Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> ساخت بازی با نرم افزار Unity -> ++Uni
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي

++Uni
نويسنده
پيغام
__UFNHGGI_H__
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 بهمن 1391
تعداد ارسالها: 16


1 شنبه 6 اسفند 1391 - 23:01
پاسخ بصورت نقل قول
سلام
من چند وقت پیش می خواستم یه سری چیزا رو تو سی پلاس بنوسم و تو یونی استفاده کنم !
بعد چون به توابعی مثل Debug.log یونی احتیاج داشتم اونو رو برا سی پلاس هم پیاده سازی کردم
Laughing
الان میشه برا یونیتی پلاگین نوشت و توی اون هم از توابع یونیتی استفاده کرد !
فعلا همون debug رو نوشتم بقیه به کار نمیومد !
خلاصه اسمش گذاشتم ++Uni

اینم یه نمونه تابع خوب که برا کار خودم نوشتم !
Evil or Very Mad
كد:

UEXPORT void UCALL UVec3_Array_Get_Dist(Vec3* _In_Array, int _In_ArrayLen, Vec3* _In_Point, float* _Out_Array )
{
#ifdef WIN32
#   ifdef _DEBUG
   if(!_In_Array)
   {
      UnityEngine::Debug::LogError(L"NativeFunction\t" __FUNCTIONW__  L" arg0 is NULL");
      return;
   }
   if(!_In_Point)
   {
      UnityEngine::Debug::LogError(L"NativeFunction\t" __FUNCTIONW__  L" arg2 is NULL");
      return;
   }
   if(!_Out_Array)
   {
      UnityEngine::Debug::LogError(L"NativeFunction\t" __FUNCTIONW__  L" arg3 is NULL");
      return;
   }

   LARGE_INTEGER $t1,$t2,$freg;
   QueryPerformanceCounter(&$t1);
#   endif
#   ifndef NOOMP
#   pragma omp for nowait
#   endif
   for(int i = 0; i < _In_ArrayLen; i++)
   {
      _Out_Array[i] = sqrtf((_In_Array[i].x - _In_Point->x) * (_In_Array[i].x - _In_Point->x)
         + (_In_Array[i].y - _In_Point->y) * (_In_Array[i].y - _In_Point->y)
         + (_In_Array[i].z - _In_Point->z) * (_In_Array[i].z - _In_Point->z));
   }
#   ifdef _DEBUG
   QueryPerformanceCounter(&$t2);
   QueryPerformanceFrequency(&$freg);
   float $elapsed = ((float)($t2.HighPart - $t1.HighPart)) / $freg.HighPart;
   WCHAR $buff[64];
   wsprintf($buff, L"Elapsed Time : %f", $elapsed);
   UnityEngine::Debug::Log($buff);
#   endif
#else
   //LinMacAnd...
#endif
}


کسی نظری داره بگه !
نظر خودم :: به نظرم چیز بیخودی نوشتم ! اخه کی تو سی پلاس برا یونیتی کد می زنه
Cool
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
ErfanDev
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 4 شنبه 13 دي 1391
تعداد ارسالها: 7


4 شنبه 9 اسفند 1391 - 17:28
پاسخ بصورت نقل قول
با هاله دمت گرم ایول ...
موفق باشی
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 1 از 1 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |