Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> اصول اولیه در طراحی بازیهای کامپیوتری -> كدام شیوه در طراحی بازیهای کامپیوتری را می پسندید ؟
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4, 5, 6  بعدي

كدام شیوه در طراحی بازیهای کامپیوتری را می پسندید ؟
Slow And Managed Game Development
60%
 60%  [ 58 ]
Fast Game Development
39%
 39%  [ 38 ]
مجموع آراء : 96

نويسنده
پيغام
pepeland
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 3 شنبه 4 مرداد 1384
تعداد ارسالها: 95
محل سكونت: شيراز


شنبه 8 مرداد 1384 - 18:40
پاسخ بصورت نقل قول
من هم به مورد اول رای دادم ولی فکر می کنم اکثر بازیها در حال حاظر چیزی بین این دو باشند.

_________________
www.pepeland.net
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
محمدبهرامي
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 5 شنبه 6 مرداد 1384
تعداد ارسالها: 19


1 شنبه 9 مرداد 1384 - 09:55
پاسخ بصورت نقل قول
با سلام
آيا كسي مي تواند مرا در ضمينه ي آموزش 3ds max ياري كند?
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
محسن
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 1 شنبه 25 مرداد 1383
تعداد ارسالها: 12


شنبه 29 مرداد 1384 - 00:37
پاسخ بصورت نقل قول
من به روش اول رای میدم ولی فکر میکنم تحقق روش اول در مملکت ما فقط در دو صورت امکان پذیره .
ا-یک ادم مایه دار پیدا بشه که به این مقوله علاقه مند باشه و حاظر بشه ریسک سرایه گذاری روی این کار رو بپذیره اون هم در حالی که در کشور ما قانون کپی رایت رعایت نمیشه!؟
2-یک ارگان دولتی و با استفاده از هزینه دولت اقدام به این کار بکنه که البته بهره برداری سیاسی تبلیغاتی و فرهنگی لازم رو خواهد داشت.
من حالت دوم رو محتمل تر میدونم و فکر میکنم اگر زمانی بازی مستقل و کاملی ساخته بشه از همین راه خواهد بود.
ولی اگر هدف تجاری از ساخت بازی نداشته باشیم مد سازی یا روش دوم خیلی عملی و معقوله .
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Kochol
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: شنبه 1 مرداد 1384
تعداد ارسالها: 298


شنبه 29 مرداد 1384 - 09:49
پاسخ بصورت نقل قول
سلام
من هم به گزینه دوم رای می دهم دلیلش هم اینه که کدی که قبلا نوشته شده چرا ما دوباره بسازیم
ولی اگر از ابزار open source استفاده کنیم خیلی خوب می شه و بتونیم آنها را تغییر بدهیم

یه نظری که دارم اینه که ما از روش دوم استفاده کنیم ولی خودمون اون کارها را بلد باشیم یعنی خودمون هم بتونیم یه موتور بسازیم که 60% اون کارها را انجام بده Surprised

راستی نظر خودت چیه علی آقا

_________________
Kochol Game Engine

[img]http://barnamenevis.org/forum/image.php?type=sigpic&userid=6875&dateline=1258101798[/img]
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
mory
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 3 شنبه 3 خرداد 1384
تعداد ارسالها: 1187


3 شنبه 8 شهريور 1384 - 00:27
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:

به نظر من در ایران امکانات هست .فقط کمی همت می خواهد که ما نداریم.


مامان جان . كي گفته ما همت نداريم . بهتر جمله شما اسلاح بشه . ما انگيزه كافي نداريم . گيرم بازي رو ساختيم . كه چي بشه ؟ كيه كه دست ما رو بگيره ؟ اينه كه مهمه .

_________________
و مهم نيست كي پنيرتو دزديده قورباغتو قورت بده .

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
mory
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 3 شنبه 3 خرداد 1384
تعداد ارسالها: 1187


3 شنبه 8 شهريور 1384 - 00:31
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:

با سلام
آيا كسي مي تواند مرا در ضمينه ي آموزش 3ds max ياري كند?

آقاي محترم يك واقعيت در مورد 3دي مكس هست كه ميگه اگه بلد نيستي خودت ياد بگيري اصلا دنبالش نرو . من چيزي حدود 5 ساله كه دارم 3دي مكس كار ميكنم .يه چيز بگم ؟ من به اين نتيجه رسيدم كه هيچي نمي دونم .چون اينقدر مفصله كه نمي شه به اين راحتي ها از پسش بر اومد . اگه مي خواي ياد بگيري حد اقل به چند سال وقت و ذهن ازد و زبان خوب احتياج داري ، اگه داري شروع كن . يا علي

_________________
و مهم نيست كي پنيرتو دزديده قورباغتو قورت بده .

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
وح
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: جمعه 19 فروردين 1384
تعداد ارسالها: 50


5 شنبه 10 شهريور 1384 - 03:53
پاسخ بصورت نقل قول
با سلام من یه نظر دارم استفاده از سورسهای آماده و... یه جورا کارو محدود میکنه
ولی اگه فرد بنیادی و عمیق یاد بگیره می تونه هر دستوری رو که دلش بخواد پیاده
بکنه و دنبال یه دستور نمی گرده و بعد از مدتی همه دستورها تکراری میشن
ولی با استفاده از قسمت اول می توان روز به روز توابع و دستورات جدیدی
ابداع کرد.
با سپاس فراوان

_________________
سلام آلل
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
محمد-لقايي
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: جمعه 11 شهريور 1384
تعداد ارسالها: 1
محل سكونت: تهران


شنبه 12 شهريور 1384 - 00:40
پاسخ بصورت نقل قول
من هم شخصاَ ترجيح ميدادم ميتونستم همه اجزا گيم رو خودم بسازم ولي. مطمئن باشيد اگه بخواهيد اين كار رو بكنيد به هيچ جا نمي رسيد. اولين بازي هارو با assembly مي نوشتن بعد C بعدش Cpp و حالا هم تكنولوژي هاي جديد و اين روند هم ادامه داره. اگه فكر كنيم نوشتن كل پروژه به صورت بومي بهتره مثل اينه كه بگيم نوشتن يه برنامه با assembly بهتره. درسته سرعت اجرا بيشتره و هرچيزي رو ميشه نوشت ولي آيا اين كار عاقلانست..؟ براي همينه كه فكر ميكنم بهتره تا ميتونيم از تكنولوژي روز استفاده كنيم و فقط قطعه كدي رو بنويسيم كه قبلاَ كسي ننوشته يا ابزاري رو بنويسيم كه مشابهش در دسترس نباشه. Idea
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Kochol
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: شنبه 1 مرداد 1384
تعداد ارسالها: 298


شنبه 12 شهريور 1384 - 21:42
پاسخ بصورت نقل قول
محمد-لقايي نوشته:
من هم شخصاَ ترجيح ميدادم ميتونستم همه اجزا گيم رو خودم بسازم ولي. مطمئن باشيد اگه بخواهيد اين كار رو بكنيد به هيچ جا نمي رسيد. اولين بازي هارو با assembly مي نوشتن بعد C بعدش Cpp و حالا هم تكنولوژي هاي جديد و اين روند هم ادامه داره. اگه فكر كنيم نوشتن كل پروژه به صورت بومي بهتره مثل اينه كه بگيم نوشتن يه برنامه با assembly بهتره. درسته سرعت اجرا بيشتره و هرچيزي رو ميشه نوشت ولي آيا اين كار عاقلانست..؟ براي همينه كه فكر ميكنم بهتره تا ميتونيم از تكنولوژي روز استفاده كنيم و فقط قطعه كدي رو بنويسيم كه قبلاَ كسي ننوشته يا ابزاري رو بنويسيم كه مشابهش در دسترس نباشه. Idea

من كاملا موافقم Laughing

_________________
Kochol Game Engine

[img]http://barnamenevis.org/forum/image.php?type=sigpic&userid=6875&dateline=1258101798[/img]
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
مهدي 2190
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 26 فروردين 1384
تعداد ارسالها: 402
محل سكونت: تهران


4 شنبه 23 شهريور 1384 - 06:56
پاسخ بصورت نقل قول
من فکر می کم اگه در مرحله اول با دومی شروع کنیم و وقتی تجربه بیشتری بدست آوردیم یواش یواش به سمت اولی و مقیم سازی تکنولوژی اون بریم .
من فکر می کنم که این بهتر باشه ( 2) Cool

_________________
به امید روزی که کلمه ای کاش را نگوئیم ....
وبلاگ تیم توسعه سورنا
www.gamedev.ir
ادیتور سورنا
http://sourena.gamedev.ir/
ادیتور سیمرغ
http://simorgh.SourenaGames.com
بازی دوازده رخ - 12 رخ (سیاوش)
www.SourenaGames.com
شرکت نرم افزاری سورنا پردازش
WWW.SOURENACO.IR
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 2 از 6 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4, 5, 6  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |