MahanGM پیر بازی سازی
تاريخ عضويت: 3 شنبه 20 شهريور 1386 تعداد ارسالها: 1846 محل سكونت: USS Terra Nova
1 شنبه 10 دي 1391 - 22:49 |
|
|
imansham, ما برای منابع خودمون یه سیستم مدیریت محتوا یا مدیریت آرشیو مینویسیم. کاره سختی نیست فقط کافیه یکم کار با فایل بلد باشی. فایل های آرشیو بازی ها هم همشون binary ان و یک انکودینگ روشون زده شده مثلا یه چیزی مثل CAST-128 که خیلی سریعه. یکسری هم که اصلا انکودینگ ندارن و فقط binary ان ولی خوب اونها رو هم نمیشه همینجوری export کرد چون باید قالب فایل رو آدم بدونه و این خودش فکر کنم فقط برای خود سازنده فایل معلوم باشه.
پروسه کار ساده است. آرشیو رو باز میکنی، فایل ها رو میخونی تو مموری، بعد از توی مموری به توسط unity باید منابع رو بخونی، و بعد آرشیو رو میبندی! البته هیچ راه فراری برای دزدیده شدن منابع نیست، برنامه های هستن که تمام داده های load شده توسط یک برنامه رو حتی از روی مموری میخونن!
من فکر کنم یه راه فرعی برای همچین چیزی برای unity باشه. |
_________________ I have a dream that little children will one day live in a nation where they will not be judged by the color of their skin but by the content of their character. I have a dream today
هیچ راه فراری نیست!
http://www.dreamfactory.ir |
|