Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> ساخت بازی با نرم افزار Unity -> کمک در lightmapping برای موبایل
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه 1, 2  بعدي

کمک در lightmapping برای موبایل
نويسنده
پيغام
sadegh1993
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: جمعه 20 شهريور 1388
تعداد ارسالها: 131


1 شنبه 22 بهمن 1391 - 20:27
پاسخ بصورت نقل قول
سلام

ببخشید میخواستم بدونم که چطوری میتونم سایه های از پیش رندر شده برای موبایل ایجاد کنم

عکسی از پروژه :



باتشکر
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
sadegh1993
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: جمعه 20 شهريور 1388
تعداد ارسالها: 131


2 شنبه 23 بهمن 1391 - 11:40
پاسخ بصورت نقل قول
ببخشید شخصی میتونه توضیح مختصری برای سایه از پیش پردازش شده برای موبایل بدهد ؟

ممنون
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
كنجكاو
مدیر پروژه
مدیر پروژه


تاريخ عضويت: 1 شنبه 29 شهريور 1383
تعداد ارسالها: 180
محل سكونت: نپتون-زمين


2 شنبه 23 بهمن 1391 - 14:26
پاسخ بصورت نقل قول
http://docs.unity3d.com/Documentation/Manual/Lightmapping.html

_________________
!Sometimes it is difficult to recognize the difference between worthless glass and priceless diamonds, specially about human beings
None of you humans seem to understand! I'm not logged in here with you! YOU'RE LOGGED IN HERE WITH ME
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
sadegh1993
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: جمعه 20 شهريور 1388
تعداد ارسالها: 131


2 شنبه 23 بهمن 1391 - 15:54
پاسخ بصورت نقل قول
كنجكاو نوشته:
http://docs.unity3d.com/Documentation/Manual/Lightmapping.html


ممنون

ببخشید ولی من فقط سایه غیر real time میخوام

ممنون میشم اگر کمکم کنید

ممنون
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
sadegh1993
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: جمعه 20 شهريور 1388
تعداد ارسالها: 131


5 شنبه 26 بهمن 1391 - 11:34
پاسخ بصورت نقل قول
ممنون میشم اگر کمکم کنید

من میخوام سایه از پیش رندر شده برای موبایل ایجاد کنم و از سایه real time هم استفاده نکنم

ممنون
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Unity3D
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 1034


5 شنبه 26 بهمن 1391 - 18:21
پاسخ بصورت نقل قول
sadegh1993,

کنجکاو لینک توضیحات Lightmapping داخل Manual رو داد دیگه !!
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
sadegh1993
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: جمعه 20 شهريور 1388
تعداد ارسالها: 131


5 شنبه 26 بهمن 1391 - 22:16
پاسخ بصورت نقل قول
Unity3D نوشته:
sadegh1993,

کنجکاو لینک توضیحات Lightmapping داخل Manual رو داد دیگه !!


ممنون

ولی من فقط سایه از پیش رندر شده میخوام

باید چیکار کنم ؟

مثلا چون نمیخوام در موبایل سایه real time پردازش بشه با disable کردن سایه یه حالتی light map از بین میره و انگار scene بدون سایه هست

نمیدونم منظورم رو متوجه شدید یا نه

اگر بد توضیح میدهم ببخشید

ممنون
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Unity3D
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 1034


جمعه 27 بهمن 1391 - 09:32
پاسخ بصورت نقل قول
sadegh1993,

مشکل اینه که Manual رو نخوندی ...

نورهات رو گزینه lightmapping اشون رو بزار رو BakeOnly و بعد هم bake کن ...
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
sadegh1993
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: جمعه 20 شهريور 1388
تعداد ارسالها: 131


جمعه 27 بهمن 1391 - 11:42
پاسخ بصورت نقل قول
Unity3D نوشته:
sadegh1993,

مشکل اینه که Manual رو نخوندی ...

نورهات رو گزینه lightmapping اشون رو بزار رو BakeOnly و بعد هم bake کن ...




scene من فقط یه نور directional داره که baked گذاشتم ولی هم نور کلی محیط اومد پایین و هم اینکه سایه ای در محیط بوجود نیامد

ممنون میشم کمکم کنید

اینم لینک تصاویر :

http://upload.tehran98.com/img1/o613s1bunzxaqrs003b.jpg

http://upload.tehran98.com/img1/snsop3ni5byjraxqs5qg.jpg]
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Unity3D
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 1034


جمعه 27 بهمن 1391 - 12:12
پاسخ بصورت نقل قول
sadegh1993,

آبجکتهاتون رو static کردید ؟ آبجکتهای ثابت رو انتخاب کنید داخل Inspector سمت راست بالا گزینه static رو فعال کنید ...
ضمنا Dual Lightmapping رو هم به Single تغییر بدید ...

همه اینها داخل Manual توضیح داده شده ...
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 1 از 2 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه 1, 2  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |