Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> اصول اولیه در طراحی بازیهای کامپیوتری -> كدام شیوه در طراحی بازیهای کامپیوتری را می پسندید ؟
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4, 5, 6  بعدي

كدام شیوه در طراحی بازیهای کامپیوتری را می پسندید ؟
Slow And Managed Game Development
60%
 60%  [ 58 ]
Fast Game Development
39%
 39%  [ 38 ]
مجموع آراء : 96

نويسنده
پيغام
Ali
مدیر کل
مدیر کل


تاريخ عضويت: شنبه 20 تير 1383
تعداد ارسالها: 2983
محل سكونت: On the edge


جمعه 7 بهمن 1384 - 16:33
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:

هيچ كس وقتي يك بازي رو انجام ميده نميگه ؛به به عجب موتوري داره اين بازي



ولي خب گاها پيش اومده كه همچين حسي به من دست داده... گاهي اوقات حتي موتور بازي بيشتر از خود بازي بهم حال داده... Wink

_________________
پی سی گیمرز - آرشيو بزرگ بازی های کامپیوتری
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
mory
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 3 شنبه 3 خرداد 1384
تعداد ارسالها: 1187


شنبه 8 بهمن 1384 - 07:05
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:

ولي خب گاها پيش اومده كه همچين حسي به من دست داده... گاهي اوقات حتي موتور بازي بيشتر از خود بازي بهم حال داده...

علي آقا راست ميگي من خودم از شما بدترم . هيچ وقت يك كارتون رو هم نميتونم درست حسابي ببينم و به اين فكر ميكنم چطور مدل شده .
ولي ما كه همه نيستم . نصف هم نيستيم . يك زره ايم و به حساب هم نميايم . من بيرون با خيلي از بچه ها كه توي كلوپ بازي بازي ميكنن صحبت كردم . متاسفانه ماها با اين تفكراتمون خيلي كميابيم علي آقا .

_________________
و مهم نيست كي پنيرتو دزديده قورباغتو قورت بده .

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Ali
مدیر کل
مدیر کل


تاريخ عضويت: شنبه 20 تير 1383
تعداد ارسالها: 2983
محل سكونت: On the edge


1 شنبه 9 بهمن 1384 - 08:15
پاسخ بصورت نقل قول
Wink

_________________
پی سی گیمرز - آرشيو بزرگ بازی های کامپیوتری
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
mory
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 3 شنبه 3 خرداد 1384
تعداد ارسالها: 1187


4 شنبه 3 اسفند 1384 - 01:41
پاسخ بصورت نقل قول
از کلیه دوستانی که در این تاپیک ، موضوعات متفرقه ارسال کردند تقاضا میکنم شخصا به ویرایش نوشته های خود بپردازند... در غیر اینصورت کلیه پست های غیر مرتبط بدون توجه به سایر محتویات موجود در پست حذف خواهند شد...


با تشکر از توجه تمامی دوستان
؟؟؟
Wink

_________________
و مهم نيست كي پنيرتو دزديده قورباغتو قورت بده .

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
hama
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 1 شنبه 23 بهمن 1384
تعداد ارسالها: 4
محل سكونت: هلر


جمعه 12 اسفند 1384 - 07:12
پاسخ بصورت نقل قول
علي آقا سلام
اگر امكان دارد Question
كمي در مورد bsp توضيح دهيد

_________________
نشمحشن
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي آدرس AIM نام كاربري در پيغامگير Yahoo شماره ICQ
 

نويسنده
پيغام
hama
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 1 شنبه 23 بهمن 1384
تعداد ارسالها: 4
محل سكونت: هلر


جمعه 12 اسفند 1384 - 07:14
پاسخ بصورت نقل قول
علي آقا سلام
اگر امكان دارد Question
كمي در مورد bsp توضيح دهيد

_________________
نشمحشن
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي آدرس AIM نام كاربري در پيغامگير Yahoo شماره ICQ
 

نويسنده
پيغام
mostafa_gm
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: جمعه 8 مهر 1384
تعداد ارسالها: 5


5 شنبه 25 خرداد 1385 - 22:34
پاسخ بصورت نقل قول
كساني كه خيلي روي ساختن موتور بازي و تمام ابزار اون از ابتدا تعصب دارن بايد توجه كنن كه كامپايلر و سيستم عاملي كه ازش استفاده ميكنن از قبل نوشته شده.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Dante
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 3 مرداد 1385
تعداد ارسالها: 314
محل سكونت: Tehran


5 شنبه 5 مرداد 1385 - 15:45
پاسخ بصورت نقل قول
من بين اون دو گزينه Fast Game Development رو انتخاب كردم. بنظر من اول بايد يه پروژه رو شروع كرد كه ارزيابي كنيم توانايي ساخت بازي رو داريم يا نه. اگه مرحله اول موفقيت آميز بود و كار خوبي از آب در بياد بعد ميشه رفت سراغ Slow And Managed Game Development.
مزيت اينكار اينه كه از تو كار شكست بخوريم حداقل سرمايه و زمان زيادي رو از دست نداده باشيم Cool
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

Re: كدام شیوه در طراحی بازیهای کام
نويسنده
پيغام
rahmana
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 مرداد 1385
تعداد ارسالها: 1


1 شنبه 29 مرداد 1385 - 22:28
پاسخ بصورت نقل قول
با سلام Surprised
به نظر من دومين روش بهترين روش واصولي ترين روش مي باشد ولي به علت بعضي مشكلات و وقت زياد وبعضي شرايط ديگر كه در ايران مهيا نيست روش دوم بهتر است Evil or Very Mad
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
mamoor
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: جمعه 20 مرداد 1385
تعداد ارسالها: 9


جمعه 10 شهريور 1385 - 03:18
پاسخ بصورت نقل قول
سلام Evil or Very Mad

_________________
www.MAMOOR.com
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 4 از 6 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4, 5, 6  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |