...
دوما با system.drawing.drawing2d هم خواستم کار کنم...یعنی کار کردم...اشیایی از کلاسهای image,bitmap ایجاد کردم...
اما موقع دراو به مشکل برخوردم...یعنی برنامه ارور نمداد اما رسم هم نمیکرد...
الان وقت ندارم بعدا سورس کدی رو که وشتم با وی اس 2008 براتون میذارم...ببینید...
ماهان میتونی الان یه مثال ساده بزنی؟؟؟ Shocked

_________________
برای رسیدن به موفقیت آسانسوری وجود ندارد،باید پله پله بالا رفت؛
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Unity3D
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 1034


4 شنبه 24 خرداد 1391 - 23:21
پاسخ بصورت نقل قول
سلام

نقل قول:
دقیقا منم می خوام از gdi+ استفاده کنم...اما اولا کتابخانه هاش رو ندارم و نمیدونم اسمشون چیه...
دوما با system.drawing.drawing2d هم خواستم کار کنم...یعنی کار کردم...اشیایی از کلاسهای image,bitmap ایجاد کردم...


همین system.drawing و drawing2d که گفتی جزیی از gdi+ هست Shocked
gdi+ جزیی از BCL دات نت هست

نمونه برا ترسیم عکس :

كد:
        Image myImg = Image.FromFile(@"C:\MyImages\Myimage.png");

        private void Form1_Paint(object sender, PaintEventArgs e)
        {
            e.Graphics.DrawImage(myImg, new Point(100, 100));
            e.Graphics.DrawImage(myImg, new Point(200, 200));
        }
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
Parham
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 28 دي 1390
تعداد ارسالها: 408
محل سكونت: somewhere behind a lot of troubles...


5 شنبه 25 خرداد 1391 - 10:32
پاسخ بصورت نقل قول
سلام.
امین تو شوک نباش... Shocked
الان میرم یه چکی می کنم.
آقا کفری نشین ها...رفتم سراغ managed DX و این کد ها رو نوشتم...با tut هم مطابقت دادم...
باید عمل می کرد...اما سر خط مقدار دهی به دیوایس ارور می گیره.
برنامم اشکال داره؟
كد:

using System;
using System.Drawing;
using System.Windows.Forms;
using Microsoft.DirectX;
using Microsoft.DirectX.Direct3D;

namespace D3DTesting
{
    public partial class Form1 : Form
    {
        public Device device=null;
        public void creatdevice()
        {
            this.ClientSize=new System.Drawing.Size(400,300);
            this.Text="First Tutorial Of DirectX";
        }
        public Form1()
        {
            InitializeComponent();
           
        }
        public bool InitalizeGraphics()
        {
            try
            {
                PresentParameters pp = new PresentParameters();
                pp.Windowed = true;
                pp.SwapEffect = SwapEffect.Discard;
                device = new Device(0, DeviceType.Hardware, this, CreateFlags.HardwareVertexProcessing, pp);
                return true;
            }
            catch { return false; }
        }
        public void render()
        {
             if(device==null) return;
             device.Clear(ClearFlags.Target,System.Drawing.Color.Blue,1.0f,0);
             device.BeginScene();
             device.EndScene();
             device.Present();
        }


        private void Form1_Load(object sender, EventArgs e)
        {
            if (!InitalizeGraphics())
            {
                MessageBox.Show("Could not initaliza graphics...thisprogram will be exit.");
                Application.Exit();
            }
            while (true)
            {
                render();
                Application.DoEvents();
            }
        }
    }
}

Shocked

_________________
برای رسیدن به موفقیت آسانسوری وجود ندارد،باید پله پله بالا رفت؛
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Parham
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 28 دي 1390
تعداد ارسالها: 408
محل سكونت: somewhere behind a lot of troubles...


5 شنبه 25 خرداد 1391 - 10:53
پاسخ بصورت نقل قول
یونیتی برنامه ارور داره:
كد:

Object reference not set to an instance of an object.

ارور هم تو این خطه:>
كد:

e.Graphics.DrawImage(myImg, new Point(100, 100));

ضمنا این متد form1_paint کجاست؟ Shocked
من پیداش نکردم!

_________________
برای رسیدن به موفقیت آسانسوری وجود ندارد،باید پله پله بالا رفت؛
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Unity3D
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 1034


5 شنبه 25 خرداد 1391 - 14:03
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:
امین تو شوک نباش...


والا با این سوالهای عجیب غریب شما ... !!

نقل قول:
ضمنا این متد form1_paint کجاست؟


خب من فکر میکردم میدونی اینو باید تو رویداد paint مربوط به form بذاری !

نقل قول:
آقا کفری نشین ها...رفتم سراغ managed DX و این کد ها رو نوشتم...با tut هم مطابقت دادم...
باید عمل می کرد...اما سر خط مقدار دهی به دیوایس ارور می گیره.
برنامم اشکال داره؟


مگه SlimDX رو دانلود نکردی !!
ارورت هم من نمیدونم چون با MDX خیلی وقت پیش اون هم خیلی کم کار کردم اما احتمالش این هست که داری با Any CPU کامپایل میکنی ، حتما به x86 تغییرش بده ...
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
MahanGM
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 20 شهريور 1386
تعداد ارسالها: 1846
محل سكونت: USS Terra Nova


5 شنبه 25 خرداد 1391 - 18:47
پاسخ بصورت نقل قول
Parham, سلام. الآن شما اومدی دقیقا لقمه رو دور بدن خودت چر خوندی بعد داری میذاری تو دهنت!
امین که مثال زد، اگه میخوای ترسیم کنی یا روی فرم ترسیم کن یا برو تو UserControl و DoubleBufferedش رو هم فعال کن. تو رویداد Paint، شیء e.Graphics دقیقا +GDI هست.

_________________
I have a dream that little children will one day live in a nation where they will not be judged by the color of their skin but by the content of their character. I have a dream today
هیچ راه فراری نیست!
http://www.dreamfactory.ir
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Parham
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 28 دي 1390
تعداد ارسالها: 408
محل سكونت: somewhere behind a lot of troubles...


5 شنبه 25 خرداد 1391 - 20:43
پاسخ بصورت نقل قول
MahanGM, علیک سلام عزیزم
چرا لقمه را چرخوندم؟هنوز لقمه نگرفتم که! Shocked
راستی...از کجا باید برم تو یوزر کنترل؟ Question
Unity3D,
میدونستم که باید تو رویداد painبنویسم(اینقدر عقل دارم... Sad )
منتها چنین رویدادی رو ندیدم...پیداش نکردم تو اون کمبو باکس مربوطه در ادیتور وی اس...

_________________
برای رسیدن به موفقیت آسانسوری وجود ندارد،باید پله پله بالا رفت؛
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
MahanGM
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 20 شهريور 1386
تعداد ارسالها: 1846
محل سكونت: USS Terra Nova


5 شنبه 25 خرداد 1391 - 21:32
پاسخ بصورت نقل قول
Parham, یکم باید بیشتر در مورد Net. مطالعه کنی. Arrow

_________________
I have a dream that little children will one day live in a nation where they will not be judged by the color of their skin but by the content of their character. I have a dream today
هیچ راه فراری نیست!
http://www.dreamfactory.ir
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 1 از 4 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه 1, 2, 3, 4  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |