Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> ساخت بازی با نرم افزار Unity -> بازی تجاری با یونیتی؟
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4  بعدي

نويسنده
پيغام
Unity3D
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 1034


1 شنبه 23 مهر 1391 - 16:30
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:

Unity3D, منظورم اینه یه انجین خوب بنویسیم!
100 درصد نمیشه شبیه BF ولی یه کارایی میشه با UDK کرد که بازی در اون سطح بشه


من گفتم از نظر من نمیشه ، ولی نگفتم شما این کار رو نکن ...
اگه این کار رو کردید و بازیتون شبیه BF3 یا حتی نصفش هم شد من خودم استقبال میکنم ...

ضمن اینکه دوستان سعی کنن مهربون باشن کل کل هم نکنن وگرنه تاپیک رو قفل میکنم Very Happy
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
HGGI
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: شنبه 20 خرداد 1391
تعداد ارسالها: 32
محل سكونت: هرجا خدا بخواهد.


1 شنبه 23 مهر 1391 - 16:40
پاسخ بصورت نقل قول
شما اصلا از انجین اطلاعای نداری ! اگه می خوای یه بازی مثل بتل بسازی نا مناسب ترین انجین یو دی کی هست !
یو دی علت محبوبیتش اینه که قدمت زیادی داره ! وگرنه ساختارش اصلا خوشم نمیاد مخصوصا اون زبان دری وریش !
کرای قدرتش تو ریل تایمه ! جون میده برا این جور بازی ها که شما میگی !
به قول اون دوستمون سنگ بزرگ علامت نزدن است !
من ترجیح می دم بازی دوبعدی از پایه بسازم تا با یودی بتل بسازم !
شما هم تونستی بتلفیلد بساز ! Smile
-
کم کم داریم می ریم تو بجث سفینه و سنگو و ... Very Happy

_________________
0xFF00FFAACC33EEFF11FF3FFF
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
SBS
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: جمعه 24 ارديبهشت 1389
تعداد ارسالها: 53
محل سكونت: یاسوج


1 شنبه 23 مهر 1391 - 16:42
پاسخ بصورت نقل قول
بابا کل کل علمی که مجازه دیگه!!!خیلی دوست دارم نظر شما رو بدونم!چرا فکر میکنید نمیشه.شاید شما درست بگید Arrow
تو اگه با کرای یه نصفه exe هم بگیری من بازیسازی رو ول میکنم! Wink .کرای فقط واسه این خوبه که تو ادیتور بازیتو ببینی و تموم Very Happy
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
HGGI
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: شنبه 20 خرداد 1391
تعداد ارسالها: 32
محل سكونت: هرجا خدا بخواهد.


1 شنبه 23 مهر 1391 - 17:00
پاسخ بصورت نقل قول
یو دی تو ریل تایم خیلی زعیفه !
نورپردازی ریل تایم سایه - سیستم شب روز - اسمان - درخت و سبزه - اقیانوس
اینا رو یا نداره یا طبیعی نیست بدرد بازی های فظایی می خوره !
اینو با نگاه به بازی های ساخته شده با یودی هم میشه فهمید !
و ...
-
اما کرای واقعا می تونه یه محیط طبیعی رو کاملا شبیه سازی کنه !
تو ادیتور یودی و یونیتی هم بازی رو میارن ! شما کار نکردی حرف نزن خیلی قابلیت ها داره!
خروجی هم نمی گیرن دادا ! منابع رو پک می کنی ! لانچر هم تنظیم میکنی !
کاری کردن که لانچر و ادیتور در حالت عادی اجرا نشه ! یعنی باید وصل شی به نت و یوزرتم بدی !
اونم یکی پیدا شه هک کنه نور الی نور میشه !
-
منم نمیدونم شما چرا میگید میشه !
من عقیدم اینه نه کرای نه یودی و یونیتی ! Smile

_________________
0xFF00FFAACC33EEFF11FF3FFF
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
SBS
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: جمعه 24 ارديبهشت 1389
تعداد ارسالها: 53
محل سكونت: یاسوج


1 شنبه 23 مهر 1391 - 17:17
پاسخ بصورت نقل قول
HGGI, یه سرچ کن تو اینترنت ببین آموزش های کدوم بیشتره!
البته من به Unity3d گفتم چرا نمیشه نه به شما!ببینم با این جواب دادنت کاری میکنی این بحث علمی قفل بشه یا نه
شما منتظر بمون تا هکر پیدا بشه شاید تونستی یه کارایی بکنی
حالا من میگم شما کاری نکردی حرف نزن
نورپردازی ریل تایم سایه حرف نداره فقط شما رسیدی به گزینه ها هنگ کردی انداختی تقصیر انجین!
باگ ها تو کرای از سر و کول انجین بالا میرن.بعد همین که اسم SDK رو یدک میکشه واسه ما افت داره طرفش بریم Cool .
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Unity3D
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 1034


1 شنبه 23 مهر 1391 - 17:23
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:
خیلی دوست دارم نظر شما رو بدونم!چرا فکر میکنید نمیشه.شاید شما درست بگید


دلایل مختلفی داره خیلی هاش رو شاید بدونم و خیلی هاش رو نه ، خیلی هاش مستقیما به موتور ربط داره خیلی هاش به موتور ربطی نداره ولی دلیلی هست برای اینکه همچین اتفاقی رخ نده ( ساخته شدن BF3 با UDK منظورمه )

License این موتور ابدا به درد ساخت بازی AAA نمیخوره ...
-اگه قرار بود تیم های کوچیک بتونن نصف BF3 رو بسازن تا الان باید یه 10 20 تا BF3 میداشتیم ...
-شرکت های بزرگ مریض نیستند از UDK یا هر موتور بدون سرسی ( حتی سرس دار هم ) استفاده کنن ... مثلا همون DICE برا بازی Mirrors Edge از Unreal استفاده کرد ولی برا سری BF موتور خودش ...
-شاید UDK رندر قشنگی داشته باشه ولی Frostbite یه موتور Unreal هم یه موتور دیگه ویژگی های و Render Pipeline اینها با هم فرق داره پس رندر مشابه نخواهید گرفت ... مثلا اگه درست گفته باشم UDK هنوز وابستگی زیادی به Lightmap و اون BSP Brush هاش داره و باز هم اگه درست گفته باشم هنوز Forward Renderer هست ... حالا این فقط گرافیک هست بگذریم از خیلی چیز های دیگه مثل ساخت محیط های OutDoor با اون وسعتی که تو BF3 هست ، تخریب پذیری محیط و ....

این رو هم بگم دوستان هر کی با هر انجینی دوست داره کار کنه ... زوری نیست که
جناب SBS شما که اینقدر مطمئن هستی دیگه نباید منتظر حرف دیگران وایسی ، دیگه تاپیک زدن هم معنی نداره ...
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
SBS
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: جمعه 24 ارديبهشت 1389
تعداد ارسالها: 53
محل سكونت: یاسوج


1 شنبه 23 مهر 1391 - 17:31
پاسخ بصورت نقل قول
نه من فقط خواستم نظر شما رو بدونم منتظر نظر شما نبودم که تصمیم خودمو عوض کنم
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
king_of_persia
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: شنبه 2 مهر 1390
تعداد ارسالها: 161


1 شنبه 23 مهر 1391 - 17:52
پاسخ بصورت نقل قول
ضمن تایید تمام حرف های Unity3d محترم، فقط بگم UDK از Deferred rendering پشتیبانی می کند.
منم نظر خودمو میدم:
UDK انجین قوی هست اما ساختارش خیلی وقته که قدیمی شده! تو آنریل 4 به کلی تغییر کرده اما هنوز هیچ خبری برای دادن SDK آن نیست.
زبان اسکریپت نویسی UDK بر روی Virtual machine اجرا میشه که این سرعت اجرای کدهای بازی را به شدت میاره پایین(یه چیزی حدود 1/20 سرعت C++). این بدین معنی است که شما نمی توانید توقع داشته باشید الگوریتم های سنگین که مخصوص بازیهای AAA است را در این انجین پیاده کنید و توقع سرعت اجرای خوبی هم داشته باشید. پس برای تغییر بنیادین باید سورسش رو بخرید. پس نتیجه می گیریم UDK بیشتر برای مادسازی خوبه! چون با زبان اسکریپتی خودش خیلی کم بتونید مانور بدید!
در مورد شیدر نویسی هم همینگونه است! UDK امکان نوشتن شیدر به صورت مستقیم را به شما نمی دهد و شما با یک قسمتی به نام متریال ادیتور سر کار دارید که این قسمت خود برای شما کد شیدر را می سازد اما چون فکری ماشینی دارد ، این شیدرها optimize نیست.
منابع آموزشی برای اسکریپت نویسی هم به شدت محدوده ! به همین دلیل وقت زیادی هم باید صرف این موضوع کنید و در نهایت هم مجبورید سورس های اسکریپت آنریل تورنمنت را مطالعه کنید که انقدر پیج در پیچه که کلا آدم بدجوری گیج میشه! چون به هر تابعی بر می خورید جایی نیست سرچ کنید که اون تابع جیه و چطور کار می کنه! بایستی بگردید دنباله بدنه ی اون تابع در میان چند صد فایل طویل آنریل اسکریپت.

موفق باشید.

_________________
امید خودتو هیچوقت از دست نده . وگرنه بدان هیچوقت موفق نخواهی شد...
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
vahab
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 5 ارديبهشت 1385
تعداد ارسالها: 474
محل سكونت: کرج


1 شنبه 23 مهر 1391 - 18:04
پاسخ بصورت نقل قول
بحث های بیهوده و وقت تلف کن که هر چند وقت به بار توی این سایت راه می افته Very Happy Very Happy
اگه برای رسیدن به نتیجه خاصی بود که هیچ ولی این بحث ها همیشه بی نتیجه می مونه و تا حالا چندین تاپیک توی همین سایت راجع به این موضوع بحث شده.

_________________
بودیم و کسی پاس نمی داشت که هستیم
باشد که نباشیم و بدانند که بودیم

WWW.Duw-Studio.Ir

WWW.YeganehAfzar.Ir

بازی رایانه ای پروانه
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
HGGI
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: شنبه 20 خرداد 1391
تعداد ارسالها: 32
محل سكونت: هرجا خدا بخواهد.


1 شنبه 23 مهر 1391 - 18:09
پاسخ بصورت نقل قول
SBS نوشته:
HGGI, یه سرچ کن تو اینترنت ببین آموزش های کدوم بیشتره!
البته من به Unity3d گفتم چرا نمیشه نه به شما!ببینم با این جواب دادنت کاری میکنی این بحث علمی قفل بشه یا نه
شما منتظر بمون تا هکر پیدا بشه شاید تونستی یه کارایی بکنی
حالا من میگم شما کاری نکردی حرف نزن
نورپردازی ریل تایم سایه حرف نداره فقط شما رسیدی به گزینه ها هنگ کردی انداختی تقصیر انجین!
باگ ها تو کرای از سر و کول انجین بالا میرن.بعد همین که اسم SDK رو یدک میکشه واسه ما افت داره طرفش بریم Cool .

-
جفتشون اموزش دارن بقیش دیگه با خود شماست !
می گم من موتور اماده زیاد کار نمیکنم ! درضمن برا ادیتورش امده بود !
باشه شما کاری کردی !
فکر کنم تو به پوینت لایتی که لایت مپ میکنه میگی ریل تایم ! گزینه ها دیگه چیه؟
کدوم باگ ؟ فقط ادیتور64 بیتیش مشکل داره !
یعنی جی که چون SDK هست برامون افت داره !
SDK == Software Development Kit
UDK == Unreal Development Kit
الان اینا چیزی یدک می کشن ! لطفا کلمات غیر منطقی نگو ! Exclamation

_________________
0xFF00FFAACC33EEFF11FF3FFF
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 2 از 4 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |