Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> ساخت بازی با نرم افزار Unity -> تبدیل محور مختصات آبجکت ها از 3dsMax به Unity به فرمت FBX
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي

تبدیل محور مختصات آبجکت ها از 3dsMax
نويسنده
پيغام
Quarantine
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 4 شنبه 2 فروردين 1391
تعداد ارسالها: 48


جمعه 30 تير 1391 - 23:57
پاسخ بصورت نقل قول
سلام...

در این مورد خیلی تحقیق کردم اما نمی دونم چرا هنگام اکسپورت آبجکت ها از 3dsmax به یونیتی با فرمت FBX ثمری تو تبدیل درست مختصات تری دی مکس به یونیتی نداره.
حتی انتخاب گزینه y-up تو گزینه های فرمت FBX بی فایده س... بعضی ها پیشنهادایی مثل 90 درجه گردش در محور ایکس رو داده بودن و مسائلی از این دست. جدا از اینکه نمی خوام آبجکت ها مو تو تری دی مکس roate کنم بنابراین تنها راه باقیمونده استفاده از Empty GameObject ها و قرار دادن شئ تو شون بود.
آیا راهی وجود داره که آبجکت ها موقع اکسپورت شدن از 3dsmax بخوان به درستی به مختصات یونیتی کانورت شن ؟
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Azizi
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 1 شنبه 26 شهريور 1385
تعداد ارسالها: 77


4 شنبه 29 آذر 1391 - 13:32
پاسخ بصورت نقل قول
سلام به همه دوستان.
من این سوال رو از خود پشتیبانی یونیتی کردم.
اونا یه کد دادند که بازم مشکل حل نشد.
به هر حال اگه اون کد رو میخوای بهم ایمیل بزن تا بفرستم.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
شهروز
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 16 مرداد 1383
تعداد ارسالها: 3279
محل سكونت: Germany


4 شنبه 29 آذر 1391 - 13:44
پاسخ بصورت نقل قول
سلام.
وقتی خروجی Fbx میگیرید یک قسمت داره که راحت می تونید محور Z رو به Y تبدیل کنید.

_________________




استدیوی نرم افزاری بلوبالک
www.Bluebulk.info
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
Azizi
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 1 شنبه 26 شهريور 1385
تعداد ارسالها: 77


4 شنبه 29 آذر 1391 - 16:36
پاسخ بصورت نقل قول
شهروز نوشته:
سلام.
وقتی خروجی Fbx میگیرید یک قسمت داره که راحت می تونید محور Z رو به Y تبدیل کنید.


ممنون شهروز جان.
ولی این کار رو قبلا انجام دادم نشد.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 1 از 1 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |