Quarantine در حال رشد
تاريخ عضويت: 4 شنبه 2 فروردين 1391 تعداد ارسالها: 48
جمعه 30 تير 1391 - 23:57 |
|
|
سلام...
در این مورد خیلی تحقیق کردم اما نمی دونم چرا هنگام اکسپورت آبجکت ها از 3dsmax به یونیتی با فرمت FBX ثمری تو تبدیل درست مختصات تری دی مکس به یونیتی نداره.
حتی انتخاب گزینه y-up تو گزینه های فرمت FBX بی فایده س... بعضی ها پیشنهادایی مثل 90 درجه گردش در محور ایکس رو داده بودن و مسائلی از این دست. جدا از اینکه نمی خوام آبجکت ها مو تو تری دی مکس roate کنم بنابراین تنها راه باقیمونده استفاده از Empty GameObject ها و قرار دادن شئ تو شون بود.
آیا راهی وجود داره که آبجکت ها موقع اکسپورت شدن از 3dsmax بخوان به درستی به مختصات یونیتی کانورت شن ؟ |
|
|